Minkälaisissa vaatteissa miehenne pitää teitä kaikkein seksikkäimpänä?
Mun mies RAKASTAA treenivaatteita. Välillä vähä ärsyttää jos ite ei tee mieli ja on vaikka ihan vaan lökäreissä ja hupparissa, niin toinen ei meinaa saada pidettyä housujaan jalassa.
Kommentit (21)
Bisneslookissa, korkkarit jalassa. Eli siis joka päivä käy kuumana kun lähden töihin:)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:56"]Jaa ootko juoksustringimies? Pervo kun kiihotut hiestä paskasta ja kusesta naruissa.
[/quote]
Ai vittu mä repesin :'D
Ei mitään väliä millaset vaatteet. Aina haluaa.
Alasti tai joissain pitsipikkareissa varmaan.
Mutta jos ihan vaatetusta tarkoitetaan, niin sitten varmaan minihame ja saapikkaat, yläosalla ei niin väliä, kunhan joku paita on.
Jaa ootko juoksustringimies? Pervo kun kiihotut hiestä paskasta ja kusesta naruissa.
Ei mistään. Mielestäni nätit hepeneet eivät nappaa miestäni ollenkaan, alusvaatteet samoin, ei klassinen pukeutuminen, ei treenivaatteet ja varsinkin ei hameet tai mekot.
Pitsihipsterit, sellaiset tiimalasivartaloa korostavat vaatteet kuten sellaset 50-luvun kellohameet ja -mekot.
Kuulemma farkut tai kotelomekko, yläosana toppi tai muu kaula-aukosta avonainen paita :D enkä tod oo mikään hyvä kroppainen.. ehkä siks just vaatteet päällä paras xD
kyllähän se vaihtelee:
Ehkä parhaimmasta päästä: Rintsikat, ei pikkareita, polvisukat. Tissit on hyvät, mahtavat, mutta joku tuossa yhdististelmässä vain toimii.
Alasti. Kyl se muutenkin tykkää, mutta Eevan asusta sekoaa.
Tuskin pitäö seksikkäänä vaatteet päällä tai edes alasti.. Ei kyllä koskaan kommentoi mun vaatteita
Sukkahousuissa ja lyhyessä vekkihameessa.
korsetti, sukat ja korkkarit ihan paras, vaikka kyllä sekaisin menee ihan niistä verkkareistakin :)
Kellään ei lukenu et mies pitää siitä ku puet hänen t-paitansa päällesi. Mun mies pitää, mut kyllähän se pitää tälläsest paidast jossa isohko kaula-aukko, et rintavako näkyy siis vain hänen nähtävillään tämä paita
Periaatteessa kaikki käy, mutta sekaisin sen saa valkoiset ihan tavalliset topit, perussloggit ja tuulipuvun housut. Ihme hiippari! Voi toki johtua siitä, että työn vuoksi pukeudun yleensä hameisiin, korkkareihin jne., niin tulee joku vastakohta -efekti.
Seksikkäät alusvaatteet, tai sitten just ne juoksuvaatteet... pinkeät trikoot ja paita.