Oletteko käyneet niissä Laajasalon Riitankujan asunnoissa, joista on juttu HS tänään?
Se on maksumuurin takana, joten tiedän vain, että ne ovat terassimaisia ja niissä on asunut miljonäärejä.
Millaisia ne asunnot ovat?
Kommentit (18)
Jutussa ei oikein ollut mitään sisäkuvia asunnoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut noissa asunnoissa. Mitä haluat tietää?
Kiinnostaa, oliko niissä lomatunnelma, oliko yhteishenki naapurustossa, että siellä oli hienoa asua, ja oliko siellä kiva asua? Oliko hyvin rakennettu taloyhtiö?
Vierailija kirjoitti:
Jutussa ei oikein ollut mitään sisäkuvia asunnoista.
Tämäkin kiinnostaa, siis se, että millaista siellä oli sisällä? Oliko tavallista vai oliko tosiaan niitä uima-altaita jokaisessa asunnossa ym?
Vierailija kirjoitti:
Miksi muutit pois?
Juuri niitä kuvia kaipaisi tuollaiseen juttuun enemmän. Miltä niissä asunnoissa näyttää. Voi olla tietysti vaikea saada ihmisiä esittelemään asuntoaan, se voi monesta tuntua liikaa yksityisyyteen kajoamiselta.
Niistä on Oikotiellä puolet jatkuvasti myynnissä. Ei kun ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niitä kuvia kaipaisi tuollaiseen juttuun enemmän. Miltä niissä asunnoissa näyttää. Voi olla tietysti vaikea saada ihmisiä esittelemään asuntoaan, se voi monesta tuntua liikaa yksityisyyteen kajoamiselta.
Luulisi, että jonkun mielestä olisi hianoa saada oma koti Hesariin.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mielenkiintoinen käänne tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä ei ainakaan ole yhtään myynnissä.
Sinne on tulossa putkiremppa, siitä oli mainittu jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää! Tällä hetkellä kun ei ole ainuttakaan asuntoa myynnissä tuosta taloyhtiöstä.
Mulla pisti silmään, että terassille aurinko paistaa vain puoleenpäivään asti. Se ehkä olisi vähän tylsää, ainakin omalla kohdalla. Ei ollut kuvia asunnoista sisältä.
Tuttujen asunnossa oli ollut uima-allas ja asunto haisi kosteusvauriolle.
Rempan tarpeessa ovat. Kallis remppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muutit pois?
Halusin uudempaan ja Laajasalosta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, oliko niissä lomatunnelma, oliko yhteishenki naapurustossa, että siellä oli hienoa asua, ja oliko siellä kiva asua? Oliko hyvin rakennettu taloyhtiö?
No en mä nyt sanoisi lomatunnelma, koska kyseessä oma koti, ei hotelli. Vierailla varmasti tällainenkin ajatus tuli mieleen. Yhteishenki oli hyvä, samanhenkisiä ihmisiä. Talo oli hyvin rakennettu, mutta remppaahan ne vaati vähän väliä, kun osassa asunnoista on uima-altaat ja meri-ilmasto on raaka. Rakennuksen tasakattoisuus myös tuo oman kunnostustarpeensa. Ja olihan ne jo silloin vanhoja, sisäremppaa tehtiin peljon jo silloin vuosia sitten.