Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuoli Kampin kauppakeskuksessa

Vierailija
27.12.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008503086.html

"Potentiaalisesti olisi voinut käydä paljon pahemminkin, sillä putoamiskorkeus oli noin 10 metriä.

– Siinä putoamiskohdassa pystyi kävelemään. Oli onni onnettomuudessa, ettei käynyt pahemmin, Sahila arvioi."

Ei kai tuossa paljon huonommin olisi voinut käydä kun mies kuoli.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida poliitikkoja kiinnostaa moiset asiat.

Vierailija
62/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin siis Tampereella tapahtunut vastaava? En löytänyt tietoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin joskus ehkä 15 v sitten Kampissa, kun siellä hyppäsi mies alas just sieltä 4.krs ja kuoli. Sen jälkeen oon välttänyt sen "keskusreiän" alta kulkemista ja tehnyt mieluummin pienen kierroksen. Näköjään syystä.

Miksi tuonne ei voi laittaa jotain suojaa siihen keskusreiän kohdalle? Vaikka jonkun verkon.

Muutenkin nuo potentiaaliset vaaranpaikat voisi kartoittaa ja suojata edes niitä sivullisia.

Vierailija
64/64 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin joskus ehkä 15 v sitten Kampissa, kun siellä hyppäsi mies alas just sieltä 4.krs ja kuoli. Sen jälkeen oon välttänyt sen "keskusreiän" alta kulkemista ja tehnyt mieluummin pienen kierroksen. Näköjään syystä.

Miksi tuonne ei voi laittaa jotain suojaa siihen keskusreiän kohdalle? Vaikka jonkun verkon.

Muutenkin nuo potentiaaliset vaaranpaikat voisi kartoittaa ja suojata edes niitä sivullisia.

Junatkin voisi rakentaa vaahtomuovista ettei kukaan vaan tapa itseään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi