Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole ystäviä ja mies ei ole kiinnostunut juttelemaan kanssani

Vierailija
20.05.2023 |

Chattailee vain kavereidensa kanssa. Olen paljon aikaa täällä tai muuten netissä ja nyt tuntuu että menetän järkeni lopullisesti

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tilaisuuden tullen yritän kontaktia kasvokkain. Toivoisin että joku  vastaa katseeseen ja voidaan jutella ensin niitä näitä ja sitten muutakin.

Vierailija
2/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjättöaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa ystäviä. Ei kai mies voi sinulle kaikkia ihmissuhteita olla ja korvata?

Vierailija
4/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy ryhtyä hankkimaan ystäviä.

Vierailija
5/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itsekkin roikut netissä, mutta yllättäen vain miehellä on nettiongelma

Vierailija
6/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi harrastuksia tai liity vaikka alueen Facebookissa johonkin toiminta ryhmään . Minä kävin polkujuoksussa , sai juttuseuraa ja käsityökerhossa . Ala myös juttelemaan naapureille .

Vierailija
7/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täällä saa puhua yksinäisyydestä. sensuraattorit poistivat juuri äskenkin 2 aloitusta yksinäisyydestä alle minuutissa

Vierailija
8/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi harrastuksia tai liity vaikka alueen Facebookissa johonkin toiminta ryhmään . Minä kävin polkujuoksussa , sai juttuseuraa ja käsityökerhossa . Ala myös juttelemaan naapureille .

Häpeä estää

Ap

Vierailija
9/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei täällä saa puhua yksinäisyydestä. sensuraattorit poistivat juuri äskenkin 2 aloitusta yksinäisyydestä alle minuutissa

Ap:lla onkin mies, joten se saa kirjoittaa täällä. Jos ap olisi kokonaan yksin, sen kirjoitukset poistettaisiin.

Vierailija
10/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole nasita (kumppania) ja hiomaan viettäväni tällä palstalla ihan liikaa aikaa. Koska olen sinkku ja aina ollut niin tiedostan hyvin, että minun on itse yritettävä jaksaa olla aktiivinen ja tai muuten toimia toisnaan olla toimimatta, että olisi edes jokunen ja ystävä, joiden kanssa yrittää olla puheväleissä.

Vierailija
11/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeä estää

Ap

Noissa ryhmissä missä on toimintaa voit olla vaikka takimmaisena jos alkuun hävettää . Voit kertoa olevasi uusi . Mieti kumpi harmittaa enemmän se että menet kokeilemaan vaikka miten arastuttaa ja muutut rohkeammaksi , vai se että vietät jatkossakin kotona kaikki päivät ?

Vierailija
12/12 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesithän että voit erota? Osallistu aikuisopintoihin. Aloita hissuksiin uusien kaverien hankinta. Appstoressa on kaveri appi.

Mä oon esimerkiksi löytänyt Tiktokin Cleantokin puolelta kavereita. Suomestaki :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän