Suositelkaa ehdokasta Oulun vaalipiiristä? Perustelut?
Kommentit (78)
Hei
Tässäpä olisi yksi varteenotettava ehdokas, jolla ei ole noussut vielä aineenvaihdunnalliset kuona-aineet aivoihin. Tämä henkilö on Tomi Taka-Eilola (SDP) nro.58. Tomin kotisivut: www.tomit.fi.
Tomi on kahden lapsen isä, yrittäjä ja aina sanavalmis. Tomille tärkeitä asioita ovat kaikki lapsiperheiden asiat, mutta heikompienkaan vähemmistöryhmien vaikeudet eivät ole hänelle kinttaalla viitattavia asioita. Nuorehkosta iästään huolimatta Tomi taitaa ja tietää paljon, jos joku osa-alue on vieraampi, hän hakee tarvittavan tiedon vaikka kiven alta.
Itse olen monenlaisessa sopassa keitetty perheen äiti, enkä suosittelisi ko. henkilöä jos tähän ei olisi perusteita! Joka tapauksessa tärkeintä on käyttää äänioikeutesi ja mieluiten sellaiselle henkilölle, jolle lapsiperheen asiat ovat muuta kuin pieni sivujuttu...
Terveisin kahden lapsen äiti
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:19"]
Eikös tuo Olli Immoen ole jo ollut edustajana? Saiko aikaiseksi jotakin edellisellä kaudella? Kysyn siis ihan ilman ivaa, ei vain ole tarttunut korvaan ko. henkilön saavutukset aikaisemmin.
[/quote]
Täältä näkyy kaikki Immosen puheet ja valtiopäivätoimet
No älä ny persuja ainakaan äänestä...
Todellakin Tomi Taka-Eilola 58!
Lapsiperheiden puolella ja tietämystä politiikasta todella monella saralla. Lukekaa itse tomit.fi, pätevä tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:36"]
Kari Tykkyläinen
[/quote]
Itse asiassa kaikista rehellisin. "Kyllä tää joutaisi eduskuntaan muitten saamattomien joukkoon" on kaikista rehellisin mainos, mitä olen nähnyt. Mieli teki häntä äänestää, mutta en nyt sentään kuitenkaan sitä tehnyt, sillä ei se huumori ja rehellisyys vielä riitä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:40"]
Hei
Tässäpä olisi yksi varteenotettava ehdokas, jolla ei ole noussut vielä aineenvaihdunnalliset kuona-aineet aivoihin. Tämä henkilö on Tomi Taka-Eilola (SDP) nro.58. Tomin kotisivut: www.tomit.fi.
Tomi on kahden lapsen isä, yrittäjä ja aina sanavalmis. Tomille tärkeitä asioita ovat kaikki lapsiperheiden asiat, mutta heikompienkaan vähemmistöryhmien vaikeudet eivät ole hänelle kinttaalla viitattavia asioita. Nuorehkosta iästään huolimatta Tomi taitaa ja tietää paljon, jos joku osa-alue on vieraampi, hän hakee tarvittavan tiedon vaikka kiven alta.
Itse olen monenlaisessa sopassa keitetty perheen äiti, enkä suosittelisi ko. henkilöä jos tähän ei olisi perusteita! Joka tapauksessa tärkeintä on käyttää äänioikeutesi ja mieluiten sellaiselle henkilölle, jolle lapsiperheen asiat ovat muuta kuin pieni sivujuttu...
[/quote]
Pääsee lapsesikin tulevaisuudessa 9e /pv orjatöihin mitä SDP ajaa tehokkaasti.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:40"]
Hei
[/quote]
Eli sun miehesikö tuo Tomi on? SDP:n luusereita ei ole oikein tässä taloudellisessa tilanteessa varaa äänestää.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:48"]
Todellakin Tomi Taka-Eilola 58!
Lapsiperheiden puolella ja tietämystä politiikasta todella monella saralla. Lukekaa itse tomit.fi, pätevä tyyppi.
[/quote]
Bullshit!!! Demari, hyi saatana.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:19"]
Eikös tuo Olli Immoen ole jo ollut edustajana? Saiko aikaiseksi jotakin edellisellä kaudella? Kysyn siis ihan ilman ivaa, ei vain ole tarttunut korvaan ko. henkilön saavutukset aikaisemmin.
[/quote]
[/quote]
Tämä oli todella hyvä kirjallinen kysymys: http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/kk_535_2013_p.shtml Eli siirtyminen samanlaiseen sairaanhoitoon kuin mm. Saksassa ja Hollannissa, jossa yksityiset yritykset hoitaa palveluntuotannon.
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="12.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:19"]
[/quote]
[/quote]
Tämä oli todella hyvä kirjallinen kysymys: http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/kk_535_2013_p.shtml Eli siirtyminen samanlaiseen sairaanhoitoon kuin mm. Saksassa ja Hollannissa, jossa yksityiset yritykset hoitaa palveluntuotannon.
[/quote]
Eli Immonen tai Korhonen. Näiden välillä en kyllä oikein osaisi valita.
Nämä kaksi ovat hyviä maahanmuuttokriittisiä ehdokkaita
https://vaalit.perussuomalaiset.fi/ehdokkaat/jenna-simula
https://vaalit.perussuomalaiset.fi/ehdokkaat/olli-immonen
Myös tämä on hyvä ehdokas
Kunhan et persuja tai kokoomusta äänestä.
Haloo, demarithan on juuri se puolue, joka ajaa työntekijöiden oikeuksia!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:06"]
Haloo, demarithan on juuri se puolue, joka ajaa työntekijöiden oikeuksia!
[/quote]
Joo, mutta ei suomalaisten. Nyt Rinne puhuu jo vakavissaan tuloverojen korotuksista 40000 ja siitä ylöspäin tienaaville. Puheet pienituloisten palkkaverotuksen alentamisesta on pelkkää populismia, sillä pienituloiset eivät maksa Suomessa valtionveroa muutenkaan. Tuloverojen kiristykset ja jo suunnitellut kulutusverojen nostot (jotka iskevät erityisen lujaa pienitulosiin) tappavat lopunkin tämän maan sisäisestä taloudesta. SDP=tuhon tie.
Vasemmistosta joku, joka ei vielä eduskunnassa ole ollut.
SDP:ssä ongelmana on perustulon vastustus verrattuna vasemmistovihreisiin.
126. Immonen menee läpi joka tapauksessa, niin äänestin jennaa.
Tuskin missään vaalipiirissä on mitään erityisen hyviä ehdokkaita, sanoisin että ylipäätään äänestyksissä pitää valita nimenomaan huonoista omasta mielestä vähiten huono vaihtoehto. Sinänsä aika perseestä ja kertoo aika paljon ihmisten luottamuksesta politiikkaan, joka selvästikään ei vaan toimi, ja äänestyksetki tuntuu olevan vaan joutavanpäivästä potaskaa josta ole loppupeleissä mitään hyötyä, aina vaan ne samat mulkerot siellä on asioista päättämässä....