Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demonit unessa ja unihalvaus

Vierailija
12.04.2015 |

Toisinaan, kun otan torkkuja päiväsaikaan, niin koen hyvin todentuntuisesti, että joku tulee lähelleni esim makaamaan lusikkaan taakseni. Ensin tämä tuntuu hyvältä, jopa kiihottavalta ja nautin tilanteesta, mutta asialla on aina joku demonimainen olento, jonka olemus paljastuu, kun haluaisin lopettaa unen tai päästä tästä olennosta eroon. Tätä tapahtuu mulle todella usein ja yhteistä näille "unille" on aina se, että mun on todella vaikeaa päästä tästä hirvittävästä olennosta eroon. Viime kerralla "huijasin" olentoa sanomalla, että mun on herättävä, jotta pääsen vessaan, että jatketaan leikkiä sitten ja hän päästi mut menemään ja sain herättyä. Tällä kerralla koitin samaa temppua, mutta olento vain kiristi otettaan ja kosti mulle, että olin huijannut viime kerralla. 

Yleensä rukoilen Jumalaa ja enkeleitä apuun ja jossain vaiheessa, pitkän kamppailun jälkeen, olento päästää mut otteestaan. En ole todellakaan mikään uskovainen, mutta tän vinkin luin jostain ja se on auttanut. 

Tiedän, että tää kuulostaa TODELLA sekopäiseltä, mutta ois kiva kuulla, jos jollain muulla on ollut samankaltaisia kokemuksia ja miten pääsee niistä eroon. 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta unihalvaus, siinä mitkään ristit auta. Ainiin mutta olettekin trolleja kaikki.

Vierailija
22/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:17"]

Minullakin on unihalvaus, mutta niihin ei kuulu mitään olioita(onneksi). Oletko ajatellut että voisit kantaa ristiä kaulassasi. Jatkossa rukoile Jeesus Kristusta. Hän on demonien vastainen voima.

[/quote]

Vittu mitä paskaa.

Demoneita eikä jumalia ei ole olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsotyyppinen häiriö?

Vierailija
24/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:34"]

No, jos kyse on jostain yliluonnollisesta, sun pitäisi koittaa olla pelkäämättä. Mä uskon, että tällaisia juttuja voi sattua, ja tällaiset olennot voivat koittaa saada itselleen energiaa siitä, että sä ahdistut ja pelkäät. Mitä enemmän pelkäät, sitä parempi ravinnonlähde sä olet. Mä luulen, että tarkoitus on vain lypsää energiaa.

En nyt voi sanoa, mistä on kyse. Voihan tuo olla ihan harmitontakin. Jos se siis on joku otus, sun pitäisi ns. myrkyttää sen kaivo. Kuvittele kotisi täyteen kaikenlaisia valo-olentoja, kuvittele ne aina paikalle. Kuvittele välillä, että kodissasi käy puhdistava tuuli, joka vie kaiken ikävän mukanaan. Keinoja on. Tärkeintä on se, ettet pelkää. Sä voit koittaa käskeä otuta poistumaan, ja joskus se toimiikin, mutta usein vaaditaan muutakin. Vastalääke on se, että teet itsellesi mahdollisimman rauhallisen ja onnellisen olon.

Mä uskon, että meidän kimpussa toikkuu jatkuvasti tuollaisia energiaa ahmivia pimeitä otuksia, mutta harvemmin ne ovat kovin älykkäitä tai vahvoja.

Joo, mäkin kuulostan varmaan aika hullulta. Itsekin olen vaan joutunut tekemisiin näiden kanssa vastoin tahtoani.

[/quote]

Kuulostaa ihan järkevältä tuo, että pitäisi olla pelkäämättä. Siitä olen tietoinen, että nämä otukset pyrkivät imemään ihmisestä energiaa ja juuri houkuttelevat läheisyydellä ja seksillä saadakseen otteen. 

ap

Vierailija
25/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus on unta. Mitä helvettiä on tapahtunut kun sitä yritetään jo vääntää demonien tekosiksi...

Vierailija
26/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei oo mikään "trolli". Jos sulle ei ole koskaan tapahtunut mitään tällaista, niin et oletakaan, että ymmärtäisit asiaa sen enempää. En väitä tai usko, että kysessä on sen enempään oikeat demonit, kuin mielikuvitukseni tuote, mutta kokemus on silti yhtä todentuntuinen oli se kuinka hölynpölyä tahansa. Ole onnellinen, ettet ole joutunut kokemaan mitään yhtä ahdistavaa ja pelottavaa, mutta koita silti arvostaa muita ihmisiä, vaikka heidän todellisuutensa ei ole täysin identtinen omasi kanssa.

ap

Vierailija
27/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kristitty ihminen ole Saatanan vallassa ja eksytetty, jos alkaa edes uskoa demoneihin, manaamiseen ja henkiin, mihinkään yliluonnolliseen? Pitäisi olla huolissaan kuolemattoman sielunsa ja taivaspaikkansa puolesta, ei sinne ylöstempaista tällaisia.

Vierailija
28/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy niin neutraalina kuin pystyt. Kuvittele ympärillesi suojaava muuri tms. Kokeile aromaterapiaa. Erityisesti Salvian sanotaan karkottavan tuollaista. Lisäksi voit netissä löytää poltettava salviaa.

Vierailija
29/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä on väittänyt olevansa kristitty?

ap

Vierailija
30/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, sun on parasta mennä psykiatrin pakeille. Ei siinä mitään, että kokee unihalvauksia, mutta jos hereilläkin on tarve alkaa häätää demoneita, se kuulostaa psykoottiselta ja ja todellakin skitsotyyppiseltä ongelmalta. Tyypillistä on tietysti sairaudentunnon puuttuminen.

Vierailija
31/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:17"]

Minullakin on unihalvaus, mutta niihin ei kuulu mitään olioita(onneksi). Oletko ajatellut että voisit kantaa ristiä kaulassasi. Jatkossa rukoile Jeesus Kristusta. Hän on demonien vastainen voima.

[/quote]

Vittu mitä paskaa.

[/quote]

Vähät siitä onko vai ei.
Minun unihalvaukseni laukeavat kun rukoilen Jeesuksen nimeen.
Se on tärkeintä.
Vai pitäisikö minun ajatella: Hitto kun on tukala halvaus, rukoilemalla voisi lähteä, mutta voihan nenä, olen rationaalinen aikuinen, enhän voi tehdä moista hölynpölyriittiä.. No kärvistellään nyt sitten tässä...

Vierailija
32/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut tuollaista (luojan kiitos) mutta luin jostain että niitä tulee enemmän jos ns odottaa/pelkää niitä. Pitäisi pystyä olemaan ajattelematta niitä. Varmaan kyllä tosi vaikeaa. Tsemppiä ap!

Vierailija
33/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hereillä ollessani demoneja nähnyt. Mikä sua vaivaa? Kannattaisko itse harkita sitä psykiatrilla käyntiä? Mä muuten käyn jo säännöllisesti terapiassa muiden juttujen takia, että mulle ei oo mikään kynnys hakea apua. Onko sulle?

ap

Vierailija
34/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:47"]

Eikö kristitty ihminen ole Saatanan vallassa ja eksytetty, jos alkaa edes uskoa demoneihin, manaamiseen ja henkiin, mihinkään yliluonnolliseen? Pitäisi olla huolissaan kuolemattoman sielunsa ja taivaspaikkansa puolesta, ei sinne ylöstempaista tällaisia.

[/quote]

Eli se on paha jos uskoo demoneihin tai yliluonnolliseen mutta se onkin sitten jostain kumman syystä hyvä jos uskoo taivaspaikkaan tms paskaan?

Ei ole todellista, ei hyvää päivää....

Vierailija
35/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Jeesuson voittanut saatanan ja yleensäkin kaiken yliluonnollisenkin pahan mikä ihmistä piinaa. Eli vastaus on yksinkertaisesti käskeä olentoa poistumaan Jeesuksen Kristuksen nimessä. Silloin sillä ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kun poistua.

Vierailija
36/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan on nimenomaan se hyvä tyyppi joka kärsii. Miljardit ihmiset ovat menossa vanhan parrakkaan runkkarin pervouksien kohteiksi "taivaaseen".

Vierailija
37/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:17"]

[/quote]

Vittu mitä paskaa.

[/quote]

Vähät siitä onko vai ei.
Minun unihalvaukseni laukeavat kun rukoilen Jeesuksen nimeen.
Se on tärkeintä.
Vai pitäisikö minun ajatella: Hitto kun on tukala halvaus, rukoilemalla voisi lähteä, mutta voihan nenä, olen rationaalinen aikuinen, enhän voi tehdä moista hölynpölyriittiä.. No kärvistellään nyt sitten tässä...
[/quote]
Tai sitten ajatella että "tämä on vain unihalvaus, olen stressaantunut ja nukun taas selälläni, minun pitää vain sinnitellä hereille tästä".

Vierailija
38/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli teini-ikäisenä useita unihalvauksia. Yksi aamu heräsin, silmät oli auki ja näin huoneeni sellaisena kun se oli. Kuulin viereisestä huoneesta kun sisko oli koneella. En kuitenkaan pystynyt liikkumaan ja tunsin että jotain pahaa oli läsnä. Rinnan päällä tuntui koko ajan voimistuva paine. Yritin peiloissani huuta siskoni apuun, mutta en saanut ääntä tulemaan ulos. Hetken päästä pystyin kuitenkin liikahtamaan ja sain itseni hereille.

Myöhemmin nämä unihalvaukset paheni. Pahin kerta oli kun tunsin tulevani hulluksi ja sen jälkeen luulin että kuolen. Nyt mitään vastaavaa ei ole ollut moneen vuoteen. Luin näistä paljon ja noin puolet ihmisistä kokee näitä elämänsä aikana. Ei mitään ihmeellistä siis. En usko yliluonnoliseen enkä ole millään tavalla uskovainen.

Vierailija
39/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonit pelkäävät vain ja ainoastaan Jeesusta Kristusta. Seuraavan kerran kun noin tapahtuu, sanot: "Jeesuksen nimessä, saatana väisty." Demonien on lähdettävä.

Kokemusta on. Saatana tapasi tulla uniini, juurikin sängylleni. Toistin unessa kolme kertaa käskyn Jeesuksen nimessä, ja heräsin heti. 

Vierailija
40/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kerran tullut samantyyppinen unihalvaus, kaverille kans. Me olemmat aistittiin pahan läsnäolo, itseäni kuristi jokin. Kaveri on ihan varma, että unihalvaukseen liittyy pahat voimat eikä se ole pelkästään oman mielen tuotosta.

Rukoile aina Isä meidän -rukousta ja enkeliäsi auttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi