Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demonit unessa ja unihalvaus

Vierailija
12.04.2015 |

Toisinaan, kun otan torkkuja päiväsaikaan, niin koen hyvin todentuntuisesti, että joku tulee lähelleni esim makaamaan lusikkaan taakseni. Ensin tämä tuntuu hyvältä, jopa kiihottavalta ja nautin tilanteesta, mutta asialla on aina joku demonimainen olento, jonka olemus paljastuu, kun haluaisin lopettaa unen tai päästä tästä olennosta eroon. Tätä tapahtuu mulle todella usein ja yhteistä näille "unille" on aina se, että mun on todella vaikeaa päästä tästä hirvittävästä olennosta eroon. Viime kerralla "huijasin" olentoa sanomalla, että mun on herättävä, jotta pääsen vessaan, että jatketaan leikkiä sitten ja hän päästi mut menemään ja sain herättyä. Tällä kerralla koitin samaa temppua, mutta olento vain kiristi otettaan ja kosti mulle, että olin huijannut viime kerralla. 

Yleensä rukoilen Jumalaa ja enkeleitä apuun ja jossain vaiheessa, pitkän kamppailun jälkeen, olento päästää mut otteestaan. En ole todellakaan mikään uskovainen, mutta tän vinkin luin jostain ja se on auttanut. 

Tiedän, että tää kuulostaa TODELLA sekopäiseltä, mutta ois kiva kuulla, jos jollain muulla on ollut samankaltaisia kokemuksia ja miten pääsee niistä eroon. 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma miten sekopäistä sakkia tällä palstalla pyörii. Ei todellakaan tarvitse syyttää omituisia avauksia ja kommentteja trolleiksi, koska nämä höyrypäät ovat ihan tosissaan. Siitä se lähtee, lääkkeeksi vaikka sitä syöpiä parantavaa kannabista. Lähtee sekä kasvain että terve järki.

Vierailija
2/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:07"]

Voi juma miten sekopäistä sakkia tällä palstalla pyörii. Ei todellakaan tarvitse syyttää omituisia avauksia ja kommentteja trolleiksi, koska nämä höyrypäät ovat ihan tosissaan. Siitä se lähtee, lääkkeeksi vaikka sitä syöpiä parantavaa kannabista. Lähtee sekä kasvain että terve järki.

[/quote]

Itse sen sijaan kuulostat terveeltä ja sympaattiselta yksilöltä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:46"]Ja ei oo mikään "trolli". Jos sulle ei ole koskaan tapahtunut mitään tällaista, niin et oletakaan, että ymmärtäisit asiaa sen enempää. En väitä tai usko, että kysessä on sen enempään oikeat demonit, kuin mielikuvitukseni tuote, mutta kokemus on silti yhtä todentuntuinen oli se kuinka hölynpölyä tahansa. Ole onnellinen, ettet ole joutunut kokemaan mitään yhtä ahdistavaa ja pelottavaa, mutta koita silti arvostaa muita ihmisiä, vaikka heidän todellisuutensa ei ole täysin identtinen omasi kanssa.

ap
[/quote]

.
Mistäs tiedät olenko kokenut unihalvauksen vaiko en? Olen kokenut usempaankin otteeseen. Tunsin myös pahan läsnäolon, tunsin leijuvani, luulin ufojen kaappaavan, ja tunsin kerran myös jonkun selkäni takana lusikassa. En siltikään lähde etsimään syytä demoneista tms. Kaikki nuo ovat unihalvaukselle tyypillisiä juttuja, eikä ne eikä halvaus itsessään ole mitään yliluonnollisten olioiden tekosia.

Vierailija
4/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös nuorempana näitä unihalvauksia, hyvin samantyylisiä kuin juuri kuvailit. Monesti halvaukset alkoivat "eroottisella" vivahteella mutta muuttuivat poikkeuksetta ahdististaviksi ja väkivaltaisiksi. Tunsin riepottelua, seksuaalista väkivaltaa, ääni- ja kosketushallusinaatioita. Pahinta oli korvaani paineella tulleet äänet. Olin nuorempanan kikkaillut enemmänkin okkultismin kanssa, mutta pidin näitä ihan järjellisesti selitettävinä unihalvauksina, olinhan lukenut niistä.

Sitten tutustuin erääseen new age-hörhöön, joka jossain vaiheessa totesi mulle että mulla on epämiellyttäviä seuralaisia ja epämääräistä henkimaailman "painolastia" mukanani. Hän teki muutaman yksinkertaisen puhdistusmeditaation mun kanssa, ja halvaukset vähenivätkin.

Kuitenkin erään iltana halvaus palasi pahempana kuin ikinä, siinä oli sellaista "en päästä sua ikinä"-henkistä pelottelua mukana. Tästä selvittyäni etsin tietoa demonien karkoittamisesta. Arkkienkeli Mikaelhan taistelee pahuuden voimia vastaan, tajusin. Mikael-meditaatio auttoi, enkä ole kokenut yhtään halvausta sen jälkeen. Tästä on jo 5 vuotta. Oli kyseessä halvaus- tai henkimaailma tai ihan placebo sain tarvitsemani avun. En muista enää mikä meditaatiovariaatio oli kyseessä, mutta kuvittelen vieläkin välillä olevani valon ympäröimä jos ahdistaa tai pelottaa jostain syystä. Kokeile sinäkin! http://www.wikihow.com/Work-With-Archangel-Michael

Toivon helpotusta tilanteeseesi!

Vierailija
5/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli näitä kanssa nuorempana ja ne voi olla todella pelottavia. Asuin silloin yksin ja oli varmasti moni asia elämässä kuormittamassa, vaikeita juttuja lapsuudesta, jotka olin kokonaan sulkenut mielestä. Auttoi, kun otin lemmikin samaan huoneeseen nukkumaan, pidin valoja päällä muutaman viikon öisin, otin "voimahahmoksi" edesmenneen rakkaan ihmisen, joka oli eläessään railakas ja erikoinen kylähullu eli tarpeeksi hurja hahmo karkoittamaan uhkaa. Tsemppiä sinulle.

Vierailija
6/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mä olen kokenut yhden kerran voimakkaan unihalvauksen. Silloin en päässyt liikkumaan ja tunsin, kuinka "paha" virtasi minuun voimakkaan tuulen lailla. Karmaiseva kokemus!

Jännää, että näihin halvauksiin tuntuu monella liittyvän tunne jostain pahasta/demonisesta voimasta!

Vierailija
7/59 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät ihmiset älkää olko tyhmän sinisilmäisia asioissa. Unihalvaukselle on fysiologisesti omat syynsä, stressi, ryyppyputki, yms. Jotka löydätte kyllä googlettamalla. Mielen voima on kuitenkin siitä uskomaton, että monesti kun uskoo jonkun asian poistavan stressiä esimerkiksi, se tekee sen koska ihminen haluaa uskoa näin. Esimerkiksi kaukana idässä ihmisiä jotka kärsivät erilaisista mielen ongelmist, heidät saatetaan viedä lääketieteen ulkopuoliselle parantajalle, tämä voi antaa syvästi siihen uskovalle henkilölle mielenrauhan ja tällä tavalla vaihtoehtohoito onkin ollut hyödyllinen. Eräänlainen lumelääke, kun henkilö uskoo toimenpiteeseen, se tuomielenrauhan ja voi parantaa ongelmaa. Kyse on uskomushoidosta, mieli rauhoittaa itse itsensä. Ei enkelit, eikä muutkaan voimat. Esim. Intiassa oikea lääkäri saattaa josku jopa vihjata asiakkaalle parantajasta. Siellä päin maailmaa kulttuuri ja uskomukset ovat niin erilaisia, että kun puhutaan mielen asioista saattaakin parantajlla käynti olla kertaluontoisena tehokkaampaa kuin kalliit lääkkeet joihin kaikilla ei ole varaa siellä. Samoin tämä unihalvaus-demoni -juttukin on osa kansanperinnettä, ja tulee ilmiönä esiin juuri tällaisinä keskusteluina. Joskaan meillä länsimaissa uskomusrakenne tällaisten asioiden taustalla ei ole yhtä vahva kuin esim. Juuri siellä intiassa.
Senkus pyydätte jeesusta apuun ja käytte jossain enkelihoidoissa, mutta jeesus tai ne enkelit eivät ketään paranna. Se on ihan teidän oman mielenne temppu sillon. Halu ja usko asiaan saattavat tyynnyttää ja rauhoittaa mielen, enkelit eivät sitä tee.
Suosittelen myös perehtymään unihalvaukseen ja siihen mitä aivoissa sillä hetkellä tapahtuu, tieto korvaa tietämättömyyden ja tuo ymmärrystä, eikä syitä tarvitse silloin etsiä demoneista tms.
Ja alottajalle, sanoit että "unihalvaus lääketieteel. Ilmiönä voi olla pahan aiheuttama.." Ei voi, lääketiede ei selitä asiaa möröillä eikä demoneilla, vaan siihen on selitykset jotka nojaavat tieteeseen ja ihmisaivojen toiminnan neurologiaan, mihin ilmiö siis perustuu. Demonien hyökkäys ja unihalvaus eivät ole sama asia lääketieteessä. Lääketiede ja uskomukset asia erikseen.

Vierailija
8/59 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 22:14"]Huh, mä olen kokenut yhden kerran voimakkaan unihalvauksen. Silloin en päässyt liikkumaan ja tunsin, kuinka "paha" virtasi minuun voimakkaan tuulen lailla. Karmaiseva kokemus!

Jännää, että näihin halvauksiin tuntuu monella liittyvän tunne jostain pahasta/demonisesta voimasta!
[/quote]
Ja jossain ilmeisesti selitetään ufojen sieppauksiksi, ja ne hahmot siinä ympärillä tietysti tekevät kokeitaan.

Vierailija
9/59 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:53"]

ap, sun on parasta mennä psykiatrin pakeille. Ei siinä mitään, että kokee unihalvauksia, mutta jos hereilläkin on tarve alkaa häätää demoneita, se kuulostaa psykoottiselta ja ja todellakin skitsotyyppiseltä ongelmalta. Tyypillistä on tietysti sairaudentunnon puuttuminen.

[/quote]

Kuule, ap ei kuulosta skitsolta, sen verran niitä on tullut nähtyä. Unihalvaus on varsin yleinen vaiva, mutta harvoin niin ahdistava kuin ap:lla. Minusta on aika irrelevanttia, millä tilanteen saa laukaistua, kunhan keino vaan toimii. Pään sisältä lähtevät jutut parannetaankin mielikuvilla, capiche? Lääkkeitähän vaivaan ei varsinaisesti ole.

Vierailija
10/59 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://yle.fi/uutiset/unihalvaus_vie_kyvyn_liikkua_ja_tuo_pahuuden_viereesi/6705190

Tuosta nyt vaikka alkuun. Pahan tunne ei ole mikään "jännä juttu" unihalvauksessa, vaan hyvin yleinen piirre siinä. Itsekään en pystynyt liikkumaan, pelotti ja luulin, että jos pyydän niin ufot vievät minut minne vain maailmassa. En kuitenkaan uskaltanut pyytää mitään, haha. Pelottava kokemus jo sinällään, vaikka tiesin täysin mistä on kyse. Eri kerralla koin leijumiskokemuksen, kuin en olisi koskettanut sänkyä. Halvauksen loppupuolella olen aina kuullut kohinaa, ja sitten olen herännyt.

Olen siis tuo aiemman pitkän kommentin kirjoittaja, nro.45.

Vierailija
11/59 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvailema on ihan vaan unihalvaus. Unihalvauksella ei oo mitään tekemistä demonien kanssa. Itekin oon noita unihalvauksia saanu montakin elämäni aikana. Jopa sillon kun oon ottanut ihan vaan päikkärit keskellä päivää. Ennen sain paljonkin niitä, nyt en ole saanut vuosiin.

Vierailija
12/59 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna laittaisin ristin kaulaan ja menisin papin puheille.

Vierailija
13/59 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus on oikeasti demoninen hyökkäys, jonka jumala sallii tapahtuvan herättääkseen ihmisen.

Vierailija
14/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on unihalvaus, mutta niihin ei kuulu mitään olioita(onneksi).
Oletko ajatellut että voisit kantaa ristiä kaulassasi.
Jatkossa rukoile Jeesus Kristusta. Hän on demonien vastainen voima.

Vierailija
15/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Minä saan harvoin unihalvausta jos nukun kyljelläni.

Vierailija
16/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:18"]

Ps. Minä saan harvoin unihalvausta jos nukun kyljelläni.

[/quote]

Olen huomannut, että selällään nukkuminen on pahin ja nukuinkin kyljelläni, mutta silti sain unihalvauksia useamman kerran ja lopulta nukuin vatsallani ja ne loppuivat. Mikä lie syynä.

Vierailija
17/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos kyse on jostain yliluonnollisesta, sun pitäisi koittaa olla pelkäämättä. Mä uskon, että tällaisia juttuja voi sattua, ja tällaiset olennot voivat koittaa saada itselleen energiaa siitä, että sä ahdistut ja pelkäät. Mitä enemmän pelkäät, sitä parempi ravinnonlähde sä olet. Mä luulen, että tarkoitus on vain lypsää energiaa.

En nyt voi sanoa, mistä on kyse. Voihan tuo olla ihan harmitontakin. Jos se siis on joku otus, sun pitäisi ns. myrkyttää sen kaivo. Kuvittele kotisi täyteen kaikenlaisia valo-olentoja, kuvittele ne aina paikalle. Kuvittele välillä, että kodissasi käy puhdistava tuuli, joka vie kaiken ikävän mukanaan. Keinoja on. Tärkeintä on se, ettet pelkää. Sä voit koittaa käskeä otuta poistumaan, ja joskus se toimiikin, mutta usein vaaditaan muutakin. Vastalääke on se, että teet itsellesi mahdollisimman rauhallisen ja onnellisen olon.

Mä uskon, että meidän kimpussa toikkuu jatkuvasti tuollaisia energiaa ahmivia pimeitä otuksia, mutta harvemmin ne ovat kovin älykkäitä tai vahvoja.

Joo, mäkin kuulostan varmaan aika hullulta. Itsekin olen vaan joutunut tekemisiin näiden kanssa vastoin tahtoani.

Vierailija
19/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 lisää, totta kai kyse voi olla vaan harmittomasta unihalvauksesta ja omasta psyykeestäsi. Se on todennäköisempää.

Vierailija
20/59 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on puhtaasta viurahtaneisuudesta, jonka taustalla on jonkin kemikaalin väärinkäyttö tai luontainen vaje.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän