Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten karvaisuudesta

Vierailija
12.04.2015 |

Olen törmännyt monenlaisiin mielipiteisiin liittyen miesten karvoihin ja karvattomuuteen. Pitääkö miehellä olla karvoja vai ei?

Olen saanut sellaisen käsityksen, että nuorten mielestä karvat on "Yök!" ja vanhempien mielestä "Nam!". Eli laittaisitteko vastauksen yhteyteen myös ikänne niin saadaan asioihin selvyys. Kiitos!

Tänään on taas sellainen päivä, että moni asia askarruttaa pientä peräkamaripoikaa, ja saattaa olla että teen miljoona aloitusta joihin kukaan ei vastaa mitään, mutta sehän ei minua hidasta!

- P21 (Peräkamaripoika)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää parrasta enkä selkäkarvoista itsellä enkä toisilla. Karvoja tulee jonkun verran poistettua jaloista ja käsistä. Rintakarvoja en poista olisi liian kivuliasta, vahvat, eikä ne mua häiritse. Selässä on jonkun verran, mutta sieltä ei pysty itse poistaan ja kynnys mennä poistattaan on vielä liian korkea.

heteromies

Vierailija
2/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:33"]

Pitää olla. Ainoa mikä on vähän turn off on selkäkarvat, mutta ei mikään kynnyskysymys. Rinta- tai munakarvojen ajelu on totaalisen turn off. N42

[/quote]

Entäs luonnostaan karvaton rinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti miehellä sallitut karvat vain hiukset.

ikää minulla 36 vuotta

Vierailija
4/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tosi karvainen, on myös selkäkarvat. (On ihan suomalainen, ei mikään karvaranne.)
Tykkään kyllä kovasti, ei mitään vikaa. Rintakarvat on ihan ehdottomat, tosi miehekkäät. Eniten on väliä kropalla muuten, ettei ole iso maha Ym.
t. N 33

Vierailija
5/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:33"]

Pitää olla. Ainoa mikä on vähän turn off on selkäkarvat, mutta ei mikään kynnyskysymys. Rinta- tai munakarvojen ajelu on totaalisen turn off. N42

[/quote]

OLen täysin samaa mieltä, mutta ei selkäkarvoja kiitos. Rintakarvathan ovat aivan ihanat miehellä, jos niitä on useampi kuin kolme, muttei kuitenkaan kuin gorillalla. Parrasta en pidä, mutta miehekäs sänki on todella sexy. Sopivasti karvoja muualla vartalossa tietenkin ok  N49

Vierailija
6/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:33"]

[/quote]

Entäs luonnostaan karvaton rinta?
[/quote]

Ei mitään vikaa, eikä muutenkaan vähäkarvaisuus ole mikään ongelma.

Vierailija
7/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehellä ei ole rintakarvoja / vatsakarvoja lihaksisto erottuu paremmin. Omalla rakkaalla ne rinta- ja jopa selkäkarvat ovat nam! Muilla jopa yök!

Vierailija
8/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nro 25 on 47 v.

Vierailija
9/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:12"]

Miehillä ei kuulu olla mitään muita karvoja kuin hiukset, kulmakarvat ja ripset. Kaikki muu on erittäin ällöttävää (etenkin selkä-, rinta- ja jalkakarvat). t. 18v nainen

[/quote]

Minä taasen olen aivan toista. Kaikki karvat pitää olla tallella. Edes selkäkarvat eivät haittaa. Minusta ne karvat ovat miehekkäät.

N30

[/quote]

Erittäin hyvin sanottu. Tuollainen aikuinen ja rohkea nainen ansaitsee kieltä ja karvaista patukkaa ;)

Vierailija
10/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan välitä onko miehellä paljon vain vähän karvoja, mutta se mikä on minulle jonkinlainen turn-off on se jos mies ajelee karvojaan. Se tuntuu jotenkin niin neitimäiseltä... Vähän kuin että miehellä olisi irtoripset. Voin hyvinkin tykätä miehestä jolla on joko tosi ohuet ja lyhyet ripset tai pitkät räpsyttimet, kunhan ei ole niitä keinotekoisesti laittanut.

Vierailija
11/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:58"]

Mä en oikeastaan välitä onko miehellä paljon vain vähän karvoja, mutta se mikä on minulle jonkinlainen turn-off on se jos mies ajelee karvojaan. Se tuntuu jotenkin niin neitimäiseltä... Vähän kuin että miehellä olisi irtoripset. Voin hyvinkin tykätä miehestä jolla on joko tosi ohuet ja lyhyet ripset tai pitkät räpsyttimet, kunhan ei ole niitä keinotekoisesti laittanut.

[/quote]

Olen siis neiti kun hieman siistin itseäni?

T: karvainen ja miehekäs mies

Vierailija
12/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljun ajan 2vrk välein...sänki aina 1-3vrk mallia..vatsa ja rintakarvat pois ihan koneella ehkä 3vko välein..häpyä ja kasseja pakko siistiä myös välillä..olkavarret kans koneella ja just mietin mitä jalkakarvoille tekis..käsivarsiKarvoja lyhennetty ei poistettu..
M47

Vierailija
13/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vähän riippuu. Yhdellä tyypillä kasvoi solisluiden kohdalla noin kolme, tummaa, kiharaa karvaa ja se oli ällöttävän näköistä. Yleissääntöä sanoisin, että

karvojen poisto - neitimäistä, yök

Käsi- ja säärikarvat - hot

harvat, törröttävät karvat - yök

Vierailija
14/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei kuulu olla mitään muita karvoja kuin hiukset, kulmakarvat ja ripset. Kaikki muu on erittäin ällöttävää (etenkin selkä-, rinta- ja jalkakarvat). t. 18v nainen

Vierailija
15/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hirveesti karvoituksesta ja kropasta. Yleisestiottaen pidän karvoista.
m22

Vierailija
16/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v, nam. Olin kyllä samaa mieltä jo niin nuorena kuin muistan.

Vierailija
17/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:12"]

[/quote]

Minä taasen olen aivan toista. Kaikki karvat pitää olla tallella. Edes selkäkarvat eivät haittaa. Minusta ne karvat ovat miehekkäät.

N30

Vierailija
18/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinta-, maha-, häpy-, ja partakarvat jees, selkäkarvat ei.

Tosin mun mielipidettä ei oikein kysytty :D
M24 homo

Vierailija
19/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan karvainen, selässä jo hieman liikaa. Tosin karvatonkin käy. 42

Vierailija
20/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:12"]Riippuu hirveesti karvoituksesta ja kropasta. Yleisestiottaen pidän karvoista.
m22
[/quote]
Lisään vielä että itse ajan lähinnä kainalot mukavuussyistä ja olkapäät jos käytän hihatonta. Näyttää hölmöltä jos on karvaton kainalo ja karvaset olkapäät. Muuten hirveesti ajele. Partaa silloin tällöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi