Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka itsenäisiä olette?

Vierailija
27.12.2021 |

Kuinka paljon tarvitset muiden apua ylipäätään? Siis kaikissa käytännön jutuissa, esim. taloudenhoito, viralliset asiat, remonttireiskailu, auton rassaaminen, matkustus yms? Vai onnistuuko kaikki yksin ilman ongelmia? Ole rehellinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritän arkeani yksin, maksan kaiken yksin, autoa ei ole, mutta pyörän osaan hoitaa yksin. En matkustele. Joskus kysyn neuvoa johonkin ja teen sen itse. Hyvinkin itsenäinen.

Vierailija
2/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen apua auton huollossa ja renkaiden sekä tuulilasinpyyhkijöiden vaihdossa. Tarvitsen toisinaan putkimiestä, kirvesmiestä ja sähkömiestä.

Kaikki muu on sujunut toistaiseksi omatoimisesti. Ikää on 70 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton huoltaa merkkikorjaamo, pihan hoitaa kiinteistöyhtiö, sähkö- ja putkihommiin tarvitaan luvitettu asentaja. Muutoin pärjään ilman apua.

M55

Vierailija
4/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsu sitä avun tarvitsemiseksi kun ostan jotain palvelua. En osaa korjata autoa tai tehdä kylpyhuoneremonttia, vaan teetän ammattilaisella. Läheisiltäni en tarvitse arjessa mitään apuja ellen ole vaikka sairauden takia kykenemätön liikkumaan normaalisti.

Vierailija
5/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kaksikymmentä vuotta olen elättänyt itseni ja hoitanut kaikki asiani, joten väitän olevani hyvin itsenäinen. 

Vierailija
6/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v ja aina ollut sinkku. Muutossa palkkaisin muuttofirman. Seiniin ei tarvitse porata mitään, mutta eiköhän se luonnistuisi, jos ostaisi porakoneen. Lamppuihin saa asennettua sokeripalat tms., jos vain katsoo googlesta. Jotain pientä remppaa teen yksin. Matkustaminen onnistuisi yksin, mutta perheen kanssa pääsee ilmaiseksi eikä ole aikaa nyt reissata, koronan takia muutenkaan. En oikein tarvitse ketään.

Vierailija
7/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole autoa ja en matkusta. Teen melkein kaikki kotona. Isä laittoi lamput kattoon kun muutin nykyiseen asuntoon. Asun vuokralla joten en tee asunnolle mitään.

Vierailija
8/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Paljon älyä vaativissa asioissa en millään pärjäisi yksin. Olen tosiaan päällisin puolin itsenäinen. Johtuen siitä, että älyni ei kylli sosiaaliseen elämään.

Vierailija
9/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tarvitsen lapsuudenperheen apua, koska olen köyhä sinkku ja krooninen sairaus rajoittaa toimintakykyä.

Vierailija
10/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua osata vaihtaa talvirenkaita tai huoltaa autoa. It-ongelmiin löytyy apua töistä ja omilta pojilta. Remppa onnistuu niin kauan kuin se on maalausta. Muuten luulen, et muut sujuu.