Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitsi että nuo 10-12-vuotiaat pojat on pelottavia

Vierailija
12.04.2015 |

Ovat aika arvaamattomia ja pahimpia tekemään koiruuksia, kun eivät vielä tajua seurauksia. Komensin vähän tuossa äsken ja hyvä ettei päälle tulleet. Ne on kuitenkin melkein samankokoisia, kun olen itse pieni. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on ihan ok muuten, mutta kevät saa nämä sekaisin. Saa olla tosi varovainen pihassa, ja se kaveripiiri, muuten fiksu poika riehaantuu tuossa naapurissa. Heillä ei oikein ole tajua asioista, ottavat portaista vauhtia noiden skeitti- ja potkulautojensa kanssa ja täysillä ajotien puolelle. Ap. 

Vierailija
22/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestille 5: tuollaisia pyörii ainakin Turun keskustassa ostoskeskus Hansan kulmilla, lähes tulkoon aina. Tupakki suussa tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole pelottavia. Meidän kuopus on 11v. ja ihana poika on ja tosi söde. Tunnen myös pojan kaverit ja ovat myös tosi mukavia ja kunnollisia.

Viime vuonna olin poikien kanssa reissussa ja naurettiin maha kippurassa ja kyllä moni muukin hymyili pojille. Saatika et kukaan olisi pelännyt. Taitaa olla vähän vanhempia ne pojat mitä näit tai sitä pientä osaa mikä roikkuu jossain ulkosalla ja ovat muutenkin heitteillä.

Eivätkä nämä pojat taatusti huutele kellekkään aikuisille mitään, saatika nyt yleensä roikkuisivat missään. Ja näitä kivoja poikianon paljon.

Vierailija
24/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:29"]

Viestille 5: tuollaisia pyörii ainakin Turun keskustassa ostoskeskus Hansan kulmilla, lähes tulkoon aina. Tupakki suussa tietenkin.

[/quote]

Hansan ovensuu on aina täynnä mamukakaroita. Välistä pitää yrittää kiemurrella, jos meinaa ohi päästä.

Vierailija
25/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa mieltä kasin kanssa, ihaniatuon ikäiset on :) Minun vanhin poika on 11, pian 12, ja on kohtelias ja hyvätapainen poika. Samoin kuin suurin osa kavereistaan. Tuon ikäiset on hurjan fiksuja ja taitavia, joskin joskus näsäviisaita. Enkä nyt osaa pitää sitä kauhean törkeänä, jos lenkkeiijälle huudetaan "jaksaa jaksaa". 

Vierailija
26/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osa on kotona ihania, kavereiden kanssa keskenään ulkona aika velmuja. Eihän ne vanhemmat tahdo uskoa, jos jäävät kiinni ilkivallasta. Naapurikin suuttui, kun kerroin, että poika heittelee kavereidensa kanssa käpyjä ihmisten ikkunoihin. Eihän heidän ihana poika sellaista tee. Sen ikäiset osaavat myös valehdella taitavasti. Kävyt on ehkä harmittomia, mutta kyllä yhdelle naapurille oli ikkunaan muutakin mennyt, joskin tekijää ei saatu kiinni. Rikki siis oli mennyt ikkuna. Minä en enää jaksa mennä vanhemmille valittamaan, sanon suoraan itselleen, kun tietävätpä ne, ettei vanhemmat kuitenkaan usko. 

Vierailija
27/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:22"]

Oikeesti? Missä tuollaisia on? Omani on samaa ikää ja hän ja kaverinsa ovat vielä "katseella hiljennettäviä".

[/quote]

Aika hurjalla seudut asut tai olet tosi hissukka, jos et tuon ikäisiä lapsia saa uskomaan.

Vierailija
28/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:29"]

[/quote]

Ovat kyllä muutaman vuoden vanhempia. Teinejä jo.

Vierailija
29/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 11 v poika kavereineen ainakin ovat ihan ihania. Toki "riehuvat" tuolla ulkona (kirkonrottaa ym) ja joskus on saanut huomauttaa roskaamisesta. Mutta ei niitä nyt pelätä tarvii.

Turussa asutaan. Ja ei mitään hajua Hansassa roikkuvista (muka)tuonikäisistä tupakki huulessa. Keiden lapsia ne sitten lienevät... Meidän yläkouluikäisetkään kavereineen eivät polta tai notku turhanpäitten keskustassa.

Vierailija
30/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen pointti oli siis se, että älä yleistä.

Vierailija
31/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti vihaa noita poikia vaan heidän vapaasti kasvatettuja vanhempiaan (näitä 80-luvulla syntyneitä). On heidän vastuulla miten käyttäytyvät. Mun mielestä nimenomaan pikkupoikien käytös on yleisesti huonontunut vasta nyt viime vuosien aikana, kun nämä vapaan kasvatuksen helmet ovat päässeet lisääntymään ja jättäneet kasvatusvastuun muille. 

Vierailija
32/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa on kamalia räkänokkia.

Vierailija
33/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ne kunnioitti vanhempia, nyt usein ohi pyöräillessä nostelevat keskaria ja naureskelevat avoimesti toisille ihmisille ja panettelevat.

Vierailija
34/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta on tyhmimmillään 12 vuotiaan pojan kohdalla, näin se on.
Opettaja

Vierailija
35/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:50"]

Mä oon samaa mieltä kasin kanssa, ihaniatuon ikäiset on :) Minun vanhin poika on 11, pian 12, ja on kohtelias ja hyvätapainen poika. Samoin kuin suurin osa kavereistaan. Tuon ikäiset on hurjan fiksuja ja taitavia, joskin joskus näsäviisaita. Enkä nyt osaa pitää sitä kauhean törkeänä, jos lenkkeiijälle huudetaan "jaksaa jaksaa". 

[/quote]

Just näin, minunkin 11 v poika ihana ja on 147 cm pitkä (ihan keskipituinen siis) että aika pieni saa ap olla, että nää tuntuu isoilta. Näsäviisaita toki, mutta se kuuluu ikään.

Vierailija
36/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:33"]

Ihmiskunta on tyhmimmillään 12 vuotiaan pojan kohdalla, näin se on. Opettaja

[/quote]

Joo, tiedän sut. Mun mielestä ihmiskunta on ilkeimmillään sun kohdalla.

Vierailija
37/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset ovat ihania, en kyllä keksi minkä ikäiset lapset ei olisi.

Vierailija
38/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:21"]vapaa kasvatus...
[/quote]

Veikkaanpa ettet edes tiedä, mitä tuo termi tarkoittaa. Tosi kulunut ja huono kommentti. Ihan yhtä tyhjänpäiväinen kuin se ainainen "nykyajan lapset".

Kehittäkää itseänne, perehtykää asioihin ja opetelkaa muodostamaan itsenäisesti mielipiteitä sen sijaan että hoette kuluneita joutavanpäiväisiä ilmaisuja.

Vierailija
39/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä sitä mieltä, että tuon ikäiset viikarit ovat olleet kautta historian pahimmillaan, ainakin ne villeimmät. Kun ymmärrys ei riitä että sinne ajotielle voi sattua joku kerta se rattijuoppo, joka ei väistä. Tai että ne viritelmät tai kivien heittelyt voivat tappaa jonkun. Vähän isommat tekevät näitä tietoisesti, osa taas järkiintyy. Tuon ikäluokan viikarit kun ovat jo keskenään ja saattavat olla aika kaukanakin kotoa. Sen verran kaukana, ettei vanhemmat näe. Kerran olivat pysäköintimittareita räpläämässä, siinä oli kyllä isompiakin mukana. Silloin soitin poliisille toki. 

Vierailija
40/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:25"]Osa on ihan ok muuten, mutta kevät saa nämä sekaisin. Saa olla tosi varovainen pihassa, ja se kaveripiiri, muuten fiksu poika riehaantuu tuossa naapurissa. Heillä ei oikein ole tajua asioista, ottavat portaista vauhtia noiden skeitti- ja potkulautojensa kanssa ja täysillä ajotien puolelle. Ap. 
[/quote]

Siinähän luonto karsii toivottomat pois. Anna mennä vain. Parit murtumat opettavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi