Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
Minusta Ana ei näytä siltä, että olisi turvautunut pistoshoitoihin, mutta en ole asiantuntija. Olen nähnyt yhtä sileäihoisia yli viiskymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Fransu halannut tai tervehtinyt tyttöjä mitenkään näiden saapuessa, ojensi vain ruusut metrin päästä.
Maassa maan tavalla
Vierailija kirjoitti:
Miksei Fransu halannut tai tervehtinyt tyttöjä mitenkään näiden saapuessa, ojensi vain ruusut metrin päästä.
Musta näyttää et on tosi jännittynyt, ehkä ei oikein osaa olla kameran edessä, johon vielä kielimuuri lisäksi niin on vaikeaa. Mielestäni hän kuitenki vaikuttaa ihan hyvälle ja maanläheiselle tyypille. Jotenki nyt vaan ei oikein lähde. Ehkä rentoutuu kauden edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ana ei näytä siltä, että olisi turvautunut pistoshoitoihin, mutta en ole asiantuntija. Olen nähnyt yhtä sileäihoisia yli viiskymppisiä.
Minulla on harjaantunut silmä ja paljon vertailupohjaa. Kyllä siellä on täyteaineita hyödynnetty ihan reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ann on ihana.
Tyyppinä ihan jees mutta miten se voi naisihmisenä asua ja elää tossa sekasotkussa mikä sen kotona vallitsee? Kyllä on varmaan Veikko ja Erkkikin vähän hämmästelleet mielessään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Francescon kaveri oli minusta paremman näköinen ja fiksumpi, puhui englantiakin tosi hyvin verrattuna Francescoon. Francescon enkku on varmaan italialaista rallienglantia, rehellisesti sanottuna en jaksaisi kuunnella tuollaista miestä. 😅
Olikohan Francesco lähettänyt hänet sinne hieman sillä ajatuksella, että kaverille kans? Uskon, että Francesco on jo valinnut mielessään sen lyhyimmän. Kaverilla hymynkare häipyi, kun tytöt alkoivat kyselemään päättäväisesti Francescosta. Italialaiset tytöt olivat pistäneet täyden flirtin päälle.
Asgeirin tumma nainen saattaa vaikka yllättää, kaksi muuta etenkin yli-innokas vaikuttaa ikäistään vanhemmalta eikä sovi poikamaisen nuorekkaalle viikingille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on harjaantunut silmä ja paljon vertailupohjaa. Kyllä siellä on täyteaineita hyödynnetty ihan reippaasti.
Onpahan hänkin (Ana) sitten yrittänyt kaikkensa, kun kerran ukkojahtiin telkkariin asti menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on fiilis, että Elinalla rupeaa keittämään. Tai oliko jakso tarkoituksella leikattu niin? Jos olisin Elina, sanoisin, että menkää vaan toisillekin treffeille yhdessä, mä lähdenkin tästä jo lentokenttää kohti.
Huh, toivottavasti lähtee pian ja ottaa myös Teijan mukaansa, mua pelottaa Teijan kiltteys. Turkkilaisella raksuttaa päässä, että tuo suostuisi seisomaan vauvojen kanssa hellan ääressä lopun ikäänsä :(
Karmea ukko.
Miksi Sinan haluaisi alistaa jonkun siihen hellan viereen? Ei kaikki miehet ole pahoja.
Musta tuntuu, että Teija herättää Sinanissa jonkin hellän suojeluvaiston. Mies alkaa pikkuhiljaa muuttua spagetiksi ja rakastua, Teijaan.
Vierailija kirjoitti:
Elina oli ihanan aito kun vaikutti todella vaikuttuneelta treffeistä, maisemista ja sinisimpukoista. Oikein sellainen innostus ja positiivisuus huokui, sellainen olo on itsellänikin joskus kun joku ihana asia on tapahtumassa. Tuli tosi kiva fiilis Elinan puolesta, se on nimittäin aivan ihana tunne. :)
Ei sitä tietenkään tiedä miten käy.
Hassusti välillä tuntuu, kuin joku jo hlöistä kävisi itse vähän kirjoittelemassa mukavia täällä. Tai markkinoimassa vaikka kahvilaa.
Näin Sinan esiteltiin: "Sinan on tekstiiliyrittäjä Izmirin miljoonakaupungista. Hän työskentelee päivisin perheyrityksessä, joka valmistaa ja myy vaatteita islamilaisille naisille. Sen lisäksi hän huolehtii iäkkäistä vanhemmistaan ja hoitaa isänsä sukutilaa kaupungin laitamilla. Maatilalla työskentely tuo luontoa rakastavalle Sinanille tärkeää vastapainoa kaupungin sykkeeseen. "
Tekstiiliyrittäjä. Sukutilastakin huolehtii, siellä vanhemmat. TV:ssä näimme ehkä hänen vanhempansa.
Vierailija kirjoitti:
Asgeirin tumma nainen saattaa vaikka yllättää, kaksi muuta etenkin yli-innokas vaikuttaa ikäistään vanhemmalta eikä sovi poikamaisen nuorekkaalle viikingille.
Kumpi tummista?
Vierailija kirjoitti:
Hän on 55v. Näyttää tosi hyvältä, ikäisekseen myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on 55v. Näyttää tosi hyvältä, ikäisekseen myös.
Siis sympaattinen kahvilanpitäjä.
Vierailija kirjoitti:
Näin Sinan esiteltiin: "Sinan on tekstiiliyrittäjä Izmirin miljoonakaupungista. Hän työskentelee päivisin perheyrityksessä, joka valmistaa ja myy vaatteita islamilaisille naisille. Sen lisäksi hän huolehtii iäkkäistä vanhemmistaan ja hoitaa isänsä sukutilaa kaupungin laitamilla. Maatilalla työskentely tuo luontoa rakastavalle Sinanille tärkeää vastapainoa kaupungin sykkeeseen. "
Tekstiiliyrittäjä. Sukutilastakin huolehtii, siellä vanhemmat. TV:ssä näimme ehkä hänen vanhempansa.
Mitähän ne islamilaisten naisten vaatteet ovat, eivätkö he käytä ihan samanlaisia kuin ei-islamilaisetkin? Niin olen luullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne islamilaisten naisten vaatteet ovat, eivätkö he käytä ihan samanlaisia kuin ei-islamilaisetkin? Niin olen luullut.
Meinataakohan tällä niitä huiveja ja kaapuja mitä musliminaiset pitää? En vaan ymmärrä kun eihän Turkissa hirveän moni nainen niitä käytä toisin kuin syvemmällä lähi-idässä missä taitaa olla ihan pakko käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta monikaan ei tajua kuinka suuri vaikutus Asgeirin rentoudessa piilee siinä kuinka etuoikeutettu hän norjalaisena on - ja hienosti itsekin tästä puhui, ihailtavaa nöyryyttä. Jokaista norjalaista kohden on valtion öljyrahoja säästössä 100 000 euroa. Suomessa taas velkaa 30 000 per nuppi. Raha vaan rauhottaa ihmistä kummasti.
Norjassa asuneena minulla on hieman erilainen kokemus. Öljyrahaa on mutta mitä se hyödyttää ihmisiä koska öljyrahoja ei käytetä tai niitä käytetään hyvin vähän valtion budjetissa, eli n. 2 % vuodessa. Yleiset rakennukset (mm. päiväkodit, koulut, sairaalat) ovat monin paikoin vanhoja ja huonokuntoisia, Suomessa on yleisesti parempi taso ja uudempia rakennuksia. Norjassa ruokakauppojen valikoima on todella suppea Suomeen verrattuna. Suomen tasoon tottuneena on kärsimys käydä ruokakaupassa Norjassa. Mutta totta, norjalaiset ovat rentoja, iloisia, sosiaalisia ja hyväkäytöksisiä mutta ei se ainakaan pelkästään rahasta johdu. Norjalaiset ovat välttyneet kansana suurilta kriiseiltä, mm. sodalta.
öhömm, toisessa maailman sodassa Saksa miehitti koko Norjan.
Norjalaiset taisivat tehdä aika lailla yhteistyötä ja miehitysaika sujui rauhallisesti. Toki oli sissiliikkeitä, mutta kansa eleli rauhassa ja kuningaskin lähti heti maanpakoon Englantiin, joten hän oli turvassa koko miehityksen ajan toisessa maassa.
Jokaisella suomalaisella hautuumaalla on sankarihautoja, Norjassa en törmännyt yhteenkään.
Oliko noista kukaan käynyt maajussin kotimaassa aiemmin? Aika heppoinen pohja suhteen alulle, jos ei kokemusta. Yleensäkin kahden kulttuurin liitot hajoavat herkemmin ja etenkin jos uusioperhettä perustetaan. Annin tilanne tietty vähän eri, kun on Suomesta. Mutta Islantiin asettuminen saattaa olla muuttajalle haasteellista. Norjan pikkukylä ei välttämättä yhtään sen helpompi. Hyvä kielitaidon omaava ja paljon maailmalla reissannut tai ulkomailla aiemmin asunut voisi pärjätä.
Vilpittömästi en ymmärrä, miksi Anaa täällä pidetään jotenkin kauniimpana kuin muita. Analla on mm. kumma suu: ylähuuli kaartuu alaspäin hymyillessä.
Ehkä hänen ihonsa näyttää tv:ssä sileämmältä ja kimmoisammalta, mutta ehkä hän myös meikkaa eniten. Ruudusta on vaikea arvioida meikkiä. Moni on sanonut, että Anan kasvoihin on tehty erilaisia 'nuorennushoitoja'. En tiedä näistä, mutta minusta se on turhamaista. Kun ikää tulee lisää, näitä pistoksia tarvitaan enemmän ja useammin. Lopulta näyttää keinotekoiselta nukelta. Tämä on nähty.
Asgeir tuskin haluaa leikeltyä meikkitelinettä, vaan valitsee mieluummin luonnonkauniin, luonnollisen. Minusta Elina on ehdottomasti nätein, kokonaisuus huomioonottaen.
Sari voisi hymyillä enemmän, se virkistää ulkonäköä.