Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Anan ulkonäön ylistämistä täällä. Ei mun mielestä sen kauniimpi kuin kaksi muutakaan.
Onhan Analla hyvä runko ja hän on kuvauksellinen.
Kaksi muuta melko taviksia, vaikkakin hoikkia keski-ikäisiksi suomalaisnaisiksi.
No mun mielestä Analla ei ole sen ihmeempi runko kuin noilla muillakaan, eikä sen kauniimpi kasvoilta.
Hyvät hoikat vartalot kaikilla. Mutta Analla kauneimmat kasvot. Osittain kyllä sen vuoksi että on tehnyt "nuorennushoitoja", tottakai ne kaunistaa kun kasvot ei roiku.
Ja näinhän siinä tosiaan kävi, että miehet valitsi ne kauniskasvoisimmat, vaikka kuinka tässäkin ketjussa joku sanoi että ei keski-iässä enää niin paljoa katsota ulkonäköä... Noh toki voi olla sattumaakin että kauneimpien luonnekin miellytti eniten, mutta mutta....
Kauneus on katsojan silmässä. Miten voimme yksimielisesti sanoa, kuka heistä on kaunein?
Onhan niitä yleismaailmallisia kriteerejä ollut ainakin antiikin ajoista saakka, kts. "Kultainen leikkaus". Kerran tehtiin koe: kun eri maalaisia lapsia kehotettiin valitsemaan useista naiskuvista kaunein, niin poikkeuksetta lapset osoittivat sitä kasvokuvaa, joka oli kultaisen leikkauksen mukainen (sopusuhtaiset piirteet). Ei missikisassakaan voitto arpomalla ratkea.
Juuri näin. On ihan yleiset kauneuskäsitteet ja kenenkään on turha niitä vastaan väitellä. On päivän selvää, että esimerkiksi Eva Longoria on kaunis nainen, Tarja Halonen ei. Tokihan tästä nyt voi alkaa vääntämään, että kyllä Tarja on kauniimpi kun on sitä ja tätä, mutta kaikki me tiedetään kumpi se oikeasti kaunis on ja kumpi ei.
Tokihan sitten jos pitää sanoa kumpi on kauniinpi Eva Longoria vai Jennifer Lopez, silloin homma menee makuasiaksi. Molemmille näistä naisista on yleisihanteiden mukaan todella kauniita ja kasvot varmasti hyvin lähellä tätä kultaista leikkausta ellei jopa täysin.
Tunnenpa oloni typeräksi kun vaivauduin edes näin itsestäänselvää asiaa alkaa selittämään. :DNiin, mutta parinvalinnassa ei olekaan kyse kultaisista leikkauksista ym. Ihmiset ihmettelevät, miksei joku ottanut kauneinta jne.
Jos vaihtoehdot ovat kaikki tarpeeksi viehättäviä, se riittää. Sen jälkeen muut asiat ratkaisevat. Niilläkin on iso merkitys.Kyllä tuntu ainakin Asgeirlle, Fransescolle ja Sinanille kultaset leikkaukset ratkaisevan.
No eipä siitä ollut kyse näissä.
Marianne oli klassisen kaunis, kasvot säännöllisimmät ja sopusuhtaiset - ei valittu.
Asgeirin Elina ja Sari ovat kasvojen luuston perusteella olleet todella kauniita nuorempana, ja "nuorennettuna" olisivat päihittäneet leveänaamaisen Anan mennen tullen.
Sinanin Elina nyt vain oli todella nätti pulskaan Teijaan verrattuna. Vaikea sanoa, miltä hoikka Teija olisi näyttänyt. Teijan ulosanti oli myös kehnompaa, ei osannut keskustella.
Hyvä että olet päässyt miesten pään sisään ja tiedät meitä muita paremmin millä perusteella valinnat on tehty ja mistä on kyse.
Valitettavasti vaan nyt on nyt eikä tässä hetkessä voi haihatella minkä näkönen kukakin olisi nuorempana tai laihempana.
Itsekin kumoat väitteesi kun sanot että Sinanin Elina oli todella nätti Teijaan verrattuna. Ei noitten ulosannissa nyt niin dramaattista eroa ollut. Veikkaan että jos Teijalla olisi ollut Elinan ulosanti, lopputulos olisi silti ollut sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä karmiva hetki, jolloin Sinan sanoi "Teija". Olin jo, että ai jaa, valitsi sittenkin Teijan. Sitten tauon jälkeen sanoi "sorry".
Siis ei noin!!! Tuo oli todella tarpeettoman julmaa ;(Sopii hyvin tuon karmean äijän tyyliin kyykyttää naisia 😠
Mulla on turkkilaisia ystäviä, sanovat yleensä etunimeni ensin kun puhuvat minulle, jos paikalla on useita ihmisiä. Ja usein vaikka olemme kahdenkin.
Esim. Minna, miten voit? Minna, olet aika hiljainen tänään. Minna, oli todella mukava tavata!
En näe tuota minään kyykyttämisen, vaan tapanaan puhutella.
Mutta ei tässä ollut siitä ollenkaan kyse, jostain tavasta puhutella.
Vappu sanoi: "Sinun täytyy nyt valita, kenen kanssa jatkat tutustumista."
Sinan sanoi: "Minun täytyy sanoa nyt nimi..... Teija." Ja vasta tauon jälkeen: "Sorry."
Odottiko Sinan, että Teija ehtii kipaista hänelle kaulaan ja paljastanut vasta sitten, että sorry.
Näkihän sen, että olivat tämä Elina ja Sinan toisiinsa ihastuneet eikä Sinan jaksanut piitata Teijan tunteista.
Onneksi Teija oli loppuun saakka asiallinen.
Sinain valitsema nainen ei kyllä tippaakaan välitä Siaista. Huh, kuka fiksu suomalainen nainen menisi tuonne pöheikköön raatamaan eikä tytöllöllä herännyt muita ,kuin vastenmielisiä tunteita tutustumisen aikana. Sanokaa mun sanoneen. Ei varmasti menee enää tapaamaan Sinaita , eikä kutsu Suomeen.
Islannin naisen kumppani, se Erkki oli hauska humoristinen tyyppi. Siinä ainakin ystävyys säilyy ja voivat useinkin tapailla, mutta en usko ,että mies muuttaa Islantiin. Toki voi olla siellä ajan kuluksi aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Sinain valitsema nainen ei kyllä tippaakaan välitä Siaista. Huh, kuka fiksu suomalainen nainen menisi tuonne pöheikköön raatamaan eikä tytöllöllä herännyt muita ,kuin vastenmielisiä tunteita tutustumisen aikana. Sanokaa mun sanoneen. Ei varmasti menee enää tapaamaan Sinaita , eikä kutsu Suomeen.
Islannin naisen kumppani, se Erkki oli hauska humoristinen tyyppi. Siinä ainakin ystävyys säilyy ja voivat useinkin tapailla, mutta en usko ,että mies muuttaa Islantiin. Toki voi olla siellä ajan kuluksi aina välillä.
Kuka fiksu nainen edes osallistuu ohjelmaan kilpailemaan munasta? Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä karmiva hetki, jolloin Sinan sanoi "Teija". Olin jo, että ai jaa, valitsi sittenkin Teijan. Sitten tauon jälkeen sanoi "sorry".
Siis ei noin!!! Tuo oli todella tarpeettoman julmaa ;(Sopii hyvin tuon karmean äijän tyyliin kyykyttää naisia 😠
Mulla on turkkilaisia ystäviä, sanovat yleensä etunimeni ensin kun puhuvat minulle, jos paikalla on useita ihmisiä. Ja usein vaikka olemme kahdenkin.
Esim. Minna, miten voit? Minna, olet aika hiljainen tänään. Minna, oli todella mukava tavata!
Sinan sanoi: "Minun täytyy sanoa nyt nimi..... Teija." Ja vasta tauon jälkeen: "Sorry."Odottiko Sinan, että Teija ehtii kipaista hänelle kaulaan ja paljastanut vasta sitten, että sorry.
Näkihän sen, että olivat tämä Elina ja Sinan toisiinsa ihastuneet eikä Sinan jaksanut piitata Teijan tunteista.Onneksi Teija oli loppuun saakka asiallinen.
Mä ajattelin ihan samaa! Että apua, jos Teija oliskin ihan innoissaan lähtenyt liikkeelle Sinania kohti tai sanallisesti ilmaissut iloaan. Katsoin kohdan toistamiseen ja kyllä siinä oli sekaantumisvaara. Sinan sanoi, että hänen täytyy nyt sanoa nimi ja se on Teija. Siis what... ei ollut kyllä asiallista hoitaa sitä noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Anan ulkonäön ylistämistä täällä. Ei mun mielestä sen kauniimpi kuin kaksi muutakaan.
Kaksi muuta melko taviksia, vaikkakin hoikkia keski-ikäisiksi suomalaisnaisiksi.
No mun mielestä Analla ei ole sen ihmeempi runko kuin noilla muillakaan, eikä sen kauniimpi kasvoilta.
Hyvät hoikat vartalot kaikilla. Mutta Analla kauneimmat kasvot. Osittain kyllä sen vuoksi että on tehnyt "nuorennushoitoja", tottakai ne kaunistaa kun kasvot ei roiku.
Ja näinhän siinä tosiaan kävi, että miehet valitsi ne kauniskasvoisimmat, vaikka kuinka tässäkin ketjussa joku sanoi että ei keski-iässä enää niin paljoa katsota ulkonäköä... Noh toki voi olla sattumaakin että kauneimpien luonnekin miellytti eniten, mutta mutta....
Kauneus on katsojan silmässä. Miten voimme yksimielisesti sanoa, kuka heistä on kaunein?
Onhan niitä yleismaailmallisia kriteerejä ollut ainakin antiikin ajoista saakka, kts. "Kultainen leikkaus". Kerran tehtiin koe: kun eri maalaisia lapsia kehotettiin valitsemaan useista naiskuvista kaunein, niin poikkeuksetta lapset osoittivat sitä kasvokuvaa, joka oli kultaisen leikkauksen mukainen (sopusuhtaiset piirteet). Ei missikisassakaan voitto arpomalla ratkea.
Juuri näin. On ihan yleiset kauneuskäsitteet ja kenenkään on turha niitä vastaan väitellä. On päivän selvää, että esimerkiksi Eva Longoria on kaunis nainen, Tarja Halonen ei. Tokihan tästä nyt voi alkaa vääntämään, että kyllä Tarja on kauniimpi kun on sitä ja tätä, mutta kaikki me tiedetään kumpi se oikeasti kaunis on ja kumpi ei.
Tokihan sitten jos pitää sanoa kumpi on kauniinpi Eva Longoria vai Jennifer Lopez, silloin homma menee makuasiaksi. Molemmille näistä naisista on yleisihanteiden mukaan todella kauniita ja kasvot varmasti hyvin lähellä tätä kultaista leikkausta ellei jopa täysin.
Tunnenpa oloni typeräksi kun vaivauduin edes näin itsestäänselvää asiaa alkaa selittämään. :DNiin, mutta parinvalinnassa ei olekaan kyse kultaisista leikkauksista ym. Ihmiset ihmettelevät, miksei joku ottanut kauneinta jne.
Jos vaihtoehdot ovat kaikki tarpeeksi viehättäviä, se riittää. Sen jälkeen muut asiat ratkaisevat. Niilläkin on iso merkitys.
No ei näyttänyt olevan, kun kaikki valitsivat taas kerran sen parhaimman näköisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinan sanoi: "Minun täytyy sanoa nyt nimi..... Teija." Ja vasta tauon jälkeen: "Sorry."
Tottakai Sinan hyvästeli Teijan ensin. Olisko sun mielestä Teijan pitänyt jäädä siihen katselemaan vierestä Elinan kanssa halailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinan sanoi: "Minun täytyy sanoa nyt nimi..... Teija." Ja vasta tauon jälkeen: "Sorry."Joo, toi oli Sinanilta todellinen riman alitus, oli näköjään miettinyt valmiiksi miten saisi tosi draamaa aikaiseksi. Vähät välitti, miltä Teijasta tuntui. Äärimmäisen ikävä ihminen.
Mä koin kyllä tilanteen aivan toisin. Jo Vapun kanssa keskustellessa suri sitä että toiselle täytyy sanoa ei. Ja äänikin särkyi kun alkoi puhua.
Ihme demonia Sinanista maalailette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehdot ovat kaikki tarpeeksi viehättäviä, se riittää. Sen jälkeen muut asiat ratkaisevat. Niilläkin on iso merkitys.Kyllä tuntu ainakin Asgeirlle, Fransescolle ja Sinanille kultaset leikkaukset ratkaisevan.
No eipä siitä ollut kyse näissä.
Marianne oli klassisen kaunis, kasvot säännöllisimmät ja sopusuhtaiset - ei valittu.
Asgeirin Elina ja Sari ovat kasvojen luuston perusteella olleet todella kauniita nuorempana, ja "nuorennettuna" olisivat päihittäneet leveänaamaisen Anan mennen tullen.
Sinanin Elina nyt vain oli todella nätti pulskaan Teijaan verrattuna. Vaikea sanoa, miltä hoikka Teija olisi näyttänyt. Teijan ulosanti oli myös kehnompaa, ei osannut keskustella.
Mariannen shokkipinkki tukka on aika kaukana klassisen kauniista, sekä se seikka että oli paljon Fransiscoa pidempi. Lisäksi Annika muistuttaa Game of thronesin Daenerys Targaryeniä, joka on jokaisen nörttipojan unelma.
Anan kasvoissa ei ole mitään vikaa. Leveämmät kasvot vanhenevat hitaammin, kapeakasvoisista tulee vanhemmiten hevosennaamoja, jos eivät ole sitä jo nuorena. Ikävä kyllä, olen itsekin enemmän tätä tyyppiä.
Valinnat oli täysin selvät heti kun näin osallistujien ulkonäön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkertainen Maajussille morsian ulkomailla oli kyllä hyvä. Osallistujat loivat monia hauskoja ja mielenkiintoisia hetkiä sarjan aikana. Eilen lähes liikutuin valintojen aikana. Toivottavasti sarja saa jatkoa!
Kyyneleitä pyyhin minäkin. - Jospa seuraavaa kautta odotellessa näytettäisiin jonkin muun maan uusi kausi. esim. Norjan.
Miksei Asgeir osallistu Norjan Maajusseihin? Ei olisi kielimuuriakaan. Kun kaksi ei niin sujuva enkkuista yrittää kommunikoida, niin onhan se vähän vaikeaa.
Koska hän halusi suomalaisen naisen, kun exäkin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllähän se tuossa tilanteessa ymmärrettiin niin että Teijaa puhuteltiin ensiksi. Ei hän riemastunut vaan kuunteli mitä hänelle sanotaan.
Ja luonnollisempaahan se on ensiksi puhua sille joka putoaa, että hän voi lähteä pois paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinan sanoi: "Minun täytyy sanoa nyt nimi..... Teija." Ja vasta tauon jälkeen: "Sorry."No, kyllähän se tuossa tilanteessa ymmärrettiin niin että Teijaa puhuteltiin ensiksi. Ei hän riemastunut vaan kuunteli mitä hänelle sanotaan.
Ja luonnollisempaahan se on ensiksi puhua sille joka putoaa, että hän voi lähteä pois paikalta.
Musta vaikutti että oli tuotannon toimesta junailtu ja leikattu tollaseks.
Epäilin jo että tuotannon toimesta oli katsoja johdateltu uskomaan että Asgeirista ja Elinasta tulee pari. Tai sitten ei ollut ja omaan vaan kyynisen mielen ja epäilen liikaa kaikkea.
Teija on varmasti päässyt asian yli jo ajat sitten.
Me kun ei nähdä töllöstä kaikkea, Sinan on saattanut pitää pidemmänkin puheen siitä, että ensin sanoo nimen joka putoaa. Ohjelma-aika on rajallinen ja tuotannolta/ käsikirjoittajilta/ tai joltain, saattaa olla tahallistakin pätkiä lauseita.
Turha täällä on kiihtyä ja moittia muita kommentoijia mielipiteistään. Noin siinä nyt kävi, miten nähtiin.
Montako kertaa nyt eri sanakääntein puolustat tapahumaa? Eikö saa arvostella näkemäänsä? Pitääkö arvioida, miten ohjelmaon leikattu jne?
Tekikö Ann sit väärin, kun sanoi Erkin? Ann ei ensin sanonut putoajaa, kuten täällä on nyt vaahdottu, että pitää sanoa. Asgeir sanoi ensin kaikista jotain ja sitten sanoi valitsevansa Anan. Francesco sanoi Annikan.
Tekivätkö he kaikki nyt väärin ja vain Sinan oikein?
Kyllä on nihkeen kömpelöitä, nolojakin nää suomalaisten naittamistuotannot. Töks töks töks. Pitkäveteisiä. Jo ikääntyneet kumppanin etsijät puhetavoiltaan ja käytökseltään kuin varhaisteinit ujostelevat, eikä sanoja tunnu löytyvän sitten millään jo ilmeiltään kyllästyneelle morsian/sulhasehdokkaalle. Usan unelma morseissa tosin on pintakiiltoa keksittyine draamoineen, mutta sekin vähäinen mikä niissä on totta, niin mieluummin niitä katselee kuin näitä kotomaan akseli ja elina tutuiluja. Katsojat kaipaa nähdä aitoa, kauniita, kestäviä rakkaustarinoita. Jokunen nähty. Etsijöillekin Rakkaudentäyteistä kesää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tummelit paikalla, A-R:n johdolla?
STFU
Puhu ohjelmasta tai ole hiljaa
Olet onneksi paikalla :D Ei tainnut YV viimeksikään riittää? :D
Maajusseissa kukaan ei vahingossa tee väärää valintaa, viikko hengailtu ja silmät päässä. Yks hailee sanooko valitun nimen vai tiputetun nimen ensin. Ja olihan siinä Pimiä vielä valitsijan muistin tukena😂
Vierailija kirjoitti:
Tekikö Ann sit väärin, kun sanoi Erkin? Ann ei ensin sanonut putoajaa, kuten täällä on nyt vaahdottu, että pitää sanoa. Asgeir sanoi ensin kaikista jotain ja sitten sanoi valitsevansa Anan. Francesco sanoi Annikan.
Tekivätkö he kaikki nyt väärin ja vain Sinan oikein?
No tämä nyt ainakin oli tuotannon tahallaan aiheuttamaa hämmennystä kun välillä sanotaan valitun ja välillä putoajan nimi ensimmäiseksi 😄. Ja hyvin on näköjään toiminut 😆.
Joo, toi oli Sinanilta todellinen riman alitus, oli näköjään miettinyt valmiiksi miten saisi tosi draamaa aikaiseksi. Vähät välitti, miltä Teijasta tuntui. Äärimmäisen ikävä ihminen.