Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, että Ana oliskin alunperin Virosta?!?
Itse asiassa se selittäis monta asiaa, ainakin sen ig tilin, nimen ja ehkä koko olemuksen,
onko tullut jo lapsena vanhempien kanssa vai ihan nuorena yksistään, vai miehen perässä tänne.
En tiedä onko tullut Virosta, mutta kaksi kertaa on ollut jo naimisissa. Nimellä Ana Ahola ei löytynyt JulkiTerhikistä mitään tietoja. No, mikä lie rouvan sukunimi, vaikka Aholana muistaakseni näin hänen jossakin esiintyneen. Salaperäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulosti ä l l ö t t ä v ä l t ä , kun Asgeir imutteli Anaa. Y ö ö k * slurps slurp* 🤮
Tää on se ääni mitä teinit pitää imutellessaan, että katsokaa ja KUULKAA et mä tässä pääsin iholle
Yleensä toivon, että tositv-ohjelmien esiintyjät eivät lukisi AV-palstaa, mutta tämän toivoisin Annin, Erkin ja Veikon tietävän:
Heidän touhujensa seuraaminen on nimittäin ollut mulle terapeuttinen kokemus. Kaikki on jotenkin niin mutkatonta, toisia arvostavaa ja lämmintä. Jokainen saa olla just sellainen kuin on, ja kokea itsensä arvostetuksi. Toisista puhutaan selän takana hyvää.
Joskus tässä pinnallisessa, ulkonäköä ja titteleitä korostavassa maailmassa unohtuu, että aitoa välittämistäkin on vielä olemassa. Ja kaikki tuo vielä huumorilla höystettynä! :) Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä toivon, että tositv-ohjelmien esiintyjät eivät lukisi AV-palstaa, mutta tämän toivoisin Annin, Erkin ja Veikon tietävän:
Heidän touhujensa seuraaminen on nimittäin ollut mulle terapeuttinen kokemus. Kaikki on jotenkin niin mutkatonta, toisia arvostavaa ja lämmintä. Jokainen saa olla just sellainen kuin on, ja kokea itsensä arvostetuksi. Toisista puhutaan selän takana hyvää.
Joskus tässä pinnallisessa, ulkonäköä ja titteleitä korostavassa maailmassa unohtuu, että aitoa välittämistäkin on vielä olemassa. Ja kaikki tuo vielä huumorilla höystettynä! :) Kiitos.
Samaa mieltä! Tämän kolmikon touhuja on ollut ihana seurata. Itse vuosia sitten eronneena ja yksin jääneenä on lämmittänyt sydäntä enemmän kuin mikään viime aikoina.
Itsehän seuraan ohjelmaa vain Annin, Erkin ja Veikon takia. Ihana kolmikko.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän seuraan ohjelmaa vain Annin, Erkin ja Veikon takia. Ihana kolmikko.
Miehet niin kivasti molemmat sanoivat toisistaan, että Ann valitsee just sen toisen - lämmöllä, arvostaen.
Miksei täällä kukaan pidä mahdollisena, että Sinan valitsisi Teijan? Sinan osoittaa selvästi kiinnostusta Teijaa kohtaan ja täällä joka toinen tietää, että Sinan vain esittää. Miksi ihmeessä? Siksikö vain, että Elina on hoikempi kuin Teija? Uskotteko oikeasti, että keski-ikäiset miehet valitsevat puolisonsa vain ja ainoastaan BMI:n perusteella? Minun mielestäni vaikuttaa ihan oikeasti siltä, että Sinan tykkää Teijasta. Voi toki olla, että seuraavien treffien jälkeen tykkää Elinasta enemmän, mutta toistaiseksi on antanut kuvan, että Teija kiinnostaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tämä Kalastajan vaimo mikään huikea kaunotar ole, jos ei katsota hänen itse käsittelemiään kuvia.
https://images.cdn.kodinkuvalehti.fi/PudEivBL9tn3fnMflDipKGhMlMg=/1200x…
Mitäää!!! Tuon näköinenkö se on oikeasti!
Voin copy pasteta tuon Sinanin kommentit jo etukäteen kauden päätössanat. Sama kuin viime kauden Turkin lahjalta maailmalle. Kyllä sai taas hävetä ja kärsiä. Kaikki kaverit nauraa mulle tämän jälkeen. Ohjelma johdatteli mua. En oikeasti tykänny kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä kukaan pidä mahdollisena, että Sinan valitsisi Teijan? Sinan osoittaa selvästi kiinnostusta Teijaa kohtaan ja täällä joka toinen tietää, että Sinan vain esittää. Miksi ihmeessä? Siksikö vain, että Elina on hoikempi kuin Teija? Uskotteko oikeasti, että keski-ikäiset miehet valitsevat puolisonsa vain ja ainoastaan BMI:n perusteella? Minun mielestäni vaikuttaa ihan oikeasti siltä, että Sinan tykkää Teijasta. Voi toki olla, että seuraavien treffien jälkeen tykkää Elinasta enemmän, mutta toistaiseksi on antanut kuvan, että Teija kiinnostaa enemmän.
Siksi koska sinani oli jo alunperin pettynyt naistarjontaan ja oli jo valinnut elinan. Jotta päästiin "maatilalle" oli pakko kiikuttaa toinenkin ehdokas "farmille" jotta olisi jotain katsottavaa mukamas.
Tämä on: Temptation Maajussi-Island, (kädet levälleen). Ei se mistään teijasta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Voin copy pasteta tuon Sinanin kommentit jo etukäteen kauden päätössanat. Sama kuin viime kauden Turkin lahjalta maailmalle. Kyllä sai taas hävetä ja kärsiä. Kaikki kaverit nauraa mulle tämän jälkeen. Ohjelma johdatteli mua. En oikeasti tykänny kenestäkään.
Tässä on eri asetelma, Musti varmasti koki, että naiset häpäisivät hänet ohjelman teon aikana ja siksi valehteli, että koko homma oli näyteltyä alusta loppuun saakka. Naiset eivät olleet alistuneessa asemassa tähän hupiukkoon hetkeäkään. Nämä käkkäräpään molemmat ovat jotenkin passiivisia ja antavat ukon johdatella itseään.
Francescon naisista paras se punatukkainen! Jännät ilmeet ja kiva asenne sekä puhetapa. Viehätyin vaikka en olekaan lesbo ollenkaan. Ihana nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on eri asetelma, Musti varmasti koki, että naiset häpäisivät hänet ohjelman teon aikana ja siksi valehteli, että koko homma oli näyteltyä alusta loppuun saakka. Naiset eivät olleet alistuneessa asemassa tähän hupiukkoon hetkeäkään. Nämä käkkäräpään molemmat ovat jotenkin passiivisia ja antavat ukon johdatella itseään.
No tässä on jotenkin kummallinen asetelma. Kameroiden edessä hymyillään ja pussaillaan mutta nuo muijat melkein pyytää että heitä käytettäisiin henkisesti hyväksi. Sekin ei-valituksi tullut astrologiaan hurahtanut sanoi että ei ole koskaan pahalla päällä, aina kiltti. Kaikki on joskus pahalla päällä eikä sitä tarvi peitellä vaikka haluaakin miehen. Vääränlainen mies haistaa tommosen alistujan ja sitten jälkeenpäin onkin helppo uhriutua että mies oli ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavan näköinen se yksi vanhempi nainen auringonvalossa; naama roikkui uurteisena, hampaat keltaiset ja jotenkin hoitamattoman näköiset. Vanhempi Annkin on kasvoista/olemukseltaan nuoremman ja pirtsakamman näköinen kuin tuo.
Näyttää tupakoitsijan olemukselta. Se vanhentaa ja tekee ihmisen tunkkaisen näköiseksi. Miettikääpä omia tuttujanne, jotka ovat polttaneet pitkään.
Janina Fry, Hannele Lauri, Brad Pitt, Nicole Kidman, Barack Obama, Keira Knightley, Katy Perry, Cameron Diaz, Rihanna.....
Kyllä on ihan järkyttävän näkösiä ihmisiä verrattuna suhun. Oot niin paljon kauniimpi ja nuoremman näkönen, jep.
Kyllä kannattaakin verrata huippuplastiikkakirurgeja käyttäviin julkkiksiin.
Hannele Lauri ja Nicole Kidman on niin leikeltyjä kuin ihminen voi olla. Ja salettiin muutkin käyttää tehokkaita hoitoja.
Brad Pitt ehkä luonnollisin ja onkin aika ryppyinen. Ja Barack Obaman mustan miehen ihoa on aika turha verrata valkoisen naisen ihoon. On ihan eri tyyppinen se iho.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anasta on julkaistu lyhyt artikkeli MTV:n nettisivuilla tällä viikolla.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-asgeirin-puolisoehdokas-on…
Siinä lopussa lukee: "Ana kertoo pohtineensa sitä, olisiko hän valmis muuttamaan rakkauden perässä maailmalle. Lopulta hän tuli siihen tulokseen, että miksipäs ei. Maailmalle muuttaminen ei kuitenkaan ole yksiselitteinen juttu, sillä Ana on yksin vastuussa alaikäisestä pojastaan.
– Tällaisessa tilanteessa, kun lähdetään rakkauden perässä maailmalle, lähtisi meitä kaksi. Isoja kysymyksiä, hän pohtii."
No ainakin olisi sama ammatti kuin kalastajan ex-vaimolla: sairaanhoitaja! LinkedIn:ssä kertoo toimineensa yksityisyrittäjänä jo 10 vuotta.
Käy kyllä sääliksi Asgeiria, jonka ero ja eron jälkeiset tapahtumat levisivät julkisuuteen. Miten tuollaisesta edes pääsee eteenpäin? Olet aina vaan se jätetty. Jättäneelle vaimolle kelpaamaton, mutta tämän mainostamana "jollekin toiselle kelpaava, hyvä mies", ota siitä hyvä mies, joka ei mulle kelvannut.
Kelpasihan se kun olivat pitkään yhdessä. Iso osa suhteista päättyy aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnittänyt huomion tuohon Sinanin ylimieliseen, dissaavaan tyyliin, hän alentaa ylistämällä yhtäaikaa. Teija tuskin, mikäli omat aivot, on kovin ilahtunut siitä miten Sinan kertoo kuinka "odotti vähemmän" (!) Teijasta. Tyypillistä halveksuntaa missä oletetaan naisen olevan kiitollinen ja otettu, sekä kilvoittelevan miellyttääkseen jatkossakin äijää. Elina "kesytetään" myös saamalla hänet tuntemaan itsensä epävarmaksi, vaikka todellisuudessa hän on tod.näk. Sinanin valittu ohjelmassa.
No Sinan on turkkilainen ja kulttuurinsa edustaja, tämän ohjelman on tainnut ottaa ihan pelimielessä. Minuun hänen huumorinsa uppoaa, ulkoinen olemus ei. Varmaan haluaa näyttää nuorekkaalta, mutta lyhyet hiukset voisi sopia hänelle paremmin. Ja anteeksi vain, mutta miksi roikottaa jotain vaatetta kuten tekee, vai onko se joku puolikas hame, hah. Kannattaa muistaa, että hän on asunut Suomessa ja tuntee kyllä meidät. Olisko kuitenkin tarkoituksensa päästä Suomeen, helpottaisi hyvin alkuun pääsyä, kun ois kämppä ja naisystävä valmiina. Kumpaakin voisi tarpeen tullen vaihtaa.
Norskin kanssa ei mistään tule mitään, onko tuo lintu vai kala, ei saa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavan näköinen se yksi vanhempi nainen auringonvalossa; naama roikkui uurteisena, hampaat keltaiset ja jotenkin hoitamattoman näköiset. Vanhempi Annkin on kasvoista/olemukseltaan nuoremman ja pirtsakamman näköinen kuin tuo.
Näyttää tupakoitsijan olemukselta. Se vanhentaa ja tekee ihmisen tunkkaisen näköiseksi. Miettikääpä omia tuttujanne, jotka ovat polttaneet pitkään.
Janina Fry, Hannele Lauri, Brad Pitt, Nicole Kidman, Barack Obama, Keira Knightley, Katy Perry, Cameron Diaz, Rihanna.....
Kyllä on ihan järkyttävän näkösiä ihmisiä verrattuna suhun. Oot niin paljon kauniimpi ja nuoremman näkönen, jep.
Sinäpä sen sanoit...Hannele Lauri rööki/viskimuijana hyvä esimerkki. Äänikin mennyt. Elina näyttää tupakoitsijalta, monet polttaa pysyäkseen hoikkina mutta tulevat pilanneeksi hampaansa ja ihonsa. Kellertävä, ryppyinen iho kuin pergamenttia. Hampaat tärkeä hoidattaa, mutta tupakka pilaa silti ne. Turhaa kai verrata tavis suomalaista myöskään miljonääreihin joilla varaa hoidattaa itseään. Kaukaa haettua.
Vierailija kirjoitti:
Francescon naisista paras se punatukkainen! Jännät ilmeet ja kiva asenne sekä puhetapa. Viehätyin vaikka en olekaan lesbo ollenkaan. Ihana nainen.
Francescon ystävä kun karautti traktorillaan, niin wow, siinä olisi saalis. Taisi tytöillä syntyä Ahaa elämys:) Punahiuksinen sopisi hänelle, myös vaalea eloisa, nauravainen olisi sopiva. Ties vaikka syntyy noita varjoromansseja.
Melkein säälittää tuo Veikko kun on niin surullinen ja varma että tuon toisen ottaa. Mutta voi tuo olla manipulointikeinokin että ota mut, oon niin säälittävä. Ja sit myöhemmin oikea luonne paljastuu 😆. Onneks ei tarvi olla se joka valitsee.
Siis mitä, että Ana oliskin alunperin Virosta?!?
Itse asiassa se selittäis monta asiaa, ainakin sen ig tilin, nimen ja ehkä koko olemuksen,
onko tullut jo lapsena vanhempien kanssa vai ihan nuorena yksistään, vai miehen perässä tänne.