Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
Vierailija kirjoitti:
Anasta on julkaistu lyhyt artikkeli MTV:n nettisivuilla tällä viikolla.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-asgeirin-puolisoehdokas-on…]
"Minulla oli tiedossa, että hänelläkin on lapsia ja olimme molemmat yksinhuoltajia sekä samanlaisissa elämäntilanteissa"
Eihän Asgeir mikään yh ole. Vaikka lapset oliskin kirjoilla hänen luona.
Tuo Anni vai mikä olikaan on kyllä hauskaa katsottavaa. Saa hymyn huulille. Treffeillä näytti olevan hauskaa. Kaikki ei pidä olla niin vakavaa.
Huomasin kanssa. Siellä altaassa nauraminen oli kyllä hupaisaa. Juuri tuollaisia treffeille voisin minäkin mennä ja eikä koko ajan tenttaamista ym.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin kanssa. Siellä altaassa nauraminen oli kyllä hupaisaa. Juuri tuollaisia treffeille voisin minäkin mennä ja eikä koko ajan tenttaamista ym.
Just niin. Asgeir ja Sinan tenttaavat ja testaavat deittejään, ja meno on niin totista, että katsoja kiusaantuu. Frabcescon kanssa asiat menevät hupailuksi. Mutta lienee jo Annikan varanneen. Annika on ainut noista nuorista naisista, joka ei ole Fransua pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Näytettiin myös pieni pala ensi jaksosta. Sari ja Asgeir lähtivät hiihtämään vuorille. Entäpä jos reipas, mutkaton ja tasapainoisen oloinen ulkoilmaihminen Sari vetääkin pisimmän korren? Hän vaikuttaa noista kolmesta eniten jalat maassa olevalta ja tietyllä, tosi hyvällä tavalla vaatimattomalta ja itsenäiseltä.
Tulee jotenkin kaurismäen leffat mieleen kun tää vähän surkeena katselee kulmain alta ruokapöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Sinan vain mollottaa, missä on hymy ja nauru. Tylsän oloinen tyyppi.
Eikö vielä mainostanut olevansa huumorintajuinen ja hauska tyyppi. Seurassako vika?
Kysyihän Annkin, että voisiko Veikko ajatella asuvansa Islannissa. Veikko vastasi vähän vältellen, että kun on niitä lapsia ja lapsenlapsia Suomessa, niin että heidänkin mieltään pitäisi kysyä. Silloin Ann näytti vähän mietteliäältä. Mua vähän ihmetyttää nämä osallistujat, kun on monenlaista sidosta Suomessa, on lapset, on omat yritykset ja mitä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Jos Erkin ja Veikon saisi jotenkin yhdistettyä niin tulisi hyvä ehdokas. Vähän nuorempi, helppo seuramies ja työteliäs. Ensi jaksossa ilmeisesti Erkin ja Annin välit lämpenevät. Erkki olisi sitä mitä Annin tila kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin. Asgeir ja Sinan tenttaavat ja testaavat deittejään, ja meno on niin totista, että katsoja kiusaantuu. Frabcescon kanssa asiat menevät hupailuksi. Mutta lienee jo Annikan varanneen. Annika on ainut noista nuorista naisista, joka ei ole Fransua pitempi.
Eikä miehekkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh-huh, kyllä oli enimmäkseen todella ankeaa. Anan ja Asgeirin treffeily oli tavattoman jäykkää ja kankeaa verrattuna Annin ja Veikon treffeihin. Ann osaa olla todella luonteva ihmisten kanssa, ja hauskasti tempaui mukaan myös Veikko. Oli ilo katsella heitä. Erkki suoriutui hommistaan reippaasti ja laukoi hauskoja vitsejä. Jossain jaksossa Erkki mainitsi, että hänellä on maatila, mutta se on vuokrattu. Ihmettelin miksi, eikö jälkikasvulla olisi jotain käyttöä tilalle. Nyt se selvisi, hän on ilmeisesti lapseton ihminen, totesi: "Kun Veikolla on niitä lapsiakin..."
Ei tule Anasta uutta kalastajan vaimoa. Asgeirin käärmetesti oli mielestäni todella typerä. Toisaalta turhaa testailla: eivät sovi toisilleen. Asgeir muistelee vanhoja, J taisi olla hänen elämänsä rakkaus. Suorastaan ahdisti katsoa väkinäistä yhdessäoloa.
Yllätys, yllätys. Turkkilainen käyttäytyi taas omituisesti, yrittikö tehdä Elinan mustasukkaiseksi, vai mitä hänkin testaili.
Francescon kesäleirillä kaveriporukka piti hauskaa.Hei ihan samaa mietin turkkilaisen käytöksestä, että tuntui kuin olisi tahallaan yrittänyt tehdä Elinan mustasukkaiseksi. Harmi jos antaa vaalealle nyt vähän liikaa toivoa. Muutenkin ilkeitä töksäytyksiä, kun esimerkiksi Elina nojautui häneen siellä hississä niin mies sanoi she is mean and she is not nice, vaikka olisi voinut vain naurahtaa ja heittää että hyvähän tässä kahden välissä olla. Hän ei muutenkaan vaikuta yhtään lupsakalta ja hauskalta edes turkkilaiseksi
Ehkäpä sulta meni Sinanin huumori ohi. Hissin narinan ja natinan laittoi Elinan syyksi 😂, "pelottelee tarkoituksella" tmv. Elina kyllä tajusi, pointsit hänelle.
Thank you God for interrupting me -rukouskutsun heitolle basaarissa Elinakin repesi.
.
Teija on herttainen ja aito.
Elinakin ihan fiksu, taitaa ihan oikeasti olla ihastunut, siksi jäykistelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Erkin ja Veikon saisi jotenkin yhdistettyä niin tulisi hyvä ehdokas. Vähän nuorempi, helppo seuramies ja työteliäs. Ensi jaksossa ilmeisesti Erkin ja Annin välit lämpenevät. Erkki olisi sitä mitä Annin tila kaipaa.
Molempi parempi, oishan tuolla tilaa.
Ann´han kertoi esittelyjaksossa tarvitsevansa kotihengetärtä, itse kun ei huushollihommista oikein välitä, vaan viihtyy paremmin ulkohommissa.
"Veikko polskutti käsipohjaa ja Ann sai vain nauraa"
Nää Annin treffit ja kaikki muutkin pätkät on kaikista hauskimpia ja kivointa katsoa.
Erkki siinä kahvipöydässä "Tää on nyt vähän epäreilua kun toiselle näytetään paljasta pintaa ja mulle vaan sammalia ja kallioita" :))
Musta tuo Sinanin Elina on herttainen. Työteäliäs nainen, ei ollenkaan tyrkky. Hänessä on sellaista hiljaista voimaa ja rohkeutta. En allekirjoita hänen tosikkomaisuutaan. Repesihän hän täysin siihen moskeijan kutsuhuutoon kriittisellä hetkellä. :-D Teija on jotenkin laskelmoivan oloinen. Vähän pelkään, että Sinan on vedättänyt häntä esitämällä kiinnostunutta. Voi olla, että lopussa nähdään kyyneliä.
AIemmin totesin, että Asgeir tulee pussaamaan kaikkia naisia treffeillä. 2/3 nyt pulkassa. En oikeen tykkää tuollaisesta selvästi etukäteen päätetystä touhusta. Olis kivempi, kun mentäisiin flowssa ja pussattais vain, jos tunteet aidosti lämpeävät.
Fransun pitkät leidit on mahtavia. Tuo punapääkin niin innoissaan kaikesta. :) Kivahan tuollaista iloista ja reipasta naista on viedä treffeille.
Annin Erkki on rivakka ja hauska mies, jonka silmätkin hymyilee.
Kilttejä, arvokkaasti käyttäytyviä lehmiä. Osasivat vanhasta tottumuksesta kävellä sille toiselle laitumelle. Ai että mä viihtyisin tuolla Francescon tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida Anasta ja Asgeiristakaan tulla paria. Tämä on liian päälle liimattua. Nyt suudellaan, nyt puhutaan siitä, mitä tunnetaan toista kohtaan.
Pitäisi vaan tehdä yhdessä, jutella, nauraa... ne fiilisten puhumiset tossa vaiheessa jättää pois kokonaan. Puhumattakaan puheista tulevaisuudesta.Sinan ja Elina ovat todellakin kuin luotu yhteen. Mun mielestä kipinät räiskyvät ruudun toiselle puolelle asti. Elina joutunut odottamaan, mutta ensi jaksossa taitavat Dinan ja Elina päästä vihdoin next levelille. Se taitaa olla menoa se.
Italian tapahtumat taas... no, siellä on iloinen meninki, mutta ei mitään muuta. Rennot kaverukset puuhissaan.
Mitähelvettiä. Mistään tuollaisesta ei ole merkkiäkään. Ukko negaa minkä kerkeää ja näköjään eukko jotenkin vetäytyvänä ja vakavana persoonana innostuu tuollaisesta käytöksestä.
Ex-lehmienhoitajana, niin se tyttöjen lehmien siirto laitumelta toiselle meni oikein kiitettävästi. Tosin nuo lehmät kyllä osasi sen homman ihan itekseen ja yksikseen, että kun vaan joku avaisi niille portin niin ne kyllä tiesi mihin mennä, mutta tytöt oli sillai hyviä että ne ei pelästyttäneet niitä vaikka ne huitokin niilla oransseilla ja pinkeillä hanskoillaan, en kyllä tajua miks ne oli laitettu niiden käsiin.
Mua pelkäs joskus lehmät kun mulla oli ihan kirkkaanpunainen lippalakki päässä väärinpäin hiustensuojana. Ne kyllä tottu siihen ekan kerran kauhistumisen jälkeen. Oliko tuossa yritetty saada jotain draamaa aikaiseksi noilla kirkkaan värisillä käsineillä että ne lehmät vähän hyppis ja vauhkoontus, tai ei uskaltais seurata tai jotain. MItään virkaahan niillä ei ollut.
Anan ja Asgeirin treffejä oli niin vaivaannuttavaa katsella. Näki selvästi, että Asgeirillakin oli sama olotila. Varsinkin siinä ruokapöydässä, kun Ana kysyi mitä mieltä mies on hänestä. Asgeir vastasi hämillään jotain ympäripyöreää ja tilanteen jälkeen vaivaantunut hiljaisuus. Mies vältteli myös katsekontaktia pöydässä. Eikä mitään kipinän poikastakaan ilmassa hänen puoleltaan.
Mua häiritsee nuo Anan poskipäät. Ihan varmasti on jotain fyllinkiä, kun on niin jähmeä suun seutu ja puolitiehen jäävä hymykin. Tiedän, ei kuulu minulle, mutta näkyy...
Vierailija kirjoitti:
Anan ja Asgeirin treffejä oli niin vaivaannuttavaa katsella. Näki selvästi, että Asgeirillakin oli sama olotila. Varsinkin siinä ruokapöydässä, kun Ana kysyi mitä mieltä mies on hänestä. Asgeir vastasi hämillään jotain ympäripyöreää ja tilanteen jälkeen vaivaantunut hiljaisuus. Mies vältteli myös katsekontaktia pöydässä. Eikä mitään kipinän poikastakaan ilmassa hänen puoleltaan.
Mua häiritsee nuo Anan poskipäät. Ihan varmasti on jotain fyllinkiä, kun on niin jähmeä suun seutu ja puolitiehen jäävä hymykin. Tiedän, ei kuulu minulle, mutta näkyy...
Ei ollut yhtään vaivaannuttavaa katsottavaa. Elina on liian päällekäyvä.
Sinan hyvin erikoinen tai arvoitus. Mitä oikeasti haluaa ? Onko itse asunut naisen kanssa , kun kyseli Elinalta hänen asumisestaan. Jos nainen muuttaisi hänen luokseen niin minkä verran naisella on sitä omaa aikaa ? Vai onko luudan varressa putsaamassa elukoitten paskoja , kun mies menee omia menojaan.