Sitä postissa tullutta lippua EI tarvita mukaan äänestämään!
Pelkät henkkarit riittää ennakkoäänestyksessä ja myös vaalipäivänä. Muistakaa äänestää!
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:06"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:51"]Mitä jos henkkarit on menneet wanhaksi? [/quote] Voi hakea poliisilaitokselta ilmaiseksi väliaikaisen henkilökortin (kaksi passikuvaa mukaan) [/quote] No ei tod ole aikaa moiseen. Eikä rahaa kuviin. [/quote] Verkkokauppa.com saa ma-to 9-16 kuvat eurolla. Ei ne muutenkaan usein viittätoista euroa enemmän maksa ja itsekin voi ottaa jos löytyy kamerat ja oikeanlainen tulostin. Ei se äänestäminen varmaan kovin tärkeä juttu ole jos tuon verran ei aikaa ja rahaa siihen irtoa.
[/quote]
Tyhjästä on hieman paha nyhjäistä, että näin tässä meidän vitun hienossa hyvinvointivaltiossa. Minulla ei ihan oikeasti ole edes sitä vitun euroa. Jessus teitä kokkareita.
[/quote]
Mutta silti on varaa maksaa nettiyhteydestä. Jessus teidän persaukisten logiikkaa.
[/quote]
Et ole tosissasi? Nettiyhteys on perusedellytys kaikelle, se nyt vielä puuttuisi että siitä luopuisin. Ruoasta voi nipistää mutta on sairasta väläytellä jotain nettiyhteydestä luopumista. Missä vitun Pohjois-Koreassa elämme kun porukka on noin pihalla? Mikä on logiikkasi? Luuletko ihan tosissasi olevasi minua kyvykkäämpi, ansaitset sen kaiken hyvän mitä elämä eteesi on kantanut? Ehei, ei sinne päinkään. MINÄ olen sinua parempi aivan kaikessa, ja jos olet töissä niin luovutat paikkasi minulle VÄLITTÖMÄSTI.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:53"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:49"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:47"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:09"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:06"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:51"]Mitä jos henkkarit on menneet wanhaksi? [/quote] Voi hakea poliisilaitokselta ilmaiseksi väliaikaisen henkilökortin (kaksi passikuvaa mukaan) [/quote] Se äänestäminen tuskin on kellekään niin tärkeä että siitä vielä maksaisi :D [/quote] Vaan henkkareiden luulisi olevan. [/quote] Minkä helvetin takia niitä henkkareita pitää olla uusimassa muutaman vuoden välein!? Siinä on taas esimerkki systeemistä joka perustelee itse itsensä, jotta virkailijoilla olisi työtä. Sellainen "työ" on täysin turhaa, ja jopa haitallista. Samaan suojatyökastiin tippuu tosin moni muukin julkisella "työskentelevä". [/quote] Muutaman vuoden? Mun ajokortti on ainakin voimassa vielä yli 30 vuotta. [/quote] Ei minulla mitään ajokorttia ole. Se nyt vielä puuttuisi että tuhoaisin luontoa ajelemalla jollain taunuksella. [/quote] Eli et ikinä koskaan milloinkaan tarvitse henkkareita? Olet niin vanhan näköinen että alkossa ei kysytä papereita? Tai keksit vain tekosyyn siihen että et viitsi mennä äänestämään. No sitten et voi valitettavasti valittaa tulevan eduskunnan ja hallituksen toimista.
[/quote]
Tsiisus! Oletko oikeasti noin tyhmä? Hei mene ihmeessä takaisin sinne demille tai heppafoorumille.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:51"]Mitä jos henkkarit on menneet wanhaksi? [/quote] Voi hakea poliisilaitokselta ilmaiseksi väliaikaisen henkilökortin (kaksi passikuvaa mukaan)
[/quote]
Se äänestäminen tuskin on kellekään niin tärkeä että siitä vielä maksaisi :D
[/quote]
Vaan henkkareiden luulisi olevan.
[/quote]
Minkä helvetin takia niitä henkkareita pitää olla uusimassa muutaman vuoden välein!? Siinä on taas esimerkki systeemistä joka perustelee itse itsensä, jotta virkailijoilla olisi työtä. Sellainen "työ" on täysin turhaa, ja jopa haitallista. Samaan suojatyökastiin tippuu tosin moni muukin julkisella "työskentelevä".
[/quote]
Muutaman vuoden? Mun ajokortti on ainakin voimassa vielä yli 30 vuotta.
[/quote]
Ei minulla mitään ajokorttia ole. Se nyt vielä puuttuisi että tuhoaisin luontoa ajelemalla jollain taunuksella.
[/quote]
Eli et ikinä koskaan milloinkaan tarvitse henkkareita? Olet niin vanhan näköinen että alkossa ei kysytä papereita?
Tai keksit vain tekosyyn siihen että et viitsi mennä äänestämään. No sitten et voi valitettavasti valittaa tulevan eduskunnan ja hallituksen toimista.