Sitä postissa tullutta lippua EI tarvita mukaan äänestämään!
Pelkät henkkarit riittää ennakkoäänestyksessä ja myös vaalipäivänä. Muistakaa äänestää!
Kommentit (64)
Poikkea vaikka jo tänään postissa, kirjastossa tai marketissa. Äänestetään kaikki Suomen tulevaisuuden puolesta!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:54"]
Voi apua. Voinko kutsua äitini mukaan todistamaan että olen todella minä?:D
[/quote]
Joku tässä väitti että riittää että joku voi todistaa sinun olevan Sinä. Mutta joka tapauksessa äänestetään, vielä huomenna se onnistuu ennakkoon!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:09"]
Miksi pitää keksiä tekosyitä, että ei voi äänestää? Sanoisitte ees suoraan, että ei kiinnosta. Vituttaa nämä "ei oo henkkareita..ai että ihan passikuva ja joku paperi pitäis täyttää..no siis onhan toi poliisiasema ihan täys ja niin kaukana..emmäää julkisilla sinne lähde, en määää kävele..passikuvakin maksaa..en mä sitä, en mä tätä, enkä totakaan".
[/quote]
Vittu mitä paskaa. Mutta kun ette ymmärrä niin ette ymmärrä.
Vai niin. No mä otan sen lapun mukaan silti.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 09:08"]
Vai niin. No mä otan sen lapun mukaan silti.
[/quote]
Ei se toki haittaa. Tämä vain niille joilla on ehkä lappu kadonnut tai ei muista ottaa mukaan.
Ei se lippu äänestä vaan ihminen.
Mitä jos henkkarit on menneet wanhaksi?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:51"]Mitä jos henkkarit on menneet wanhaksi?
[/quote]
Sitte ei voi äänestää. Sry :(
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:51"]Mitä jos henkkarit on menneet wanhaksi? [/quote] Sitte ei voi äänestää. Sry :(
[/quote]
:(
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:51"]Mitä jos henkkarit on menneet wanhaksi? [/quote] Sitte ei voi äänestää. Sry :(
[/quote]
:(
[/quote]
Voithan sä kokeilla, pääsetkö äänestämään niillä henkkareilla.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:51"]Mitä jos henkkarit on menneet wanhaksi?
[/quote]
Vanhat henkkarit kelpaa kyllä kunhan ne ei ole jostain 50-luvulta. Tuskin vaalitoimitsijat edes katsoo passin voimassaoloaikaa.
[/quote]
Voi hakea poliisilaitokselta ilmaiseksi väliaikaisen henkilökortin (kaksi passikuvaa mukaan)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:51"]Mitä jos henkkarit on menneet wanhaksi? [/quote] Voi hakea poliisilaitokselta ilmaiseksi väliaikaisen henkilökortin (kaksi passikuvaa mukaan)
[/quote]
No ei tod ole aikaa moiseen. Eikä rahaa kuviin.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:51"]Mitä jos henkkarit on menneet wanhaksi? [/quote] Voi hakea poliisilaitokselta ilmaiseksi väliaikaisen henkilökortin (kaksi passikuvaa mukaan)
[/quote]
Se äänestäminen tuskin on kellekään niin tärkeä että siitä vielä maksaisi :D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:06"]
[/quote]
No ei tod ole aikaa moiseen. Eikä rahaa kuviin.
[/quote]
Verkkokauppa.com saa ma-to 9-16 kuvat eurolla. Ei ne muutenkaan usein viittätoista euroa enemmän maksa ja itsekin voi ottaa jos löytyy kamerat ja oikeanlainen tulostin. Ei se äänestäminen varmaan kovin tärkeä juttu ole jos tuon verran ei aikaa ja rahaa siihen irtoa.
Ota kaveri todistamaan, että joo on se Pena..
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:06"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:51"]Mitä jos henkkarit on menneet wanhaksi? [/quote] Voi hakea poliisilaitokselta ilmaiseksi väliaikaisen henkilökortin (kaksi passikuvaa mukaan) [/quote] No ei tod ole aikaa moiseen. Eikä rahaa kuviin. [/quote] Verkkokauppa.com saa ma-to 9-16 kuvat eurolla. Ei ne muutenkaan usein viittätoista euroa enemmän maksa ja itsekin voi ottaa jos löytyy kamerat ja oikeanlainen tulostin. Ei se äänestäminen varmaan kovin tärkeä juttu ole jos tuon verran ei aikaa ja rahaa siihen irtoa.
[/quote]
Tyhjästä on hieman paha nyhjäistä, että näin tässä meidän vitun hienossa hyvinvointivaltiossa. Minulla ei ihan oikeasti ole edes sitä vitun euroa. Jessus teitä kokkareita.
[/quote]
Erittäin huolestuttavaa jos näin tärkeään asiaan ei irtoa edes sitä euroa. En ihan oikeasti usko että on ketään joka oikeasti haluaa äänestää eikä saa sitä euroa edes pulloja keräilemällä. Kuulostaa tekosyyltä.