Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia perustietoja toivoisitte deittiprofiiliin?

Vierailija
27.12.2021 |

Pian on uusi vuosi koittamassa ja moni varmaankin miettii deittiprofiilin tekemistä johonkin palveluun. Millaisia asioita haluaisitte tietää ihmisestä profiilin takana ennen tykkäystä?

Onko esimerkiksi elintavoilla, perhetilanteella tai vaikkapa harrastuksilla teille mitään merkitystä, vai onko ne pelkkiä sivuseikkoja tutustuessa uusiin ihmisiin?

Keskustellaanpa deittiprofiileista!

N43

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuskin tohtisi tätä tietoa itsestään jaella, ja hyvä niin, mutta:

Itsellä kun on sukupuoliherpes, niin olisi kätevä löytää mies, jolla olisi sama tilanne. :D

Vierailija
22/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko luomiseen vai evoluutioon, ilmestyskirjaan vai koronaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naisena menossa deittipaikkaan. Mutta tiedoissa miehillä esimerkiksi voisi lukea: 1. Vakaumus. 2. Elämänarvot. Kohtaavatko arvomaailmat. 3. Usko vai ateismi jne. 4. Pituus, silmienväri, hiukset, onko silmälasit, kuva. 5. Harrastuksia. 6. Kotimaassa viihtyvä vai matkustava, kuinka usein. 7. Luonne. 8. Liikkuuko kävellen vai joku muu laji. Sitä ei tarvitse korostaa liikaa, koska moni jo korostaa. 9. Onko lemmikkejä vai allergia. Aikooko ottaa. 10. Ei lapsia vai on, vai aikoo hankkia. Kaikki naiset eivät halua lapsia. 11. Melussa vai hiljaisemmassa viihtyvä. 12. Musiikkimaku, elokuva, kirjat, luonto, mistä asioista pitää yleensä ja mistä ei. 13. Auto vai ei. 14. Maaseutu vai kaupunki, vai laidalla. 16. Politiikkaa vai ei. 17. Vanha aika vai nykyaika.

Vierailija
24/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi ja alkoholin käyttö on aika monelle kynnyskysymys.

Ja nuuskaaminen!

Vierailija
25/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mitä kuvia miehestä pitäisi olla? Haittaako jos ei halua nähdä ilman negatiivista antigeenitestitulosta?

Vierailija
26/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi ja alkoholin käyttö on aika monelle kynnyskysymys.

Ja nuuskaaminen!

Kyllä nuuskaava nainen on todella vastenmielinen!

Vierailija
27/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kakkosta.

Pervojen ei tarvitse vaivautua laittamaan profiileja ollenkaan. Hyi

Vierailija
28/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- onko lapsia ja millaisin järjestelyin

- kiinnostuksen kohteet (jos on)

- eläintilanne

- alkoholinkäyttö ja tupakointi

Vierailija
29/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommentteja tullut, kiitos!

AP

Vierailija
30/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka ja titteli. Asumismuoto (oma/vuokra). Vuositulot +/- 5 tonnin tarkkuudella.

Vierailija
31/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus

Uskonto (haen ulkomaalaista miestä)

Tupakointi

Onko lapsia

Vierailija
32/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus

Tupakointi

Onko lapsia

Naiset, jotka kyselee pituutta, menee melkoisella varmuudella hylkyyn minulla. Vaikka olen itse hieman keskivertoa pidempi mies niin silti tuntuu vastenmieliseltä että pituus on tärkeä/tärkein/ainoa ominaisuus mikä ratkaisee. Varsinkin kun olen jo lapsen tehnyt ja todennäköisesti lisää ei ole suunnitelmissa.

Vierailija
33/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, kun näen profiilista asiat, jotka ovat "dealbreakereita". Näitä ovat minulle tatuoinnit, lävistykset, päihteiden käyttö, ylipaino, lapset ja kevyen seuran etsiminen. Haluaisin myös tietää onko toinen osapuoli yhtä kokenut kuin minä vai jotain ihan muuta, koska se viestii samanlaisista asenteista ja elämäntilanteesta. Hyvä profiili on informatiivinen profiili.

Vierailija
34/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nimi ja ikä sekä onko lapsia vai ei. Niin ja pari tuoretta ja filtteröimätöntä kuvaa omasta naamasta ja kropasta. Näihin vaatimuksiin kompastuu jo moni mies. Joo, tiedän, että vaadin liikoja. En ole enää Tinderissä. Nuo feikkaajat pilaa sen.

Vierailija
35/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt esittely itsestäsi ja lyhyesti mitä haet/etsit.

Älä täytä profiilia epäoleellisilla kuvilla ja turhalla tiedolla.

Kun aloittaja on nainen, niin vinkkinä että ota huomioon että naisilla voi olla juttuja, jotka ei kiinnosta miehiä ollenkaan. Tämän takia koita keskittyä oleelliseen eikä tähdistä ennustamiseen ja horoskooppeihin tai sieniämpäreihin sekä koirien kuviin.

Valitse pari kasvokuvaa ja pari kokovartalokuvaa. Hymyä olisi hyvä näkyä kuvissa.

Autot, kalat ja riista kiinnostavat naisia ihan yhtä vähän kuin sienikorit ja horoskoopit miehiä. Myöskään niitä viittä samanlaista kuvaa, peiliselfieitä, vihaisia irvistyksiä ja nenäkarvoja ei tahdo nähdä kukaan.

Seikkailin joku aika sitten Tinderissä itärajan tuntumassa "maalla". Siellä oli kyllä useita naisia, joilla oli kaloja ja metsästyskuvia. Jopa kuvauksessa luki että etsitään oma "eräjormaa".

Eräjorma?  Miehen ruokkoamaton alapääkarvoitus?

Vierailija
36/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro asioita itsestäsi, joita pidät tärkeänä. Samoin kysy kumppanista ne olennaisimmat jutut just sulle. Siten löydät sinulle sopivan etkä yritä miellyttää mahdollisimman montaa sellaista, joista lähtökohtaisesti on hyvä pysytellä mahdollisimman kaukana.

Vierailija
37/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea nimi ja ikä sekä onko lapsia vai ei. Niin ja pari tuoretta ja filtteröimätöntä kuvaa omasta naamasta ja kropasta. Näihin vaatimuksiin kompastuu jo moni mies. Joo, tiedän, että vaadin liikoja. En ole enää Tinderissä. Nuo feikkaajat pilaa sen.

Ja sitten kun nuo mahdottomat vaatimukset täyttyvät, niin mahdolliset lemmikit/allergiat sekä uskonnollisuus (mieluusti ateisti) ja koulutus (mieluusti maisteri, kuten minäkin). Sitten vasta harrastukset, joissa liikunnallisuus tietty plussaa.

Vierailija
38/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus

Tupakointi

Onko lapsia

Naiset, jotka kyselee pituutta, menee melkoisella varmuudella hylkyyn minulla. Vaikka olen itse hieman keskivertoa pidempi mies niin silti tuntuu vastenmieliseltä että pituus on tärkeä/tärkein/ainoa ominaisuus mikä ratkaisee. Varsinkin kun olen jo lapsen tehnyt ja todennäköisesti lisää ei ole suunnitelmissa.

Miehen pituus on vaan yksi niistä ihan perusasioista, jotka ainakin minut saavat syttymään parisuhteeseen. Ei millään pahalla lyhyille mieheille, jotka muuten voivat olla vaikka miten hienoja ihmisiä. Miehillä on yhtäläiset ulkonäköfiksautumansa naisten suhteen.

Vierailija
39/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aikoinaan nettiprofiilissa oli valmiiksi kohdat, joissa voi kertoa perusasiat, kuten

- asuinpaikka (hain yleensä max 200 km säteellä)

- parisuhdestatus (kiinnostuin vain jos oli eronnut tai leski)

- koulutus (hain korkeasti koulutettua mutta saatoin katsoa myös kaikki, joilla oli vähintään lukio)

- lapset (olin yli kolmekymppinen, joten hain sellaista, jolla myös oli lapset jo tehty)

- haluaako lapsia (etsin miestä, joka ei enää haluaisi)

- työtilanne (hain kokopäivätyössä olevaa)

- ammatti (en merkinnyt omaani enkä muista, että olisi miehen ammattiin tyssännyt)

- uskonto ja politiikka (en merkinnyt eikä ollut merkitystä)

- pituus (ei merkitystä)

- ruumiinrakenne (etsin normaalipainoista tai tanakkaa mutta hoikallekin vastasin ja muistan hoikkien miesten kanssa jopa käyneeni treffeillä)

- hiusten ja silmien väri (ei merkitystä)

Eli tuollaisia asioita ei tietenkään erikseen kannata enää kirjoittaa auki.

Sen jälkeen, kun olin katsonut päällisin puolin, onko mies kiinnostava, katsoin hänen kriteerinsä naiselle, ja usein kiinnostukseni lopahti siihen. Jos 30+ mies haki alkaen 18- tai edes 20-vuotiasta naista, niin en laittanut viestiä enkä flirttiä tai vastannut aloitteeseen.

Harrastukset ja vapaa-ajan vietto olivat tottakai kiinnostavia. En olisi kiinnostunut miehestä, joka metsästää, kalastaa, "autoilee" tai esimerkiksi tanssii. Minusta on vain hyvä, jos nämäkin harrastukset näkyvät heti ensisilmäyksellä, koska se säästää molempien aikaa. En myöskään kiinnostunut golffaajista enkä purjehtijoista, koska kumpaakaan en itse harrastanut enkä näe harrastavani. Myös kuntosali-intoilijat tai ylipäänsä pelkkien urheiluharrastusten mainitseminen oli turnoff.

Tietysti toivoin myös, että profiilista näkyy jotain, mitä haluaa tulevaisuudelta ja varsinkin, jos siihen liittyy joku iso elämänmuutos. Asuin kaupungissa ja etsin kaupungissa viihtyvää miestä, joten olisin tottakai halunnut tietää, jos mies olisi haaveillut muutosta Nurmijärvelle tai Lieksan erämetsään.

Vierailija
40/46 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt esittely itsestäsi ja lyhyesti mitä haet/etsit.

Älä täytä profiilia epäoleellisilla kuvilla ja turhalla tiedolla.

Kun aloittaja on nainen, niin vinkkinä että ota huomioon että naisilla voi olla juttuja, jotka ei kiinnosta miehiä ollenkaan. Tämän takia koita keskittyä oleelliseen eikä tähdistä ennustamiseen ja horoskooppeihin tai sieniämpäreihin sekä koirien kuviin.

Valitse pari kasvokuvaa ja pari kokovartalokuvaa. Hymyä olisi hyvä näkyä kuvissa.

Autot, kalat ja riista kiinnostavat naisia ihan yhtä vähän kuin sienikorit ja horoskoopit miehiä. Myöskään niitä viittä samanlaista kuvaa, peiliselfieitä, vihaisia irvistyksiä ja nenäkarvoja ei tahdo nähdä kukaan.

Minusta oli vain hyvä, jos autot, kalat ja riista näkyivät heti profiilissa. Olisi ollut molempien ajan tuhlausta, jos olisi ehtinyt herätä edes orastava kiinnostus ja vasta sitten olisi käynyt ilmi, että mies kalastaa, metsästää ja/tai autoilee.