Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idyllinen sunnuntaiaamu - kerro rehellisesti!

Vierailija
12.04.2015 |

Kerro rehellisesti millainen sunnuntaiaamu sinulla on tänään ollut. Itselläni rauhallinen, auringonvalo siivittyy verhojen läpi ja nautiskelen aamukahvia yksin. Muu perhe tuhisee onnellisena sängyissään. Tänään vietämme perheaikaa.

Totuus : heräsin niskakipuun ja otin särkylääkkeen. Auringonvalo paljastaa pölyt joten vedän verhoja ikkunan eteen. Mies kuorsaa kovaa. 11v on hereillä ja pelaa eikä tuu aamupalalle vaikka oon pyytäny jo kolme kertaa. Juon tässä kahvia. Tänään varmaan ihan tavallinen päivä, kuka tekee mitäkin. EHKÄ pihahommia yhdessä jos saan porukan innostumaan (tuskin!)

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 9:30 ja makoilin tovin sängyssä lukien uutisia kännykällä. Söin preaamupalaksi sipsejä ja limua ja vähän sen jälkeen leipää. Mies katseli Formuloita ja minä raahasin koiran ulos. Laitoin pyykinpesukoneen pyörimään ja tulin koneelle notkumaan. Mies meni päikkäreille.
Pieni krapula vaivaa joten ruuaksi varmaankin tilataan pizzaa tai haetaan Mäkistä ateriat.
Wohoo mikä päivä!

Vierailija
22/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:49"]

Kerro rehellisesti millainen sunnuntaiaamu sinulla on tänään ollut. Itselläni rauhallinen, auringonvalo siivittyy verhojen läpi ja nautiskelen aamukahvia yksin. Muu perhe tuhisee onnellisena sängyissään. Tänään vietämme perheaikaa. Totuus : heräsin niskakipuun ja otin särkylääkkeen. Auringonvalo paljastaa pölyt joten vedän verhoja ikkunan eteen. Mies kuorsaa kovaa. 11v on hereillä ja pelaa eikä tuu aamupalalle vaikka oon pyytäny jo kolme kertaa. Juon tässä kahvia. Tänään varmaan ihan tavallinen päivä, kuka tekee mitäkin. EHKÄ pihahommia yhdessä jos saan porukan innostumaan (tuskin!)

[/quote] kyllä tulee, ota härvelit pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:02"]

Totuus on, että meidän aamu oli parhaasta päästä. Idyllisiä ne eivät ole koskaan. Heräsin kun 5v nousi n.07. Haki nätisti tabletin ja alkoi pelata hiljaa. Nousin vessaan, koska olin heräillyt jo monta kertaa yöllä hätään (illalla join runsaasti kokista ja harrastettiin rajumpaa seksiä

[/quote] 5 v saa jo pelata aamusta. Ei ihme kun joka neljäs lapsi on lihava. Lue lapselle ja ole lapsesi kanssa. Vähän aikaa ovat pieniä.

Vierailija
24/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin seitsemältä vaikka en kai varsinaisesti ollut nukkunutkaan koko yönä. 6 kk vauva on ollut kovassa flunssassa ja torkuin muutaman puolen tunnin pätkän, muun ajan pidin nukkuvaa vauvaa pystyasennossa. Olen opetellut myös nukkumaan sängyssä vauva sylissä. Touhusin pari tuntia vauvan kanssa kunnes mies heräsi ja lähdin kauppaan hakemaan brunssitarpeita. Katettiin sunnuntaibrunssi kun vauva nukkui päiväunia. Juuri kun sain kahvia kuppiin, se heräsi.

Vierailija
25/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan syöty kiireettömästi aamupalaa ja sitten askarreltu lasten kanssa. Sitten ollaan koko aamupäivä siivottu ja imuroitu, ja laitettu ruokaa. Aika normimeininki, vaikka vasta perjantainakin siivottiin. Mukava aamu on ollut, lapset on leikkineet kivasti yhdessä (2 ja 4v).

Vierailija
26/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset heräsivät 07, kampesin itseni aamiaisen tekoon. Siinä vaiheessa jo alkoi ärsyttämään :) koetin lukea hesaria koska se nyt sunnuntaina meille tulee (tilasin ajatuksella oi kuinka ihana lukea hesaria rauhallisena sunnuntai aamuna..) lapset söivät ja menivät huoneeseensa leikkimään. Alkoi kamala tappelu ja nuorimmainen veti kunnon uhmakilarit ja hakkasi jalkoja lattiaan. Naapurin rouva alakerrasta soitti loukkaantuneena ovikelloa ja valitti miten lapset metelöivät vaikka on viikonloppu.. (kello oli silloin 8:30) sain lapset puettua ja ulos, tein lounaan ja laitoin pesukoneen päälle. Laitoin päivällisen uuniin hautumaan ja lapset päiväunille. Nyt teen huomisen kotitehtäviä.
Mies on töissä...

Vierailija
27/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitunaikainen flunssa jatkunut pian viikon eikä loppua näy. Olen niistänyt 7 talouspaperirullaa, silpunnut epätoivoissani jumalauta sipulia sukkiin sisälle ja nukkunut ne haisevat tollot jaloissani kuvitellen herääväni aamulla upeaan nenän aukioloon. Ja vitut. Nenä jatkaa tukkoisuuttaan, korvissa soi, korvat loksuu ja särkee. Nenäkannulla valutettu sieraimista kilo merisuolaa ja anopin marjamegut käytetty mikron kautta ja nautittu niin kuumana että kielen päällä on vesikelloja. Vittumävihaantätäoloa!!!!!!!!!

Vierailija
28/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin siihen, kun vaimo kertoi keittäneensä kahvia ja paistavansa amerikkalaisia pannareita. Heräilin siinä hyvää kenialaista kahvia ryystäen ja pannaria mussuttaen. Latoin räppiä soimaan ja pakkasin kassin junamatkaa varten. Lähdettiin käymään kaverin mökillä. Ihan iisi sunnuntai mutta olisi voinut nukkua pidempään univelkoja pois. No, päiväunet sitten...

Vierailija
29/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:37"]

Lapset heräsivät 07, kampesin itseni aamiaisen tekoon. Siinä vaiheessa jo alkoi ärsyttämään :) koetin lukea hesaria koska se nyt sunnuntaina meille tulee (tilasin ajatuksella oi kuinka ihana lukea hesaria rauhallisena sunnuntai aamuna..) lapset söivät ja menivät huoneeseensa leikkimään. Alkoi kamala tappelu ja nuorimmainen veti kunnon uhmakilarit ja hakkasi jalkoja lattiaan. Naapurin rouva alakerrasta soitti loukkaantuneena ovikelloa ja valitti miten lapset metelöivät vaikka on viikonloppu.. (kello oli silloin 8:30) sain lapset puettua ja ulos, tein lounaan ja laitoin pesukoneen päälle. Laitoin päivällisen uuniin hautumaan ja lapset päiväunille. Nyt teen huomisen kotitehtäviä. Mies on töissä...

[/quote]

Onneksi meillä ei ole lapsia! -29

Vierailija
30/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 06:50 kun poika herätti, sama tapahtui eilenkin samaan aikaan. Nousin pojan kanssa, tein hänelle aamupalaa, hain lehden postilaatikolta ja kuuntelin samalla lintujen laulua ja ihailin aurinkoista taivasta. Keitin kahvit ja tein miehelle, itselleni ja tytölle aamupalaa valmiiksi. Tyttö heräsi ja kahdeksalta herätin miehenkin aamupalalle. Syömisen jälkeen lähdimme kiikareiden kanssa läheiselle lahdelle linturetkelle. Kotimatkalla poikkesimme kivaan kahvilaan lounaalle. Sen jälkeen takaisin kotiin, jossa hetken aikaa lapset leikkivät pihaleikkejä naapurin lasten kanssa ja minä haravoin. Nyt tultiin sisälle kun alkoi sataa, lapset leikkivät olohuoneessa, minä laitoin just pyykit päälle ja mies siivoaa. Ihan mukava, keväinen normiviikonloppupäivä.

Vierailija
31/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset (9 ja 6 v.,) heräilevät puoli kahdeksan maissa ja menevät itsekseen katsomaan telkkarista lastenohjelmaa. Itse heräsin klo 9 ja menin lukemaan hesaria. Aamupala syötiin n. klo 10: leipää, hedelmiä, viiliä. Itse kittasin kahvia heräämisestä saakka. Sitten legoleikkejä ym. Lounas n. Klo 13.

Vierailija
32/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kahdeksalta vessahätään ja olin ihan iloinen ja pirteä. Suunnittelin rauhallista aamiaista, mutta menin kuitenkin vielä "hetkeksi" sänkyyn lököilemään. Virhe: nukahdin, ja heräsin 11:ltä tosi ärtyneenä ja pöpperöisenä. Rauhallinen aamiaishetki lehtineenkin meni sen tien, mies heräsi samaan aikaan ja höpötti aamiaisen aikaan omiaan ja vei lehdenlukutilaa pieneltä keittiönpöydältä!

Nyt pyykinpesua ja normaaleja kotihommia, tässä sitä on idylliä kerrakseen :) (Ei vaan, oikeasti en halua valittaa, kaikkihan on ihan hyvin!)

Vierailija
33/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ihanan virkeänä klo 11. Nyt makaan sängyllä onnellisena kuunnellen lempi albumiani. <3
Karu totuus: Heräsin klo 11 jumalattoman väsyneenä. Nukuin huonosti ja nyt makaan sängyssä kuunnellen "örinää".

Vierailija
34/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin huonosti, koska 2-vuotias nukkui kanssani samassa sängyssä ja pyöri ja hyöri koko ajan. Lapsi sitten herätti ennen seitsemää, ja nousin laittamaan hänelle lastenohjelmia ja aamupalaa. Itse yritin torkkua vielä hetken, mutta ei siitä mitään tullut, joten nousin sitten minäkin ylös.

Katseltiin aamu telkkaria, siivoiltiin, tein ruokaa... Olen käyttänyt tästä aamusta varmaan tunnin siihen, että olen komentanut lasta ettei saa lyödä/raapia/nipistellä minua. Varmaan toinen tunti on kulunut muista asioista komentamiseen. Hieman raskasta.

Äsken lapsi meni päikkäreille ja yritän lukea ensi viikolla olevaan tenttiin, mutta ei tästä oikein mitään tule...

Vierailija
35/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 8 ja paistelin karjalanpiirakoita aamupalaksi munavoin kera. Kahvia kului muutama muki Hesaria lukiessa. Lapset 10 & 11 söivät piirakat ja vanhempi lähti kavereille. Nuorempi käytti koiran aamulenkillä ja tuli sen jälkeen kanssani pihahommiin. Niissä vierähti muutama tunti. Nyt lohisopan lämmitystä, mieskin tulee tallilta syömään.

Ruoan jälkeen joko luen kirjaa tai sitten viimeistelen koulutehtävää. Ihana sunnuntai!

Vierailija
36/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 8:15,makoilin vähän aikaa sängyllä ja luin kännykästä iltasanomat.Mittasin verensokerit ja pistin insuliinit. Söin 2 ruisleipää ja mehua. Otin aamulääkkeet,harjasin hampaat ja siivoilin vähän kämppää :) nyt olen vaan lukenut kirjaa minkä ostin perjantaina.

Vierailija
37/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vähän kymmenen jälkeen järkyttäviin lihaskipuihin (mihin olin tosin heräilly pitkin yötä) ja kamalaan painajaiseen siitä, että veli kuoli. Könysin sängystä ylös ja söin aamupalaks eiliseltä jäänyttä jäätelöä samalla kun katoin Simpsoneita. Avasin myös läppärille ja lueskelin samalla pari diaa tenttiä varten, jonka jälkeen lähin reilu tunnin lenkille.

Vierailija
38/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksivuotias heräsi viideltä, en saanut enää sänkyynsä nukahtamaan joten otin viereeni. Baarista kotiutunut mies kuorsasi vieressämme niin, että vuorotellen tökimme häntä hiljaiseksi kunnes nukahdimme. Puoli kahdeksalta viisivuotias heräsi ja meni suoraan keittiöön leikkimään legolinnalla. Varttia vaille heräsi tuo kaksivuotias, ja menin käyttämään hänet potalle. Siitä lähdettiin aamupalalle, minkä jälkeen Pikkukakkoselle, itse olin av:llä. Mies heräsi puoli yksitoista, ja köllöteltiin koko perhe hetki sängyssämme. SItten lähdettiin muihin puuhiin.

Vierailija
39/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten oletetaan, että Instagramin arvoinen sunnuntaiaamu olisi jotenkin vaikea suoritus? Kyllä se ainakin kahden aikuisen talouksilta onnistuu yhdeksän kertaa kymmenestä. Ei ole vaikeaa ostaa viikonlopuksi leikkokukkia, keittää hyvää kahvia, ladata hesari tabletille, paistaa pekonit ja keittää uppomunat leivän päälle.

Tietenkin se vaatii, että on kiinnostusta fiilistelyyn, mutta teknisesti ei ollenkaan paha rasti. Pikemminkin ihmettelen, mikseivät kaikki tee noin. -29

Vierailija
40/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6,sillä en osaa nukkua aamuisin pitkään. Join aamukahvin ja 5v heräsi seurakseni. Luimme sohvalla sylikkäin kirjaa samalla,kun join kahvin. Tämän jälkeen tein sämpylätaikinan kohoamaan ja 5v auttoi leivänteossa. Teinit heräsi noin 9 aikaan tuoreen leivän tuoksuun ja söimme yhdessä aamupalan. Tämän jälkeen lähdettiin koko porukka ulos metsään kävelylle. Ihan perinteinen viikonloppuaamu meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi