Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1 miettii; syntymäpäiväni lähti käyntiin

Vierailija
12.04.2015 |

Pääsin alkuillasta vanhempieni luo, söin hyvin ja isäni lievästä painostuksesta johtuen lähdin sitten ulos kaupungille. Tunsin oloni vaivautuneeksi ja näin miten mukavaa isälläni oli, joten en kehdannut näyttää pahaa mieltäni suoraan, vaikka välillä minun teki mieli ruveta itkemään tai huutamaan, koska tuntui, että minun olisi pitänyt iloita samasta ympäristöstä ja olisin voinut ensimmäistä kertaa elämässäni huutaa omat ongelmat ja ahdistukset kirosanojen kera ilmi. 

Yhdessä baarissa isä kehotti minua myös lähestymään joitakin röökimuijia, jotka kuulemma katselivat minua. En ajatellut mitään pahaa heistä, mutta minulle ei tullut myöskään sellaista vaikutelmaa, että minulla olisi ollut mitään yhteistä heidän kanssaan (kuten ei yöelämässä yleensäkään) ja aika, paikka ja seura oli väärä. 

Kotiin tullessa piti kuulla juttua lähisukulaisen parisuhdekriisistä, jonka seurauksena äitini haukkui isäni, haukkui kaikki miehet rumilla nimillä ja sanoi olevansa valmis itsemurhaan. Tämän jälkeen äitini vielä halasi minua ennen nukkumaanmenoa ja isäkin jäi vähäksi aikaa juttelemaan ja onnittelemaan, kun vuorokausi oli jo vaihtunut synttäreiksi. 

Että hieman vaikeissa tunnelmissa päivä lähti käyntiin ja mietin josko pitäisi jo aamulla hypätä taas junaan ja yrittää vielä saada positiivisia kokemuksia vähän erilaisesta ympäristöstä vai olisiko helpompi jäädä samoihin maisemiin. 

-Mies 29v-

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :)

t. se 17-vuotias teini

Vierailija
42/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:42"]

Montako leukaa jaksat vetää? Esim vänärillä on pari paikkaa jossa kokeilla.

Sanoit että kärsit gynekomastiasta, onko sinulla se syndrooma jossa miehellä on naisellisiä piirteitä kuten kapeat hartiat ja leveä lantio jne? 

Entä pituus ja paino? Mitä liikuntaa harrastat tai olrt harrasranut?

[/quote]En tiedä mikä vänäri on.

Leukoja en ole pahemmin vetänyt ja olin niissä aina aika huono. Rintalihakseni ovat kyllä nyt kipeät eilisen nosteluista ja leuanvetolihakset ovat paljon vahvemmat kuin parikymppisenä ja vahvemmat kuin useimmilla miehillä ikäluokasta riippumatta. Hauiksenympärys on varmaan ainakin 45cm. 

Pituus on ilmeisesti 179 ja paino vaatteet päällä 95kg. Tuossa on ehkä viitisen kiloa liikaa, jotka laihdutan pois, jos vain motivaatio löytyy. Vyötäröä ja naamaa voisi saada kapeammaksi. 

Tänä keväänä aloitan joogan ja muita liikuntamuotoja ja olen kokeillut kolmea eri taistelulajia ja nuorempana venyttelin erittäin paljon, mutta totesin, etteivät geenini riitä notkeusakrobatiaan. Pyöräily ja bodaus ovat keskeiset liikuntaharrastukseni. Haluaisin myös opetella erilaisia tansseja.

Minulla ei ole mitään naisellisuussyndroomaa sen kummemmin, mutta teininä olin vegaani ja söin paljon soijatuotteita sekä haitallisia psyykelääkkeitä, jotka sekoittivat hormonit. Myös kilpirauhanen oli täysin sekaisin. 

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:26"]

Mies29v ottaisitko mielummin hoikan 16v tyttöystävän vai hoikan 35v tyttöystävän ja perustele jos jaksat

[/quote]16v hyvät puolet:

-viattomuus

-täydellinen iho

-terveysongelmien todennäköinen puuttuminen ja energisyys

-kokemattomuus seksuaalisesti

-mahdollisuus opettaa (ei tarkoita seksiä) ja holhota ja siten tuntea itsensä tärkeämmäksi

Huonot puolet:

-erilainen ajatusmaailma ikäeron takia ja vaikea tehdä joitakin asioita yhdessä tämän takia; esim.kiinnostua samanlaisesta populaarikulttuurista

Pidän noita hyviä puolia lähes varmoina asioina, kun taas vanhemman naisen hyvät puolet, kuten ymmärrys ja vastuullisuus, ovat täysin yksilökohtaisia asioita, jotka eivät kehity kaikilla ihmisillä ikinä. Siinä mielessä 16v tuntuisi houkuttelevammalta vaihtoehdolta, jos olisi pakko valita noista kahdesta. Jos saisin valita iän vapaasti, niin se olisi yli 22 ja alle 29, mutta hieman joustoa on molempiin suuntiin; lähinnä kuitenkin alaspäin.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Jaa, sanosiin kyllä, että 16v:lla oleva täydelinen iho on aika utopistinen kuvitelma. Ja se 16v. voi olla seksuaalisesti jo hyvinkin kokenut (takana jo useampi vuosi seksin arrastamista ja useampia poikkiksia), joten se viattomuuskin on siinä ja siinä. Eli en olis noista läheskään varma. Mutta täähän nyt vaan kertoo siitä kuinka pihalla sä naisista olet. Olet omien kuvitelmiesi vanki.

Vierailija
44/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:42"]

Montako leukaa jaksat vetää? Esim vänärillä on pari paikkaa jossa kokeilla.

Sanoit että kärsit gynekomastiasta, onko sinulla se syndrooma jossa miehellä on naisellisiä piirteitä kuten kapeat hartiat ja leveä lantio jne? 

Entä pituus ja paino? Mitä liikuntaa harrastat tai olrt harrasranut?

[/quote]En tiedä mikä vänäri on.

Leukoja en ole pahemmin vetänyt ja olin niissä aina aika huono. Rintalihakseni ovat kyllä nyt kipeät eilisen nosteluista ja leuanvetolihakset ovat paljon vahvemmat kuin parikymppisenä ja vahvemmat kuin useimmilla miehillä ikäluokasta riippumatta. Hauiksenympärys on varmaan ainakin 45cm. 

Pituus on ilmeisesti 179 ja paino vaatteet päällä 95kg. Tuossa on ehkä viitisen kiloa liikaa, jotka laihdutan pois, jos vain motivaatio löytyy. Vyötäröä ja naamaa voisi saada kapeammaksi. 

Tänä keväänä aloitan joogan ja muita liikuntamuotoja ja olen kokeillut kolmea eri taistelulajia ja nuorempana venyttelin erittäin paljon, mutta totesin, etteivät geenini riitä notkeusakrobatiaan. Pyöräily ja bodaus ovat keskeiset liikuntaharrastukseni. Haluaisin myös opetella erilaisia tansseja.

Minulla ei ole mitään naisellisuussyndroomaa sen kummemmin, mutta teininä olin vegaani ja söin paljon soijatuotteita sekä haitallisia psyykelääkkeitä, jotka sekoittivat hormonit. Myös kilpirauhanen oli täysin sekaisin. 

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Asut kuopiossa mutta et tiedä vänäriä? Aka väinölänniemeä. Nyt vähän epäilyttää :>

Vierailija
45/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:35"]

Hyvää syntymäpäivää!

BTW, mä niin tiesin kirjoitustes perusteella että oot horoskoopilta oinas. Ja oikeinhan tuo sit meni :)

[/quote]

Sama juttu! Tiesin heti. :) Mä tykkään oinasmiehistä. Oon ollut 2 kertaa raskaana ja molemmat lapset on oinas-miehille, ei se voi sattumaa olla :D Oinaat on jotenkin omalaatuisia ja vähän hankaliakin, mut heissä on jännää intohimoista energiaa ja hyvä sydän.

Vierailija
46/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:26"]

Mies29v ottaisitko mielummin hoikan 16v tyttöystävän vai hoikan 35v tyttöystävän ja perustele jos jaksat

[/quote]16v hyvät puolet:

-viattomuus

-täydellinen iho

-terveysongelmien todennäköinen puuttuminen ja energisyys

-kokemattomuus seksuaalisesti

-mahdollisuus opettaa (ei tarkoita seksiä) ja holhota ja siten tuntea itsensä tärkeämmäksi

Huonot puolet:

-erilainen ajatusmaailma ikäeron takia ja vaikea tehdä joitakin asioita yhdessä tämän takia; esim.kiinnostua samanlaisesta populaarikulttuurista

Pidän noita hyviä puolia lähes varmoina asioina, kun taas vanhemman naisen hyvät puolet, kuten ymmärrys ja vastuullisuus, ovat täysin yksilökohtaisia asioita, jotka eivät kehity kaikilla ihmisillä ikinä. Siinä mielessä 16v tuntuisi houkuttelevammalta vaihtoehdolta, jos olisi pakko valita noista kahdesta. Jos saisin valita iän vapaasti, niin se olisi yli 22 ja alle 29, mutta hieman joustoa on molempiin suuntiin; lähinnä kuitenkin alaspäin.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Jaa, sanosiin kyllä, että 16v:lla oleva täydelinen iho on aika utopistinen kuvitelma. Ja se 16v. voi olla seksuaalisesti jo hyvinkin kokenut (takana jo useampi vuosi seksin arrastamista ja useampia poikkiksia), joten se viattomuuskin on siinä ja siinä. Eli en olis noista läheskään varma. Mutta täähän nyt vaan kertoo siitä kuinka pihalla sä naisista olet. Olet omien kuvitelmiesi vanki.

[/quote]Voi olla kokenut, mutta keskimäärin 35v on iholtaan vanhentuneempi ja kokeneempi kuin 16v ja niitä minun oli pakko vertailla. Mutta jos peruslogiikka on mielestäsi kuvitelmien vankiutta ja pihalla olemista...niin enpä sano muuta kuin että lisää onnitteluja ja kivoja juttuja, kiitos. En halua vääntää näistä asioista tänään. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
47/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:42"] Montako leukaa jaksat vetää? Esim vänärillä on pari paikkaa jossa kokeilla.   Sanoit että kärsit gynekomastiasta, onko sinulla se syndrooma jossa miehellä on naisellisiä piirteitä kuten kapeat hartiat ja leveä lantio jne?    Entä pituus ja paino? Mitä liikuntaa harrastat tai olrt harrasranut? [/quote]En tiedä mikä vänäri on. Leukoja en ole pahemmin vetänyt ja olin niissä aina aika huono. Rintalihakseni ovat kyllä nyt kipeät eilisen nosteluista ja leuanvetolihakset ovat paljon vahvemmat kuin parikymppisenä ja vahvemmat kuin useimmilla miehillä ikäluokasta riippumatta. Hauiksenympärys on varmaan ainakin 45cm.  Pituus on ilmeisesti 179 ja paino vaatteet päällä 95kg. Tuossa on ehkä viitisen kiloa liikaa, jotka laihdutan pois, jos vain motivaatio löytyy. Vyötäröä ja naamaa voisi saada kapeammaksi.  Tänä keväänä aloitan joogan ja muita liikuntamuotoja ja olen kokeillut kolmea eri taistelulajia ja nuorempana venyttelin erittäin paljon, mutta totesin, etteivät geenini riitä notkeusakrobatiaan. Pyöräily ja bodaus ovat keskeiset liikuntaharrastukseni. Haluaisin myös opetella erilaisia tansseja. Minulla ei ole mitään naisellisuussyndroomaa sen kummemmin, mutta teininä olin vegaani ja söin paljon soijatuotteita sekä haitallisia psyykelääkkeitä, jotka sekoittivat hormonit. Myös kilpirauhanen oli täysin sekaisin.    -Mies 29v + 1v- [/quote] Asut kuopiossa mutta et tiedä vänäriä? Aka väinölänniemeä. Nyt vähän epäilyttää :>

[/quote]Olen kyllästynyt koko kaupunkiin enkä ole siellä nytkään. Minulle riittää, että tiedän itselleni tärkeät paikat. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
48/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Aiotko nyt uudella vuosikymmenykselläsi päästä eroon sovinismistasi? Äitisuhteesi vaikuttaa ongelmalliselta, juontuuko naisvihasi sieltä?

Vierailija
49/49 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän