Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1 miettii; syntymäpäiväni lähti käyntiin

Vierailija
12.04.2015 |

Pääsin alkuillasta vanhempieni luo, söin hyvin ja isäni lievästä painostuksesta johtuen lähdin sitten ulos kaupungille. Tunsin oloni vaivautuneeksi ja näin miten mukavaa isälläni oli, joten en kehdannut näyttää pahaa mieltäni suoraan, vaikka välillä minun teki mieli ruveta itkemään tai huutamaan, koska tuntui, että minun olisi pitänyt iloita samasta ympäristöstä ja olisin voinut ensimmäistä kertaa elämässäni huutaa omat ongelmat ja ahdistukset kirosanojen kera ilmi. 

Yhdessä baarissa isä kehotti minua myös lähestymään joitakin röökimuijia, jotka kuulemma katselivat minua. En ajatellut mitään pahaa heistä, mutta minulle ei tullut myöskään sellaista vaikutelmaa, että minulla olisi ollut mitään yhteistä heidän kanssaan (kuten ei yöelämässä yleensäkään) ja aika, paikka ja seura oli väärä. 

Kotiin tullessa piti kuulla juttua lähisukulaisen parisuhdekriisistä, jonka seurauksena äitini haukkui isäni, haukkui kaikki miehet rumilla nimillä ja sanoi olevansa valmis itsemurhaan. Tämän jälkeen äitini vielä halasi minua ennen nukkumaanmenoa ja isäkin jäi vähäksi aikaa juttelemaan ja onnittelemaan, kun vuorokausi oli jo vaihtunut synttäreiksi. 

Että hieman vaikeissa tunnelmissa päivä lähti käyntiin ja mietin josko pitäisi jo aamulla hypätä taas junaan ja yrittää vielä saada positiivisia kokemuksia vähän erilaisesta ympäristöstä vai olisiko helpompi jäädä samoihin maisemiin. 

-Mies 29v-

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onnee vaan :)

t. N25 (joku niistä)

Vierailija
22/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea!
Mitä meinasit tänään, sunnuntaina, tehdä? Onko teillä tapana synttäreillä syödä kakkua, millainen on sun suosikki? :)
Olin vähän hämilläni, kun kaverin kanssa jutellessa selvisi, ettei heillä ole koskaan ollut kakkuja syntymäpäivinä. Meillä oli nimipäivänäkin! Tykkään leipomisesta paljon, siksi kysyin sinun suosikkikakkua :)
Ainiin, luin tämän ketjun kokonaan ja minusta on jotenkin kaunista, että olet kirjoittanut paperille haluavasi rakastua. Toivottavasti se tämän ikävuoden kohdalla toteutuu! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikakin täyttää tänään 1v+1v=2v
Toivottavasti sillä on parempi tuuri tulevaisuudessa naisten suhteen :D

Vierailija
25/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pieni runo/laulu menneen ikävuosikymmenen muistoihin liittyen, jonka inspiraatioina ovat toimineet ennen kaikkea notkeuden kesä 2006 ja rakkauden kesä 2007:

Jos nyt rannalle taas käyn, näenkö kasvosi siellä taas

Viis siitä miksi tai miten sinne päädyit

Painaisivatko jalkapohjasi kiviä vasten läpi kengän, kuten silloin muistan tapahtuneen

Katsoisitko järvelle voimaa uhkuen

ja viisaampana kuin ennen, vaikka se viisaus vain tunne ois

Ja sittenkö taas avoautoon astuisimme, nurmelle pian palaisimme

Ei mikään voisi tulevaa iltaa turmella

Ei tätä turvallisuuden tunnetta ja taikaa

Käydäänkö katsomassa, josko se kivi on vielä siellä

Missä vesilammikko hiekkaista maata reunustaa

Vieläkö pikkukoirat

Tavoittelisivat lohkaretta jaloillaan hyppien

Mutta eivät sylejämme tavoittaisi

Kynnet vain pintaa rapsuttelisi

Niille hyväntahtoisesti nauraisimme

Ehkä tällä kertaa

Tarttuisit minuun

Ja kivi kuin kehdoksemme muuttuisi

Taas metsäpolku takaisin veisi

Puut hyväksyvästi kuiskailisi

Koirat perässä seuraisi

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
26/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotias on jo ikäloppu. Menneisyys takana, eletään päiväkerrallaan nykyhetkessä eikä mitään tulevaisuutta edessä. Huomisestakaan ei voi koskaan olla varma.

t: Mies 26v

Vierailija
27/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:27"]

Onnea! Aiotko nyt uudella vuosikymmenykselläsi päästä eroon sovinismistasi? Äitisuhteesi vaikuttaa ongelmalliselta, juontuuko naisvihasi sieltä?

[/quote]Kiitos onnittelusta. Muuta en viestissäsi huomannutkaan. =)

-Mies 29v + 1-

Vierailija
28/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu minkä ikäinen olit kun lääpit 16v tyttöä?
Oletko holhouksenalainen tai onko sinulla edunvalvoja?

Vierailija
29/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:14"]

Hyi vttu minkä ikäinen olit kun lääpit 16v tyttöä? Oletko holhouksenalainen tai onko sinulla edunvalvoja?

[/quote]Kiitos onnitteluista.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
30/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sun pikkuhiljaa alkaa nöyrtyä elämälle ja antaa myös sellaisille "röökimuijille" sun muille "epätäydellisille" mahdollisuus, jos aiot joskus naisen läheisyyttä ja ehkä rakkauttakin maistaa?

Vierailija
31/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:24"]

Kannattaisiko sun pikkuhiljaa alkaa nöyrtyä elämälle ja antaa myös sellaisille "röökimuijille" sun muille "epätäydellisille" mahdollisuus, jos aiot joskus naisen läheisyyttä ja ehkä rakkauttakin maistaa?

[/quote]Monessa mielessä olen nöyrtynyt marttyyriksi ja kärsijäksi jo liikaakin ja yritän vähentää vähään tyytymistä tällä ikävuosikymmenellä. Olen antanut mahdollisuuden kaikenlaisille ympäristöille ja ihmisille, mutta lopulta se ulkopuolisuuden tunne kuitenkin tulee ja lähinnä naisen on vaikeaa ymmärtää minua, vaikka minä omasta mielestäni voisinkin jollakin tavalla päästä naisen tasolle. He eivät siis kuitenkaan osaa suhtautua minuun ja molemmat turhautuvat. 

Vähän ennen synttäreitä tutustuin yhteen tällaiseen naiseen ja aluksi tuntui synkkaavan, mutta kokemus muuttui traumaattiseksi melko pian.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
32/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!

Vierailija
33/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 07:44"]

Paljon onnea! Mitä meinasit tänään, sunnuntaina, tehdä? Onko teillä tapana synttäreillä syödä kakkua, millainen on sun suosikki? :) Olin vähän hämilläni, kun kaverin kanssa jutellessa selvisi, ettei heillä ole koskaan ollut kakkuja syntymäpäivinä. Meillä oli nimipäivänäkin! Tykkään leipomisesta paljon, siksi kysyin sinun suosikkikakkua :) Ainiin, luin tämän ketjun kokonaan ja minusta on jotenkin kaunista, että olet kirjoittanut paperille haluavasi rakastua. Toivottavasti se tämän ikävuoden kohdalla toteutuu! :)

[/quote]En ole koskaan miettinyt noita kakkuja niin tarkkaan; tykkään kaikista kermakuorrutetuista kakuista ja joskus on saattanut olla tarjolla vain jäätelökakkua ja muita herkkuja kiireen takia. Äiti kun ne on tehnyt ammattitaidollaan, jos on tehnyt. Valmista kakkua ei ole ikinä ostettu. Tänään pitäisi vielä olla ihan oikeaa kakkua myöhemmin.

Kiitos onnitteluista sinulle ja muillekin, jotka ovat älynneet onnitella. =)

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
34/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29v ottaisitko mielummin hoikan 16v tyttöystävän vai hoikan 35v tyttöystävän ja perustele jos jaksat

Vierailija
35/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen wannabe assburger-autisti tää peikko oikein on?

Vierailija
36/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää!

BTW, mä niin tiesin kirjoitustes perusteella että oot horoskoopilta oinas. Ja oikeinhan tuo sit meni :)

Vierailija
37/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:26"]

Mies29v ottaisitko mielummin hoikan 16v tyttöystävän vai hoikan 35v tyttöystävän ja perustele jos jaksat

[/quote]16v hyvät puolet:

-viattomuus

-täydellinen iho

-terveysongelmien todennäköinen puuttuminen ja energisyys

-kokemattomuus seksuaalisesti

-mahdollisuus opettaa (ei tarkoita seksiä) ja holhota ja siten tuntea itsensä tärkeämmäksi

Huonot puolet:

-erilainen ajatusmaailma ikäeron takia ja vaikea tehdä joitakin asioita yhdessä tämän takia; esim.kiinnostua samanlaisesta populaarikulttuurista

Pidän noita hyviä puolia lähes varmoina asioina, kun taas vanhemman naisen hyvät puolet, kuten ymmärrys ja vastuullisuus, ovat täysin yksilökohtaisia asioita, jotka eivät kehity kaikilla ihmisillä ikinä. Siinä mielessä 16v tuntuisi houkuttelevammalta vaihtoehdolta, jos olisi pakko valita noista kahdesta. Jos saisin valita iän vapaasti, niin se olisi yli 22 ja alle 29, mutta hieman joustoa on molempiin suuntiin; lähinnä kuitenkin alaspäin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
38/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos uusista onnitteluista. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
39/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako leukaa jaksat vetää? Esim vänärillä on pari paikkaa jossa kokeilla.

Sanoit että kärsit gynekomastiasta, onko sinulla se syndrooma jossa miehellä on naisellisiä piirteitä kuten kapeat hartiat ja leveä lantio jne? 

Entä pituus ja paino? Mitä liikuntaa harrastat tai olrt harrasranut?

Vierailija
40/49 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot mun itoli

t: pena 5v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän