Aarrgghh Mad Men ruutu+ palvelussa, onnistuuko muilla?
Nyt voin sitten vissiin virallisesti ryhtyä odottelemaan eläkepäiviä :( kun olen pudonnut nykypäivän digikelkasta. Telkkaria en katso siorana, mutta jotain sarjoja haluaisin katsoa tallennuksesta, vaan ei tunnu enää onnistuvan sekään. Ensin yritin viime viikolla asentaa Sonera viidettä näkymään tabletista (kuuluu pakettina taloyhtiön laajakaistaan, ja ihmeen kaupalla olen saanut näkymään telkkarista). Ei kerta kaikkiaan onnistunut, vaikka Sonera-mies auttoi kädestä pitäen chatissa. Ja tämän la-illan olin pyhityänyt mad men ajatuksille. Kausi 7 ruutu+ palvelussa. Mutta kun en vaan osaa. Molemmat sähköpostiosoitteeni on jo jumissa 'sanomatilisi on suljettu". Ja miehen sähköpostin kautta pääsin pidemmälle, mutta laskustustapaan sitten tökkäsi, ei hyväksynyt mun Visa-korttia. Ja nyt klo jo niin paljon, että eihän tässä mitään enää ehdi katsomaankaan vaan nukkumaan pitää lähteä. Niin ja tuo mies ihan vaan mua ärsyttääkseen ei viitsinyt laittaa ohjelmaa mulle valmiiksi. Kuulemma ihan turhaan hänelle kiukuttelen, kun olen onnistunut takomaan omat tunnukset jumiin.
Kaiholla muistelen aikoja, kun osasin ajasta VHS-laitteen tallentamaan mun lempiohjelmat vuonna kuokka ja kirves.
Kohtalotovereita? Olen vasta 30+ ja nyt niin mummo-olo ettei mitään rajaa, oikeesti mentävä nukkumaan ilman mad men-ohjelmaa kun ei vaan osaa käynnistää. :(
Madmen onnistuttiin katsomaan eilen. Tosin yhteys pätki harmittavasti koko ajan niin, että välillä ohjelma tuli hidastettuna ja sitten yhtäkkiä nopeutui. Säätö ruutuplussan kanssa harmitti kanssa, mutta jakso nähtiin kuitenkin ja Don on kyllä edelleen Don,