Miten näyttää hyvältä olematta tyrkky?
Mulla on nyt joku vaatekriisi. Haluaisin olla naisellinen ja viehättävä, mutta tuntuu että olen ihan hukassa.
Pari liikakiloa on, mutta silloinkin kun olin tosi laiha, en uskaltanut "esitellä" kroppaani koska se on minusta aina jotenkin vääränlainen. Vyötärö löytyy, mutta sitä on vaikeaa korostaa ilman että saa jotain makkaroita aikaiseksi. Suurin osa liikakiloista on takamuksessa ja reisissä, ihan normaalit vaatteet kuitenkin menee eli ei mitään poikkeuksellisen suurta.
Ikää 34, lapsia kolme, tissit on isot mutta roikkuu eli liivejä on pakko pitää. Vaatekoko yleensä 38, yläosasta menee pienemmät jos joustaa rintojen kohdalta. Kaikista housuista tuo 38 puolestaan ei mene.
Onko mulla mitään toivoa? Linkittäkää kuvia tai blogeja, joissa vaatteiden kantaja ei ole kokoa 32!
Ja miten uskaltaisi pukeutua niin, että saattaa joku ongelmakohtakin näkyä? Järjellä tajuan, että ei se telttaan piiloutuminen minusta hyvännäköistä tee...mutta jos pitäisi laittaa farkut ja paita joka EI peitä takapuolta, niin ei tule mitään.
Ap