Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnallisen lääkäriajan peruminen liian myöhään (Helsinki)

Vierailija
11.04.2015 |

Nyt on niin, että tajusin äsken, että minulla on maanantaiaamuksi varattu lääkäriaika eräälle Helsingin terveysasemalle, jonka nettisivuilla sanotaan, että peruutukset on tehtävä viimeistään edeltävänä arkipäivänä ja että peruuttamattomista ajoista peritään 39,60 e maksu. Varasin ajan kuukausi sitten, mutta sainkin homman hoidettua työterveyshuollon kautta, tämä aika vain jäi perumatta. Mietin tässä vain, että jos soitan maanantaiaamuna ja myönnän mokani, tuleeko maksettavaksi tuo maksu. Voin toki mennä sinne saman asian takia kuin olen jo käynyt lääkärissä, tällöinhän käynti on ilmainen mutta täysin turha ja vien ajan joltakin, jolla olisi oikea hoidon tarve. Kokemuksia, joutuuko peruutusmaksun maksamaan samana päivänä peruessa? Siltähän se nyt vaikuttaa. Ja kyllä, moka on täysin omani. Mielessä jo kävi, että jos soitan aamulla ja sanon sairastuneeni vatsatautiin, mutta en aio valehdella...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutoselle: no korniahan se nimenomaan on, ja typerää, että ei tajua hoitaa asioitaan. Saanpahan sitten toisen lääkärin konsultaation asiasta, kun työterveyslääkäri oli kahden vaiheilla ennen päätöstään. ap

Mulla on nyt sama ongelma kuin aloittajalla. Huomiseksi on varattuna aika, jolle ei olisi enää tarvetta. Mutta on liian myöhäistä perua sitä. En TIENNYT että se pitäisi perua kaksikymmentäneljä tuntia ennen varattua aikaa. Joten kai minä sitten menen sinne, vaikka tuntuu se tosiaan kornilta terveenä mennä lääkärille. 

Vierailija
22/25 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella oikeastaan ainoa hyväksyttävä syy on että on ollut sairaalahoidossa. Joten kannattaa keksiä joku oikeasti kunnon syy.

Tampereella on kolme ekaa käyntiä maksullisia.

T. Epistä näin köyhälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona toimii aina, näinkin vanhassa aloituksessa..

Vierailija
24/25 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Tampereella maksaa, Hesassa ei? En tajuu.

Vierailija
25/25 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kunta, eri maksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme