Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tykkään Louis Vuittonista ja Michael Korsista mutta en kehtaa käyttää.

Vierailija
07.03.2015 |

Minulla on Lv:n yksi laukku ja yksi huovi, kumpaakaan en kehtaa töissä käyttää. En tiedä miksi. Hävettää oma pinnallisuus ja ihmiset heti tunnistaa ja ajattelee että onpa tuo tuhlannut paljon rahaa asusteisiin. En tiedä miten pääsisin häpeästä yli ja voisin ja uskaltaisin käyttää niitä. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ajattelen, että jos olen itse tienaamillani rahoilla ostanut niin käytän kyllä ihan muista välittämättä. Tosin vaan itse oon myynyt LV:n massalaukkuni ja yksiki huivi, joka enää on niin on sellainen aika huomaamaton ja käytän sitä niin etten näytä stereotypia luikkaripissikseltä.

Vierailija
2/3 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis en halua itsekään näyttää sterotypia pissikseltä, mutta pidän merkkilaukuista ja asusteista. Ei vaan ole varaa niihin huomaamattomiin merkkiasusteisiin. Enkä halua tuhlata 2000€ laukkuun. 

Mietin nyt ostaisinko uuden Lv:n huivin huomaamattomalla kuosilla. Onko ehdotuksia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anthracite on aika hyvä väri perusshaalista mielestäni. Itse muuten säästän kyllä parempiin & huomaamattomiin merkkilaukkuihin, tosin tällä hetkellä haluan reissata enemmän ja laukkutilanne on ihan decent :) Seurailen paljon merkkikirppiksiä facessa (esim. design corner) & vintagenettikauppoja, niistä löytyy usein halvemmalla, mutta aitouden kanssa saa olla tarkkana :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme