Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Altistaako av:llä roikkuminen masennukselle?

Vierailija
11.04.2015 |

Lisääkö av:lla kirjoittelu riskiä sairastua masennukseen tai muuhun psyykkiseen sairauteen? Katsoin vain tuota mitä sairasta -ketjua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta täällä käydessä huomaa usein, miten hyvin itsellä on asiat verrattuna ihmisten kuvauksiin omista ongelmistaan, ja miten "pitkälle" tavallaan on päässyt omassa elämässä. Lisäksi täällä on aidosti hauskoja ketjuja, vaikka ne aika harvassa ovatkin.

Vierailija
2/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mä tässä suunnittelen itsemurhaa, syyt mm:

-olen ruma

-olen lihava (68kg)

-olen lyhyt 163cm

-mulla ei ole reisivakoa

-olen ikäloppu (33-vee)

-olen tyhmä

-olen lapseton, eli itsekäs

-mulla ei ole miestä

-en ole opiskellut Helsingin yliopistossa tai Metropoliassa

-en asu pääkaupunkiseudulla eli olen juntti

jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä altistaa. Alussa minuun vaikutti tosi paljon se, että ihmiset on täällä niin tylyjä toisilleen. Viihdyin kuitenkin, kun ei muutakaan silloin ollut ajantappona. Toisinaan huomasin ajattelevani, onko ihmiset ihan OIKEASTI tällaisia. Esim julkisissa paikoissa, kaupassa bussissa jne tuli monesti mieleen arvosteleeko ihmiset kuten täällä.  Se masensi. Plus se, että ihmiset ovat täällä niin hirvittävän tyhmiä. Siis todella. Se masentaa vielä enemmän. Kaikista eniten ahdistaa pedofiilikeskustelut, joita ei siivota pois. 

Jos tuntuu, että masentaa, niin kannattaa pitää taukoa. Tai lopettaa lukeminen kokonaan. Aloittaa uusia harrastuksia, mennä yliopistoon, etsiä ja löytää hyvää musiikkia, tehdä jotain ihanaa. Elämä on hyvä ja siitä voi oikeasti nauttia.

Vierailija
4/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on syy, kumpi seuraus. En ole tästä aivan varma. 

Vierailija
5/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:02"]

-olen ruma

-olen lihava (68kg)

-olen lyhyt 163cm

-mulla ei ole reisivakoa

-olen ikäloppu (33-vee)

-olen tyhmä

-mulla ei ole miestä

jne...

[/quote]

No sulla on sentään useita syitä. 

Tässä omani:

-minulla on väärä nimi

t. mies

Vierailija
6/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:02"]

-olen ruma

-olen lihava (68kg)

-olen lyhyt 163cm

-mulla ei ole reisivakoa

-olen ikäloppu (33-vee)

-olen tyhmä

-mulla ei ole miestä

jne...

[/quote]

No sulla on sentään useita syitä. 

Tässä omani:

-minulla on väärä nimi

t. mies

[/quote]

Ai niin, tosiaan unohdin tuosta listastani että mulla on myös ruma nimi, joka löytyy tällä palstalla aina inhokkilistoilta. Noita asioita on paljon muitakin, niin paljon etten edes kykene muistamaan enää niitä kaikkia, minulla on niin huono muistikin.

Vierailija
7/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin masennus altistaa av:llä roikkumiselle.

Vierailija
8/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:24"]

Ainakin masennus altistaa av:llä roikkumiselle.

[/quote]

Totta noinkin päin. Masentuneena ei ole energiaa tehdä mitään oikeasti itselle mieluisaa ja masentuneena ei edes halua, että itsellä olisi hyvä ja onnellinen olo - silloin tällaisen paskan lukeminen tuntuu oikealta ja tukee negatiivista tunnetilaa.

Vierailija
9/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun masennukseni syitä ovat:

1) pedofilia

2) väärän sukupuolen keho

3) epäoikeudenmukainen, aggressivinen ja täynnä pahuutta oleva maailma.

Tuskin siis av:lla roikkuminen...

Vierailija
10/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:44"]

Av:n pahimpia vaikutuksia ovat itsetunnon lasku sekä toivottomuuden tunne ihmisen TYHMYYDEN ja sivistymättömyyden takia. En tiedä mitään muuta paikkaa missä on okei ja normaalia haukkua muita, kehottaa jotakuta itsemurhaan, vakuuttaa että yli 50-kiloinen on läski jonka pitäisi kuolla, puhua seksistä suu räävällään, haukkua vauvoja ja olla pedofiili. Tämä on av.

[/quote]

Mistä te oikeasti muka löydätte kivoja ja fiksuja ihmisiä jotka ei ole ainakin sitä mieltä että on ihan normaalia ja jopa suotavaa haukkua ja alentaa muita?

Minusta tällä on vähän kaksijakoinen vaikutus. Joo, on tyhmiä, itsekkäitä ja ilkeitä ihmisiä ja viestejä paljon. Yllättävän usein tulee kuitenkin fiksuakin kommenttia josta näkee että toinen ajattelee asioista samansuuntaisesti kuin minä.

Vierailija
11/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
12/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava oletus.

Vierailija
13/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:28"]

Minun masennukseni syitä ovat:

1) pedofilia

2) väärän sukupuolen keho

3) epäoikeudenmukainen, aggressivinen ja täynnä pahuutta oleva maailma.

Tuskin siis av:lla roikkuminen...

[/quote]

...ja mä luulin, että mulla menee huonosti...

Vierailija
14/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos olet herkempi ihminen, muista pitää taukoja av:sta usein. Täällä todellisuus hämärtyy. Ja olen tosissani.

Vierailija
15/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että mitä kauemmin täältä on poissa sitä positiivisempi olen. Joskus etenkin lomilla voi tylsyyksissään viettää useita päiviä täällä - seurauksena ahdistusta, vitutusta ja apatiaa ihmisiä ja asioita kohtaan.

Vierailija
16/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Netti yleensäkin, mutta tällaiset palstat ovat siihen tehokkaimpia.

Vierailija
17/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n pahimpia vaikutuksia ovat itsetunnon lasku sekä toivottomuuden tunne ihmisen TYHMYYDEN ja sivistymättömyyden takia. En tiedä mitään muuta paikkaa missä on okei ja normaalia haukkua muita, kehottaa jotakuta itsemurhaan, vakuuttaa että yli 50-kiloinen on läski jonka pitäisi kuolla, puhua seksistä suu räävällään, haukkua vauvoja ja olla pedofiili. Tämä on av.

Vierailija
18/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi olla mahdollista. Täällä keskustelut ovat usein aika negatiivissävyisiä, ilkeitä ja joskus suoraan sanoen vähä-älyisten jankkausta. Jos näitä lukee päivät pitkät niin saattaahan se vääristää maailmankuvaa. Helmiäkin keskusteluista löytyy, mutta niiden hakeminen on välillä melko työlästä.

Vierailija
19/19 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Täällä jos notkun liikaa on maailma vaan surkea paikka. Kaikki velat ovat katkeroituneita toisten mollaajia, kaikki äidit katuvat lapsentekoa, miehet valittavat löystyneistä alapäistä, kaikki pettää, olet epänormaali jos et ota kakkoseen tai muuten vaan surkea ja surullinen. Sitten kun olen poissa huomaan kuinka moni ihminen on ympärilläni onnellinen, kuinka vastaantuleva äiti nappaa lapsensa halaukseen ja suukottaa poskelle, kuinka hellästi mies katselee vaimoaan ja miten kauniita ihmiset oikeasti ovat - ihan siinä luonnollisessa tilassaan. Pitäisi vaan pysyä poissa täältä. Siihen pyrin. (Tosin on täällä hauskojakin juttuja).