Ennusta muutamalle Tarot -korteista!
Ja älkää pliis ottako tätä niin vakavasti. Harmiton, leikillinen pieni ennustus omaan kysymykseenne liittyen. Kertokaa siis mistä haluatte tietää. Tulevaisuuden työtilanteesta, parisuhteesta, lapsista vai ihan yleisesti.
Nautin muutaman lasin viiniä ja ennustan ennen kaverille ja yöelämään siirtymistä. :D
Kommentit (47)
Mä olen tuore leski. Koenko vielä onnea ja rakkautta uuden suhteen muodossa?
Miten käy, kun kerron minuun ihastuneelle miehelle, etten pysty vastata hänen tunteisiinsa?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:49"]
Miten käy, kun kerron minuun ihastuneelle miehelle, etten pysty vastata hänen tunteisiinsa?
[/quote]
Se syö sut
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:10"]"Löydänkö ikinä ketään ihanaa kumppania? Huolettaa etten kelpaa"
Tulossa on unettomia öitä, epävarmuutta ja ahdistusta. Olet hyväsydäminen, mutta et taida kovinkaan luottaa toisiin? Jos saisit selätettyä oman epävarmuutesi niin mahdollinen kumppani olisi todennäköisempi.
"Miltä näyttää tulevaisuus minun ja erään miehen suhteen?"
Teillä on ilmeisesti ollut vaikeuksia? Jos jaksatte vain taistella niiden yli niin tulevaisuus näyttäisi lupaavalta. Se vaatii ponnisteluja, mutta ei ole mahdotonta.
"Ottaako eräs yhteyttä? Voimmeko vielä olla ystäviä. Minä N ja eräs M."
Sanoisin että hän ehkä haluaa ottaa, mutta hänellä ei välttämättä ole rohkeutta siihen. Voisitko itse ottaa yhteyttä? Näkisin, että voisitte halutessanne olla vielä hyviäkin ystäviä.
[/quote]
Kiitos. T. Tuo keskimmäinen (Ja vähän haastavaa on kyllä ollut.)
Ennustan siis itse. Otsikossa virhe. Hyvä minä!
Tuleeko lapsia ja montako näkyy? Osaatko sanoa aikaa?
Pääsenkö koulutukseen tänä vuonna? Vai tuleeko lapset ennen? Kiitos!
Kerro montako lasta saan ja onnistuuko laihdutus viimeinkin??
Ihan yleisesti! Olen kovin masentunut ja ahdistunut enkä tiedä helpottaako tämä ikinä :( n18
Kannattaako aloittaa koulu, jos pääsen sinne? Olen ollut pitkään kotona ja myös kärsinyt mt ongelmista. Haluaisin yrittää vielä kerran muuttaa elämääni.
Ai niin, ja kumpaan koulutukseen näet minun pääsevän, jos koulutuspaikka tulee. On lyhyempi ja pitempi koulutus samasta asiasta. T. 3
No minä haluaisin tietää miehestä. Tiedät kyllä kenestä on kysymys...jos näet :).
Mitä hän miettii minusta.
N33
Löydänkö ikinä ketään ihanaa kumppania? Huolettaa etten kelpaa
Miltä näyttää tulevaisuus minun ja erään miehen suhteen?
Ottaako eräs yhteyttä? Voimmeko vielä olla ystäviä. Minä N ja eräs M.
Pääsenkö yliopistoon? Pitääkö eräs ihminen minusta, tuleeko välillämme tapahtumaan mitään?
Oon kai elämäni käännekohdassa. Ratkaisuja ja valintoja on tehty ja vielä tekemättä. Hiukan veitsenterällä tässä. Miltä näyttää, näetkö minulle mitään? Kiitos :)
Kohtaanko läpi elämän kestävää rakkautta? Millä mielellä viimeaikoina läestynyt henkilö menneisyydestä on?
Saanko koskaan lapsia?