Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellinen, milloin olisit toivonut olevasi lapseton?

Vierailija
11.04.2015 |

Mä yleensä aamuisin. Olisi niin ihana nukkua niin pitkään kuin huvittaisi, mutta ei voi kun lapsi tulee joka aamu herättelemään. :-/

Onni onnettomuudessa, että meillä ei oo kuin yksi lapsi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Olen yh, poika kesällä 14v. Itse olen lapsen mieheni kanssa halunnut. Ero tuli, minkäs teet. Näillä mennään,.Itse olin aikoinaan kovastikin hankalampi lapsi, kuin omani. Nautin joka hetkestä. Siksi olen tehnyt osa-aikatyötä jo 8v. Haluan olla sekä paikalla, että läsnä. Omaan makuuni hieman outo kysymys...

Vierailija
22/39 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nimenomaan niin, että en juuri koskaan haluaisi olla lapseton, mutta on hetkiä, jolloin toivoisin lapsen olevan vaikkapa hoidossa mummolassa (esim. kun olen kipeä tai kun mulla on hyvä kaveri kylässä ja haluisin keskustelurauhan, tai univelassa tms).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 2v sai itkupotku-raivarit Absilla ja makasi pöydän vieressä ulvomassa, ku me muut koetime syödä kuin ei mitään

kun yskäinen lapsi oksensi sängyn täyteen limaa

kun astuin iltasiivouksessa huomaamatta jääneen logon päälle, taitoin nilkan ja iskin käden seinään sellaisella voimalla että juuri nukahtanut vauva heräsi !

Vierailija
24/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ja tahdon näitä lisää vaikka yöheräilyt ja huoli on kamalia, huono omatunto vaivaa aina, en ole koskaan rittävän hyvä omasta mielestäni.

Vierailija
25/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun täällä haukutaan huonoksi äidiksi minua tai jotain kaltaistani.

Vierailija
26/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun 3v oksentaa oman sänkynsä, parisängyn ja kangassohvan klo 3.

Vierailija
27/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan toivonut olevani lapseton.

Vierailija
28/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKA-V***N-HETKI!

Vierailija
29/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:12"]

[/quote]

Oikea äiti syö lapsen oksennuksen, kiitollisena.

En ole koskaan toivonut olevani lapseton, nautin niin lapsistani joka hetki, olen niin onnellinen. Eilen pieni poikani huusi pyyhkimään ja kyyneleni alkoivat onnesta valumaan; suoraan pullataikinan keskelle, onnellisen äidin onnellinen kyynel.

Tämä on oikeaa naisen elämää, mikään muu ei merkitse mitään, ihanat pienet pierunhajuiset lapseni. Ovat niin viattomia ja aivan ihania, märkiä pusujakin saan! Kerran sain toiselta lapselta pienen kortinkin, elämäni tärkein ja kaunein hetki.

Voi tätä äidin elämää ja äidin sydäntä, on tämä ihmeellistä kasvattaa pieniä ihmeitä. Ilman lapsiani olisin vain kuori, varjo, jotain rumaa ja epäinhimillistä, vain lapseni saavat sydämeni sykkimään ja vereni valumaan suoniin - sydämestä, ihmeellinen ihana lapsi (siis oma lapseni)!

Vierailija
30/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ABC:lla ja yritin maanitella uhmaikäista lastani tulemaan pois leikkipaikasta. Se ei tuottanut tulosta, joten lopulta nappasin lapsen syliin, jotta päästäisiin jatkamaan matkaa. Tämäpäi raivostui ja alkoi huutaa, potkia, lyödä ja raapia minua samaan aikaan, kun ihmiset tuijottivat säälien. Olin silloin myös tukevasti raskaana ja rättiväsynyt. Kun istuttiin autoon, mietin hetken että mitä jos olisin valinnut toisin...

Vierailija
31/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väliä. Vaan aina sitä kutenkin hetken päästä huomaa tulleensa taas aivan päinvastaisiin ajatuksiin.

Vierailija
32/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:21"]

[/quote]

En ole koskaan toivonut olevani lapseton, nautin niin lapsistani joka hetki, olen niin onnellinen. Eilen pieni poikani huusi pyyhkimään ja kyyneleni alkoivat onnesta valumaan; suoraan pullataikinan keskelle, onnellisen äidin onnellinen kyynel.

Tämä on oikeaa naisen elämää, mikään muu ei merkitse mitään, ihanat pienet pierunhajuiset lapseni. Ovat niin viattomia ja aivan ihania, märkiä pusujakin saan! Kerran sain toiselta lapselta pienen kortinkin, elämäni tärkein ja kaunein hetki.

Voi tätä äidin elämää ja äidin sydäntä, on tämä ihmeellistä kasvattaa pieniä ihmeitä. Ilman lapsiani olisin vain kuori, varjo, jotain rumaa ja epäinhimillistä, vain lapseni saavat sydämeni sykkimään ja vereni valumaan suoniin - sydämestä, ihmeellinen ihana lapsi (siis oma lapseni)!

[/quote]

Annoin alapeukun, mutta sitten tajusin, että olitkin sarkastinen :)

Vierailija
33/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen syntymän jälkeen en kertaakaan. Ennen kuin sain lapsen, minulle olisi ollut ihan sama, tuleeko lasta vai ei.

Vierailija
34/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain tietää, että oma lapseni on koulussa kiusannut pahasti erästä tyttöä. En ole koskaan ollut niin raivoissani ja häpeissäni kuin sillä hetkellä, kun kohtasin tyttäreni jolle koko asia tuntui olevan ihan yksi ja hailee. Minua itseäni kiusattiin pahasti ala-asteella ja jumankauta että teini sai kuulla kunniansa.

Vierailija
35/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:29"]

Kun sain tietää, että oma lapseni on koulussa kiusannut pahasti erästä tyttöä. En ole koskaan ollut niin raivoissani ja häpeissäni kuin sillä hetkellä, kun kohtasin tyttäreni jolle koko asia tuntui olevan ihan yksi ja hailee. Minua itseäni kiusattiin pahasti ala-asteella ja jumankauta että teini sai kuulla kunniansa.

[/quote]

Huh, huh, tää olisi mun pahin painajainen, ja myös, jos oma lapsi olisi eläinrääkkäjä :/

Toivottavasti sun tytön empatiakyky kehittyy aikuistuessa.

Vierailija
36/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:09"]

En ikinä ja tahdon näitä lisää vaikka yöheräilyt ja huoli on kamalia, huono omatunto vaivaa aina, en ole koskaan rittävän hyvä omasta mielestäni.

[/quote]

Ihmisten on vissiin vaikea hyväksyä että kaikille ei tule tuollaisia ajatuksia (alapeukuita päätellen) Oen hyvin itsekriittinen ihminen ja erittäin kiitollinen lapsistani jokaisena helvetillisenä hetkenäkin.

Vierailija
37/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toivonut olevani lapseton sen jälkeen, kun olen lapsia saanut. Olen kyllä toivonut, että lapset olisivat hetkellisesti, vähän vaikka pidemmänkin hetken ajan, jossain muualla ja mä saisin olla yksin, ja koen myös useasti melko epätoivoisia hetkiä kasvattajana sekä erittäin suurta raivoa lasta kohtaan, mutta en ole toivonut olevani lapseton.

Vierailija
38/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:21"]

[/quote]

[/quote]

Ei  sun tarvii olla näreissäs siitä että on meitä jotka rakastaa omia pierunhajuisia ihmisiään jotka saavat tyhjän kuoren täyteen rakkautta lapsen saadessaan. En mäkään sua mollaa siitä jos sun muksut vituttaa sua. Ja on se nyt kumma että äitejä jotka leipoo pullaa tarvii aina dissata.

Vierailija
39/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi