Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellinen, milloin olisit toivonut olevasi lapseton?

Vierailija
11.04.2015 |

Mä yleensä aamuisin. Olisi niin ihana nukkua niin pitkään kuin huvittaisi, mutta ei voi kun lapsi tulee joka aamu herättelemään. :-/

Onni onnettomuudessa, että meillä ei oo kuin yksi lapsi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:09"]

En ikinä ja tahdon näitä lisää vaikka yöheräilyt ja huoli on kamalia, huono omatunto vaivaa aina, en ole koskaan rittävän hyvä omasta mielestäni.

[/quote]

Ihmisten on vissiin vaikea hyväksyä että kaikille ei tule tuollaisia ajatuksia (alapeukuita päätellen) Oen hyvin itsekriittinen ihminen ja erittäin kiitollinen lapsistani jokaisena helvetillisenä hetkenäkin.

[/quote]

Av:lla aika moni katuu lapsiaan. Pitäs vaan saada juoda sitä zidukkaa ja pilettää.

Vierailija
2/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:17"]JOKA-V***N-HETKI!
[/quote]

Miten tämä näkyy elämässäsi? Miten ylipäätään jaksat elää kun lapsistakaan ei eroon taida päästä? Puratko heihin sen katumuksen ja mahdollisen vitutuksen? Oma äitini teki sitä, paljon, ja hänen takiaan en uskalla tehdä lapsia koska pelkäisin että pilaisin heidän elämänsä kuten hän pilasi minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole katunut, en edes silloin kun olen ollut oikeasti väsynyt ja oman ajan tarpeessa jne. Sitä nyt vaan lähinnä on ajatellut sitä että vituttaaaaaaaa mutta tämä ei ole ikuista. Ja lapset on niin rakkaita kaikesta huolimatta.

Vierailija
4/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:09"]

En ikinä ja tahdon näitä lisää vaikka yöheräilyt ja huoli on kamalia, huono omatunto vaivaa aina, en ole koskaan rittävän hyvä omasta mielestäni.

[/quote]

Ihmisten on vissiin vaikea hyväksyä että kaikille ei tule tuollaisia ajatuksia (alapeukuita päätellen) Oen hyvin itsekriittinen ihminen ja erittäin kiitollinen lapsistani jokaisena helvetillisenä hetkenäkin.

[/quote]

Miksi sitten vastasit tähän ketjuun, vaikkei kysymystä sinulle tarkoitettukaan? Eiköhän aloitus ole tarkoitettu niille lapsellisille, jotka ovat toivoneet olevansa lapsettomia.

Vierailija
5/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] Mä ainakin alapeukutin vaan sitä, että on aina huono omatunto ja jatkuva riittämättömyyden tunne. En jaksaisi itse jatkuvasti sellaista oloa

Vierailija
6/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:05"]

En koskaan ole katunut, en edes silloin kun olen ollut oikeasti väsynyt ja oman ajan tarpeessa jne. Sitä nyt vaan lähinnä on ajatellut sitä että vituttaaaaaaaa mutta tämä ei ole ikuista. Ja lapset on niin rakkaita kaikesta huolimatta.

[/quote]

Ei tässä katumisesta ollut kyse. Aivan kuten kukaan ei maanantai-aamuisin kadu että on töissä, vaikka toivookin että sitä työpaikkaa ei juuri silloin olisi olemassakaan.

Katuminen on sitten jo sitä, että katsellaan sijaiskoteja tai mietitään että miten se sinappitykki pitäisi sinne eväskoriin pakata että ei palellu hengiltä siihen kirkon portaille...

Vierailija
7/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:05"]

[/quote]

Ei tässä katumisesta ollut kyse. Aivan kuten kukaan ei maanantai-aamuisin kadu että on töissä, vaikka toivookin että sitä työpaikkaa ei juuri silloin olisi olemassakaan.

Katuminen on sitten jo sitä, että katsellaan sijaiskoteja tai mietitään että miten se sinappitykki pitäisi sinne eväskoriin pakata että ei palellu hengiltä siihen kirkon portaille...
[/quote]Sori, piti yläpeukuttaa.

Vierailija
8/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä

Vierailija
9/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:12"]

Silloin, kun 3v oksentaa oman sänkynsä, parisängyn ja kangassohvan klo 3.

[/quote]

Oikea äiti syö lapsen oksennuksen, kiitollisena.

En ole koskaan toivonut olevani lapseton, nautin niin lapsistani joka hetki, olen niin onnellinen. Eilen pieni poikani huusi pyyhkimään ja kyyneleni alkoivat onnesta valumaan; suoraan pullataikinan keskelle, onnellisen äidin onnellinen kyynel.

Tämä on oikeaa naisen elämää, mikään muu ei merkitse mitään, ihanat pienet pierunhajuiset lapseni. Ovat niin viattomia ja aivan ihania, märkiä pusujakin saan! Kerran sain toiselta lapselta pienen kortinkin, elämäni tärkein ja kaunein hetki.

Voi tätä äidin elämää ja äidin sydäntä, on tämä ihmeellistä kasvattaa pieniä ihmeitä. Ilman lapsiani olisin vain kuori, varjo, jotain rumaa ja epäinhimillistä, vain lapseni saavat sydämeni sykkimään ja vereni valumaan suoniin - sydämestä, ihmeellinen ihana lapsi (siis oma lapseni)!

[/quote]

Annoin alapeukun, mutta sitten tajusin, että olitkin sarkastinen :)

[/quote]

Mahdat olla hyväuskoinen jos tätä luulit vilpittömäksi

Vierailija
10/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:25"]

Lapsen syntymän jälkeen en kertaakaan. Ennen kuin sain lapsen, minulle olisi ollut ihan sama, tuleeko lasta vai ei.

[/quote]

Tismalleen samoin.

Vierailija
11/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: en vielä kertaakaan. Meille sattui helppo lapsi, jonka kanssa voi tehdä melkein mitä vaan mitä ennenkin tehtiin. Uhmakaan ei tunnu missään, kun jaksaa ottaa rennosti eikä lähde lapsen ketkuiluun mukaan. Mun elämä on kivaa lapsen kanssa. Niinku se oli ennen lastakin.

Vierailija
12/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo olevani lapseton, mutta olisi kivaa joskus saada lapsi luotettavaan paikkaan hoitoon vaikka viikonlopuksi. Että saisi joskus lähdettyä miehen kanssa jonnekin. Parisuhteelle ei oikein tahdo olla aikaa, emme pääse yhdessä yleensä mihinkään.

Silti en toivo olevani lapseton, päin vastoin, haluaisin lisää mutta ei taida tulla, kohta kuusi vuotta yritetty toista.

Menipä synkäksi. Johonki pitää välillä saada purkaa. Kiitos.

Vierailija
13/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan vaikka olisinkin väsynyt mutta joskus kaipaan vapautta :)

Vierailija
14/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:05"]Mä yleensä aamuisin. Olisi niin ihana nukkua niin pitkään kuin huvittaisi, mutta ei voi kun lapsi tulee joka aamu herättelemään. :-/

[/quote]

Eiku jos olisi kaksi ne katsois yhdessä aamun lastenohjelmat ennen kuin herättäisivät, saisit nukkua ainakin 10. ;)

Vierailija
15/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:12"]

Silloin, kun 3v oksentaa oman sänkynsä, parisängyn ja kangassohvan klo 3.

[/quote]

Oikea äiti syö lapsen oksennuksen, kiitollisena.

En ole koskaan toivonut olevani lapseton, nautin niin lapsistani joka hetki, olen niin onnellinen. Eilen pieni poikani huusi pyyhkimään ja kyyneleni alkoivat onnesta valumaan; suoraan pullataikinan keskelle, onnellisen äidin onnellinen kyynel.

Tämä on oikeaa naisen elämää, mikään muu ei merkitse mitään, ihanat pienet pierunhajuiset lapseni. Ovat niin viattomia ja aivan ihania, märkiä pusujakin saan! Kerran sain toiselta lapselta pienen kortinkin, elämäni tärkein ja kaunein hetki.

Voi tätä äidin elämää ja äidin sydäntä, on tämä ihmeellistä kasvattaa pieniä ihmeitä. Ilman lapsiani olisin vain kuori, varjo, jotain rumaa ja epäinhimillistä, vain lapseni saavat sydämeni sykkimään ja vereni valumaan suoniin - sydämestä, ihmeellinen ihana lapsi (siis oma lapseni)!

[/quote]

En osaa kuvitella tuota onnea. Nöyränä myönnän etten tiedä äitiydestä, äitiyden onnesta ja oman, ihan ikioman lapsen tuomasta onnesta, elämän kauneudesta ja rikkaudesta mitään.

Vierailija
16/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:05"]Mä yleensä aamuisin. Olisi niin ihana nukkua niin pitkään kuin huvittaisi, mutta ei voi kun lapsi tulee joka aamu herättelemään. :-/

[/quote]

Eiku jos olisi kaksi ne katsois yhdessä aamun lastenohjelmat ennen kuin herättäisivät, saisit nukkua ainakin 10. ;)
[/quote]
Niin tai sitten tulis kaksi mukulaa joka aamu pomppimaan päälle..

Vierailija
17/39 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olen sairaana. Olin tosi rajussa flunssassa tällä viikolla ja kovassa kuumessa olisin kyllä antanut lapset (2- ja 4-v) pariksi päiväksi vaikka mihin kenneliin, etttä olisin saanut levätä ja toipua rauhassa.

Vierailija
18/39 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:05"]

[/quote]

[/quote]

Mä en ole kyllä koskaan toivonut, ettei minulla olisi työpaikkaa. Minusta on huolestuttavaa, jos toivot, ettei lastasi olisi olemassakaan.

Vierailija
19/39 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti en koskaan. Monet yksityiskohdat voisin kyllä jättää väliinkin :) 

Vierailija
20/39 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. En voi kuvitellä elämää ilman lasta enkä osaa nautia mistään yksin enää. Haluan mun lapsi aina mukaan☺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän