Oletko jo ostanut miehellesi kikkelinrajauskynän?
Stockalta saa hygieniaosastolta miesten dödöjen vierestä. Rajauskynällä vahvennetaan peniksessä olevia verisuonia, mikä saa peniksen näyttämään suuremmalta.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:19"]
Olisiko pilkutus kaikkein paras? Tummat pilkut vai tyylitellen valkopunapilkullisena?
[/quote]
punavalkoinen olisi oikein hyvä. Laikkuina se olisi vieläkin parempi. Sopivan epäsymmetrisesti pelkät punaiset pilkutkin voisi herättää mielenkiintoa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:30"]
Tuollainen voisi olla hyvä miehille, joilla penisjuuren ja häpyalueen erotus on liian epätarkka; sopivan ylös vedetty rajaus voisi saada roikkuvan peniksen näyttämään pitemmältä ja erikoisemmalta.
Olisi hyvä myös olla jokin vaalentava väri kivespussille, koska se ei näy kunnolla pimeässä ja näyttää siltä kuin penis roikkuisi tyhjän päällä.
-Mies 29v-
[/quote]Perunamaisen ja heikosti jakautuneen kivespussin omaaville miehille myös sellainen rajauskynä, jolla voisi vetää rajan kivespussin saumaan ja kivesten välinen sauma korostuisi ja saisi pussin näyttämään rikkaammalta ja elävämmältä.
-Mies 29v-
[/quote]
Ei H*****i! :DDDD
Nyt mä nään sieluni silmillä jonkun Erkin piirtelemässä kyyristyneenä itselleen rantuja kiveksiin :DDDDD
Minun miehelläni on tatuoidut kestorajaukset, eli ei ole tarvetta. Pidemmällä aikavälillä säästyy rahaa, ja nuo pysyvät vesileikeissäkin mukana. Suosittelen. :)
Meillä on juuri tuo kynä käytössä! Kosmetiikkaosaston myyjäkin auttoi oikean sävyn valitsemisessa, meillä käytössä sävyssä Snow White. Ollaan oltu tyytyväisiä sekä tuotteeseen että Stockan palveluun.
En oo koskaan kuullutkaan... Onko tästä muka oikeasti jotain iloa?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:30"]
Olisi hyvä myös olla jokin vaalentava väri kivespussille, koska se ei näy kunnolla pimeässä ja näyttää siltä kuin penis roikkuisi tyhjän päällä.
-Mies 29v-
[/quote]
Minun mieheni käyttää tuohon pulmaan fosforisuihketta. Suosittelen, mikäli aavistus viherrystä ei ole ongelma.
Just eilen käytiin ostamassa. Mun miehellä myös lisänä karvojen pidennykset, niilläkin saa mittaa munaan :)
Juu meillä kans suihkutellaan pimeässä hehkuvalla suihkeella, jos on tiedossa yöllistä sekstailua. Se on ihanaa kun muna hehkuu pimeyden keskellä neonvihreänä tai -pinkkinä.
Voi vitsi, mä haluun kans miehen, jos sitä pääsee tuolleen stailaamaan ja laittamaan!
Italialainen muotijuttu on penispuuteri, jolla saadaan kaunis ja tasainen väri vehkeeseen ennen tositoimia! Houkuttaa ja koukuttaa kummasti!
APUA!!! Tää on pakko saada. Ihan must!!! Kiitos vinkistä, ap. Maanantaina heti töiden jälkeen kipasen ostamaan.
Kysynkö ihan kikkelinrajauskynää vai onko tällä joku hienompi nimi?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:26"]
APUA!!! Tää on pakko saada. Ihan must!!! Kiitos vinkistä, ap. Maanantaina heti töiden jälkeen kipasen ostamaan.
[/quote]
Kannattaa olla ripeä, ovat kuulemma jatkuvasti loppuunmyytyjä.
Eipä ole tuollaiselle tarvetta :). Minun mieheni penikseen on tatuoitu Marimekon unikko-kuosia sinisenä. Kyllä kelpaa tälle tädille.
Italialainen muotijuttu on penispuuteri, jolla saadaan kaunis ja tasainen väri vehkeeseen ennen tositoimia! Houkuttaa ja koukuttaa kummasti!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:19"]
Just eilen käytiin ostamassa. Mun miehellä myös lisänä karvojen pidennykset, niilläkin saa mittaa munaan :)
[/quote]
Meillä karvat on istutettu siihen lakin reunalle. Saatu kunnon Juice look sille. Vastapainoksi miehen Juice fanitukselle minä rajasin sille frakin hienolla viininpunaisella rusetilla.
Kiinnostavaa. Laitatko linkkiä tuoteselosteeseen. Irtoaako väri jyystäessä?
Pienen munan omistaja
Ei,ostin kikkelivalokynän,jolla pienempikin pili saadaan edustavasti pois varjosta.
Voisko sillä piirtää itelleenkin sen ah niin himoitun viivan? Red colour ****** liner...
Toimiiko tämä myös kaalimadolle yms. Vois olla myöskin hyvä piristys baarista napatun kaverin kanssa.