170-176cm XS/S kokoiset naiset! Paljonko painatte?
Kommentit (97)
Miten 50-kiloinen 170-senttinen ei olisi kokoa S/XS??
Itse painan 61-63 kg, olen 170 cm pitkä ja mitat 86-65-90. Yleensä ostan S-kokoisia vaatteita, mikä on siis suunnilleen sopiva koko.
Ja ei, en ole erityisen lihaksikas fitness-muija, lenkkeilen kerran viikossa ja salijäsenyys oli viimeksi lukioaikoina.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:44"]173/66
[/quote]
En tajua miksi näitä alapeukutetaan? Painoa liikaa S kokoon vai mitä ihmettä? Itse 173/70 ja S on koko paidoissa, M housuissa. Olen tosi pieni lantiosta ylöspäin. Kaikki paino reisissä ja perseessä.
[/quote]
nyt oon kateellinen! oon sua vähän pidempi ja vähän painavampi ja menee just niinpäin et jalat on ihan tikut mut vyötäröstä ylöspäin en niinkään... :D
En jaksa uskoa, että jollekin yli 170 senttiselle ja n. 60 kiloiselle mahtuisi xs ja että olisi vielä sopiva. Sill mä olen vain 168 cm ja vain 45 kg ja mulle se xs on just sopiva ja joskus jopa vähän nafti! Etenkin hihoista ja housuissa lahkeista helposti on hiukan liian lyhyt. Mutta pakko käyttää sitä, kun s on sitten muuten liian löysä.
olen 171cm ja painan 78kg. Paidat ovat S kokoa mutta housut kokoa M/L. Pitäisi laihduttaa..
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:41"]175 cm ja 65 kg
[/quote]
Ja kokoni siis S
-3
171cm ja 46kg. Olen alipainoinen, tiedän. Olem hakeutunut tutkimuksiin, ja toivon lihovani edes viisi kiloa kesään mennessä.
En enää kyllä noihin kokoihin mahdu, mutta joskus mahdoin kokoon S. Silloin painoin 53 kg.
176cm ja 55kg. Kokoni on yleensä S.
175/57
31v. S koko. Ottaka huomioon, että useimmat ketjut muuttivat mitoitustaan pari vuotta sitten. Entinen m on nykyään s koko. Mm. H&m ja muut isot. Tekee vaatteista houkuttelevampia..
Joskus mulla myös xs. M koko auttamatta liian leveä housut ja paidat. Tehty big booteille ja big boobseille.
En treenaa.. Ruumiinrakenne tämmönen, ja olen luonnostaan pieniruokainen.
En usko että av mammat oikeasti olisi noissa mitoissa! :D
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:45"]En usko että av mammat oikeasti olisi noissa mitoissa! :D
[/quote]
No myönnetään, en ole av-mamma, vaan 18-vuotias opiskelija joka voisi lukea pääsykokeisiin, mutta sen sijaan hengaa vauva.fi palstalla :D
-3
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:45"]En usko että av mammat oikeasti olisi noissa mitoissa! :D
[/quote]
No myönnetään, en ole av-mamma, vaan 18-vuotias opiskelija joka voisi lukea pääsykokeisiin, mutta sen sijaan hengaa vauva.fi palstalla :D
-3
[/quote]Miten niin et ole av-mamma?
171 cm ja 54 kg