170-176cm XS/S kokoiset naiset! Paljonko painatte?
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:14"]
Tämä porukka ei voi olla tosissaan, tai sitten käyttää liian pieniä vaateita. Minä oon 172/64, hoikka vartaloinen. Vaatteet kokoa L/42
[/quote]
Niin, totta kai vain sinä voit olla tosissasi ja oikeassa. Ehkä sä käytätkin liian isoja vaatteita, vai oletko vain kateellinen itseäsi pienemmille?
[/quote]
En todella ole kateellinen itseäni pienemmille, päinvastoin haluaisin lihaa luitteni ympärille. Lääkärikin työterveystarkastuksessa mainitsi, että saisI tulla lisää painoa. Olen kyllä yrittänyt puskea päälleni pienempiä vaatteita, mutta kun ei mahdu. Ihmetyttää miten saman pituiselle ja painoisillepainoisille kuin minä voi mahtua koko se.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:14"]
Tämä porukka ei voi olla tosissaan, tai sitten käyttää liian pieniä vaateita. Minä oon 172/64, hoikka vartaloinen. Vaatteet kokoa L/42
[/quote]
Niin, totta kai vain sinä voit olla tosissasi ja oikeassa. Ehkä sä käytätkin liian isoja vaatteita, vai oletko vain kateellinen itseäsi pienemmille?
[/quote]
En todella ole kateellinen itseäni pienemmille, päinvastoin haluaisin lihaa luitteni ympärille. Lääkärikin työterveystarkastuksessa mainitsi, että saisI tulla lisää painoa. Olen kyllä yrittänyt puskea päälleni pienempiä vaatteita, mutta kun ei mahdu. Ihmetyttää miten saman pituiselle ja painoisillepainoisille kuin minä voi mahtua koko se.
[/quote] siis xs
Oon 177 cm ja 58 kg. Vaatekoko on s, vaikea löytää pitkähihaisia paitoja, joissa olisi tarpeeksi pitkät hihat.
170cm 62kg. Paitakoko S/36 alkaa olla väljä (laihdutan parhaillaan) ja kunhan pääsen alle 60 kilon, olen varmaan kokoa XS.
Jaloista olen läski, joten housukoko on 38 toistaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:14"]Tämä porukka ei voi olla tosissaan, tai sitten käyttää liian pieniä vaateita. Minä oon 172/64, hoikka vartaloinen. Vaatteet kokoa L/42
[/quote]
Noilla mitoilla et kyllä ole hoikka.
Menkää kuntosalille hankkimaan lihasta niin paino nousee. Ihan turha yrittää syömällä sitä pelkästään nostaa. Lihas painaa enemmän kuin läski ( tai sen puute...)
Siis mitä ihmettä moni selittää liian lyhyistä paidoista ja lahkeista yms. Käykää vaikka Zarassa tai Mangossa ym ei-suomalaisissa vaateliikkeissä - niiden vaatteet on mitoitettu juurikin pitkille ja hoikille. Ja ihan H&M:stäkin olen ostanut toppeja ja paitoja, jotka voisi helman pituuden puolesta venyttää vaikka mekoksi :D T: Pitkäselkäinen 175/60
170cm/45kg, tosin mulla onkin syömishäiriö.
Heh. Mulla ei oo mennyt s-koko sitten ala-asteen. Hoikkana olin kokoa l ja nyt kokoa xl.
N180cm
170cm / 56kg, paidat XS, alaosat S, joskus M.
En ole aivan 170.
168/45 olen ollut aina hoikka ja sirorakenteinen. Haluaisin ainakin 10kg lisää.
Suomessa xs koko on nykyään usein liian iso.
Olisi ihana olla ns.normaalikokoinen!.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:11"]171 cm, 58 kg. Vaatekoko enimmäkseen XS, farkut 27" tai 28"/34" [/quote] ai onko 27 xs?
[/quote]
Sanoin "vaatekoko enimmäkseen XS". Eli on mulla myös S-kokoisia vaatteita ja jopa ämmääkin on vaatehuoneessani. Ja mikä tuumakoko on sinusta XS, jos 27" ei ole?
[/quote]
No en tiiä mut mä käytän 27 tuuman farkkuja, enkä usko että oisin joku xs :D olin siis aidoati ihmeissäni, en vittuillut :)
176cn ja 62kg s/m yläosa ja m alaosa. Löytyy peppua
174cm 61kg, vaatteet yleensä s tai m.
176cm 50kg, syömällä ei kiloja tule, yritän saliharrastuksella saada kiloja (:
173cm 58kg kaksi lasta ja vaatekoko s
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:41"]
olen 171cm ja painan 78kg. Paidat ovat S kokoa mutta housut kokoa M/L. Pitäisi laihduttaa..
[/quote]
Vähän vaikea uskoa. Itse olen samanpituinen,yli kaksikymmentä kiloa laihempi ja joissain vaatteissa S koko voi olla liian pieni.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:43"]
Tuntuu hassulta nämä. Itse en ole käyttänyt s-kokoa edes alle 50-kiloisena, pituutta 174, ja te mahdutte pienempiinkin.
[/quote]
No on kyllä todella outoa jos et BMI 16 (eli todella alipainoisena) mahtunut S-koon vaatteisiin. Sulla mahtaa olla erikoinen ruumiinrakenne?