Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän mielestä merkki huonosta mausta?

Vierailija
27.12.2021 |

Paitsi tällaisen aloituksen tekeminen :)
Kertokaa mitä vaan asioita, materiaa tai tekoja, mistä hiljaa mielessänne ajattelette, että onpa mautonta.

Kommentit (1126)

Vierailija
861/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkarit jalassa muualla kuin kotona tai urheillessa. Tuntuu olevan monella nuorella (15-30v) nykyään farkkujen sijasta ihan normaali vaate.

Se on makuasia onko työhousut tyylikkäämmät kuin urheiluhousut. Kun farkut aikanaan tulivat muotiin nuorisovaatteina, vanhemmat ihmiset paheksuivat sitä syvästi. Nuoret haluavat erottautua vanhemmasta väestä nykyäänkin.

Olen itse ajatellut, että alkaisin paheksua naisia, jotka eivät pukeudu hameeseen ja miehiä, jotka eivät käytä nahkakenkiä, solmiota ja taskuliinaa. Tai edes kilttiä.

Vierailija
862/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköautolla keuliminen, kun ne maksavat hirvittävästi, eikä näillä näkymin osalla ihmisistä tule olemaan niihin ikinä varaa edes käytettyinä.

Teinijonnet keulii mopoilla pitkin katuja kesäisin, mutta miten sähköautolla keulitaan? Kuulostaa aika riskialttiille puuhalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hummeri autona

tai joku muu punaniskojen bensahörppy lava-auto ja lippis.

Vierailija
864/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L ä sk i t nuoret naiset, jotka ahtavat itsensä järkyttävän pinkeisiin kuteisiin kesäisin, ovat mauttomia. Pursuava ihra....🤮

Exälläni oli junttitäti, joka aina muisti mainita, miten paljon hänen uusi asunsa tai matkansa oli maksanut. 😁

Matalavyötäröiset farkut plus napaita = selkäläskit pursuaa.

Matalavyötäröiset farkut oli muotia joskus 15-20 vuotta sitten, ei niitä enää nää kenelläkään. Ei ainakaan nuorilla.

Vierailija
865/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin keski-ikäisten naisten jatkuva pakonomainen tarve hakea hyväksyntää ja kehuja julkaisemalla jatkuvasti täysin muokattuja kasvoselfieitä somessa. Sitten jäädään odottelemaan kännykkä tai padi kädessä että alkaa kavereilta tulla kehuja ja tykkäyksiä…🙄Lisäksi facen tarinoissa julkaistavat täysin tyhjänpäiväiset videot. Ketä oikeasti kiinnostaa nähdä kuinka hän päivittäin käy avannossa tai kuinka hänellä omasta mielestään on täysin poikkeavat ja lumoavat kävelymaastot koiralenkillä eli joka päivä samoissa paikoissa otetut maisemakuvat…

Vierailija
866/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, ettei ajattele itse

mielipiteen muodostus vain huhujen perusteella

turha p:n jauhanta

selän takana pahan puhuminen ja juoruaminen

minä olen aina oikeassa -asenne

valehtelu

tietoinen huijaaminen

Vierailija
867/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applen Airpodit korvissa JOKA paikassa. Varsinkin valokuvissa oli mautonta jo vuonna 2019, saati sitten nyt.

Nykyajan kännykkäkotelo-vyö-yhdistelmä

Vierailija
868/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissivaon ja pepun esittely somessa, varsinkin jos alkaa olla jo vähän iäkkäämpi nainen kyseessä tai muuten kuvat on otettu just ”olen tyrkyllä” -tyyliin.

Katsoin juuri vanhan työkaverini Instaa, kyseessä 40 + ikäinen nainen ja tissivakoa joka kuvassa. Ketä varten, kun kuitenkin vasta mennyt naimisiinkin..

Joo, minun työkaverin sisko harrastaa kuulemma tätä. Melkein joka päivä uusi saman näköinen selfie, semmoisesta kulmasta että tissivako näkyy. Reilusti yli 50-vuotias, naimisissa oleva isoäiti. En ymmärrä, mutta kai se on jotain "voimaantumista" kun saa tykkäyksiä kuviinsa.

Vierailija
869/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha bemari alla ja lippis takaperin päässä.

Vierailija
870/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

chevy van

Vierailija
871/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot, turhan kalliit autot (se on vaan niin noloa, kymmenen vuotta sitten kaikki nauroi ökyilylle, nykyään se on jotenkin tavoiteltavaa, vaikka olisi kuinka talliainen)

Kuvitelma omasta paremmuudesta, esim. pelkän varallisuuden perusteella (suvussa tällaisia, vaikka ovat umpimielisiä juntteja)

Trendien persoonaton apinoiminen, esim. tiettyjen merkkien täysin perusteeton hehkutus, ja jonkun yksittäisen krääsän "pakko saada"-sekoilu, vaikka tämä himoittu objekti roudataan kahden vuoden päästä kirpparille, koska tilalle on tullut joku yhtä aivoton asia.

Tuntuu että nykyihmiset ovat kaikki materialistisia bimboja, sekä teinit, mammat että sedät.

Vierailija
872/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeettoman iso auto, juurikin joku hummeri tai muu vastaava hillittömän kokoinen lava-auto. Ihmisellä, joka asuu kaupungissa eikä ole esim. karjatilallinen tai ahkera metsästäjä tms jolla saattaisi olla sille käyttöäkin. Sillä ajaa yleensä keski-ikäinen mies, yksin, muutaman kilometrin matkan kotoa työpaikalle.

Vierailija
873/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissivaon ja pepun esittely somessa, varsinkin jos alkaa olla jo vähän iäkkäämpi nainen kyseessä tai muuten kuvat on otettu just ”olen tyrkyllä” -tyyliin.

Katsoin juuri vanhan työkaverini Instaa, kyseessä 40 + ikäinen nainen ja tissivakoa joka kuvassa. Ketä varten, kun kuitenkin vasta mennyt naimisiinkin..

Joo, minun työkaverin sisko harrastaa kuulemma tätä. Melkein joka päivä uusi saman näköinen selfie, semmoisesta kulmasta että tissivako näkyy. Reilusti yli 50-vuotias, naimisissa oleva isoäiti. En ymmärrä, mutta kai se on jotain "voimaantumista" kun saa tykkäyksiä kuviinsa.

Ja siis onhan se mautonta esitellä tissivakoaan nuorenakin, mutta kovin nuorilta semmoista harkintakykyä ei voi samalla lailla odottaakaan, varsinkin kun joka media pursuaa puolialastomia tissin esittelijöitä.

Vierailija
874/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni huonoa makua on Iltalehdessäkin kehutut, yleensä mallit ym kuuluisuudet, jotka kulkevat ylisuurissa rääsyissä. Lahkeet laahaa maata ja hihat ylipitkät, milloin näkyy pikkarit tai persvako, ja kai sitten muotialalla kehutaan miten ovat muodikkaita. Mauttomia ja tyylittömiä sanon minä. Likaiset lahkeet ja rytkyt hädin tuskin pysyvät päällä kun pitää olla napit auki napaan saakka että lauta näkyy.

Vierailija
875/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peittävät mummomaiset vaatteet eli tylsät farkut, pitkäpepun peittävä paita, pitkä hame eli reiden paksuosa ei näy, jne. Ei ihme, että Suomen väkiluku laskee :(

Laskisi vielä enemmän jos nämä peffajalkaiset paljastaisivat muotonsa ja muhkuransa.

Sitä paitsi väkiluvun laskeminen on pelkästään hyvä asia! 

Vierailija
876/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis naisella. 

Vierailija
877/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika bling ja hintavat tuotteet, jossa kookas logo (eli näyttäminen) pääosassa.

Vierailija
878/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot, turhan kalliit autot (se on vaan niin noloa, kymmenen vuotta sitten kaikki nauroi ökyilylle, nykyään se on jotenkin tavoiteltavaa, vaikka olisi kuinka talliainen)

Kuvitelma omasta paremmuudesta, esim. pelkän varallisuuden perusteella (suvussa tällaisia, vaikka ovat umpimielisiä juntteja)

Trendien persoonaton apinoiminen, esim. tiettyjen merkkien täysin perusteeton hehkutus, ja jonkun yksittäisen krääsän "pakko saada"-sekoilu, vaikka tämä himoittu objekti roudataan kahden vuoden päästä kirpparille, koska tilalle on tullut joku yhtä aivoton asia.

Tuntuu että nykyihmiset ovat kaikki materialistisia bimboja, sekä teinit, mammat että sedät.

Nyt kyllä kuulostaa enemmänkin kommentoijan omalta kateudelta. Ja minkä hintainen on 'turhan kallis',? Jäi hiukan epäselväksi. Peilaatko hintoja omaan pankkitiliisi vai mikä on vertailukohde?

Vierailija
879/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstan lukeminen ja sinne kirjoittelu.

Vierailija
880/1126 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosien takamehtien megatähtien jatkuva somepostailu, jossa heitinpäs taas tuosta lonkalta tälläisen kappaleen ajankulukseni, tykätkää mua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi