Mikä on teidän mielestä merkki huonosta mausta?
Paitsi tällaisen aloituksen tekeminen :)
Kertokaa mitä vaan asioita, materiaa tai tekoja, mistä hiljaa mielessänne ajattelette, että onpa mautonta.
Kommentit (1126)
Tekoripset, hyi. Näkee jo kauas etteivät ole aidot ripset. Tähän samaan myös rakennekynnet, hiusten pidennykset ja turpeat botox huulet.
Tatuoinnit, kaikki pidennykset ja pullistukset, tupakointi ja viinanjuonti.
Tarve jakaa koko elämä somessa. Mukaanlukien omat, puolison ja lasten terveystiedot ja käytännössä ihan kaikki minne menee ja mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Tarve jakaa koko elämä somessa. Mukaanlukien omat, puolison ja lasten terveystiedot ja käytännössä ihan kaikki minne menee ja mitä tekee.
Nämäkin ihmiset yleensä jakavat ne vain lähipiirille. Jos näet ne, kuulut hänen lähipiiriinsä. -Sivusta, juuri kymmenelle tarinan näkemisen säätänyt somettaja
Loputon materian tavoittelu, merkkituotteiden saaminen on se suurin tavoite maailmassa.
Selkeä ihmisten luokittelu niihin jotka ovat alempiarvoisia, tavalla tai toisella, ja niihin jotka kuuluvat meidän porukkaan.
Toisten pukeutumisen tai muiden valintojen arvostelu.
Huono suomen kielen kirjoitustaito. Siis sellainen teiniasenne että ei viitsi kirjoittaa oikein vaikka osaisi.
Junttia.
Villa phuketissa
6 viikon palkalliset lomat
pukeutuminen kuin mette maarit käskee
meilkihomotaiteilijan seuraaminen.
ruotsinkielen osaamattomuus.
lihan syönti ja lihavuus
Esimerkiksi se, että pm kulkee tiukoissa legginsseissä ja korkokengissä!
Vierailija kirjoitti:
Huono suomen kielen kirjoitustaito. Siis sellainen teiniasenne että ei viitsi kirjoittaa oikein vaikka osaisi.
Junttia.
äidinkielen opeko se siellä?
nuttura kiristää...(sama kampaus kuin kasarilla)
rauhoitu buumeri ota iisimmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junttia.
äidinkielen opeko se siellä?
nuttura kiristää...(sama kampaus kuin kasarilla)
rauhoitu buumeri ota iisimmin
Boomeri yrittää esittää lumihiutaletta
Kouvola-kampaus
Megalomaaniset tekoripset ja -kynnet
Feikkimerkit
Ed Hardy yms.
Liian paksu meikkikerros
Kusenkeltainen itse blondattu tukka
Huulitäytteet
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi se, että pm kulkee tiukoissa legginsseissä ja korkokengissä!
Kyllä hän näyttäisi paljon uskottavammalta jos pukeutuisi vähän tylsemmin ja aikuisemmin. Korkokenkiä nyt on erilaisia mutta vähän olen ihmetellut hänen ihonmyötäisiä valintojaan. Hoikkuushan näkyy väljien vaatteiden altakin ja tuo juuri sen chicin minkä päälle esim ranskalainen tyyli rakentuu.
Suurin osa ihmisistä ei osaa pukeutua. Ihannoidaan "trendejä" ja otetaan heti nokkiinsa jos joku sanoo esim. että tuo paita taitaa olla vähän pieni (EIKÄ OLE! Mä olen vaan kurvikas!), takapuolen ei ole pakko näkyä uikkareissa (Sä olet NIIIIN ESTYNYT!), ja hiustenvärinkin voisi valita sen mukaan mikä itselle sopii, eikä niin että noku tolla Rihannallaki oli tällane...
Veganismi ja erityisesti sillä elämöinti, kaikkinainen maailmanparantaminen, valveutuneisuus, ilmastoahdistus. Kaikki nämä ja vastaavat ilmentävät konformistista maailmankäsitystä ja huonoa itsetuntoa, jota on pönkitettävä teeskentelemällä "parempaa ihmistä".
Välillisesti ne osoittavat myös huonoa makua, kun saatavilla olisi myös tasapuolisesti koostettua tietoa, jonka pohjalta olisi mahdollisuus luoda maailmankuvansa, johon ei olisi tarvetta sotkea arvostuksenvaraisuutta.
Tatuoinnit.
Valkoinen koti.
Mega-ripset.
Räiskyvät hiusvärit.
Pari kokoa liian pienet vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämäkin ihmiset yleensä jakavat ne vain lähipiirille. Jos näet ne, kuulut hänen lähipiiriinsä. -Sivusta, juuri kymmenelle tarinan näkemisen säätänyt somettaja
No, ehkä jotkut osaa säätää niitä asetuksia. Mutta ei kaikki, tai en itse ainakaan koe kuuluvani esim mieheni serkun lähipiiriin, ei olla koskaan juteltu kahden kesken ja viime tapaamisestakin on aikaa.... Silti hänen päivittäiset menonsa ja kaikki muukin tieto lasten terveysasioista lähtien näkyy minun fb-feedissäni. Luulenpa, että samat näkyy hänen 200 muullakin "kaverillaan". Ja jotkut jopa jakaa näitä juttuja ihan julkisilla somekanavilla.
Täältä olen oppinut, että n.k. Kouvolatukka, kaula ja naamatatuoinnit. Lokkivalaisin sisustuksessa ja anoppi perhe-elämässä ja puoliso, jos on muuttunut mauttomaksi tai silleen.