Mikä on teidän mielestä merkki huonosta mausta?
Paitsi tällaisen aloituksen tekeminen :)
Kertokaa mitä vaan asioita, materiaa tai tekoja, mistä hiljaa mielessänne ajattelette, että onpa mautonta.
Kommentit (1126)
Liian lyhyet housun puntit, liian lyhyet sukat ja valkoiset karvaiset nilkat vilkkuu. Housut möhömahan alle vyöllä kiristettynä. Huonosti silitetty liian ohuet 19,95 paita, pingottavat paidannapit ja välistä vilkkuu valkoinen karvainen möhömaha. 39,95 puvuntakki, ostettu henkarilta pelkän koon perusteella, kummallinen mitoitus ja valmiiksi muhkuraiset eripari toppaukset. Haiseva, likainen ja nuhjuinen villakangastakki, jota ei raaskita pesettää pesulassa. Hoitamattomat ja kaltoinkohdellut nahkaloaferit, joissa littanat kannat, puhkipotkitut kärjet ja kulahtanut lesti. Liikaa partavettä ja liian vähän saippuaa. Isoin kello ranteessa, mikä marketista löytyi. Ja sitten rehvastellaan niillä osakkeilla ja sillä omalla menestyksellä bisneselämässä.
Sain tilanteessa back-satge-passiin,joka on edelleen tallessa,jos jollekin pitää esittää toditusaineistoa,että todella olin bäkkärillä,lällä-lälä-lää,käykö katteeksi,haesooko!?
Depeche mode ei antaisi knenkään kiusata fanejaan,he ovatkin ottaneet kantaa kiusaamiseen julkaisemlla "personal jesus"stargate mix.Katsokaa se!Täällä ei ketään kiusata!!!!
Hyvin lihavilla ihmisillä se kun housut on vyötetty vatsan alle, ja paita on liian lyhyt, niin se paljas venynyt vatsanahka roikkuu siinä housujen etuosan päällä.
Äänekäs puhe esim kaupassa tai muussa julkisessa tilassa.
Salatut Elämät-sarjan katsominen.
Punaiset jouluvalot ulkona/parvekkeella.
"Ai ,sä puhut suomee,no sit et oo kyllä yhtään mitään"
rankemman elämän koulun käynyt kirjoitti:
Lupasit 30.12.2021 klo 11.09 ettet enää palaa ketjuun kommentoimaan tai muutenkaan.
Sen jälkeen havaittu 5 kommenttia.
Pari ensimmäistä alkuperäistä tekstiä oli väkevää tajunnanvirtaa, ikäänkuin henki olisi puhunut kauttasi. Puhutko myös "kielillä"?
Nyt on ollut lyhyempää.
Vieläkö riittää voimia väkevään todistukseen?
Maskin käyttäminen vaikka siitä on vain haittaa terveydelle.
Live, Love & Laugh- huoneentaulut....
Valkoinen koti ja siellä vielä jotain muka hienoja sisustustavaroita, esimerkiksi uusvanhoja peilejä tai muuta arvotonta krääsää. Kodissa seinillä olevat kirjoitukset, kuten vaikka "home sweet home" Ihmisellä ankkahuulet, tekoräpsyttimet ja pitkät rakennekynnet tai muuten överit kynnet.
vanhakyynikko kirjoitti:
rankemman elämän koulun käynyt kirjoitti:
Lupasit 30.12.2021 klo 11.09 ettet enää palaa ketjuun kommentoimaan tai muutenkaan.
Pari ensimmäistä alkuperäistä tekstiä oli väkevää tajunnanvirtaa, ikäänkuin henki olisi puhunut kauttasi. Puhutko myös "kielillä"?
Nyt on ollut lyhyempää.
Haa,-olen salaa viisas ,minussa virtaa tiedemiehen veri ,sivistykseni on äidin maidossa imetty,rakas edes mennyt isäni oli kansainvälisesti tunnettu tiedemies,äitini niinikään korkeasti koulutettu ja sisareni myös väitelly tohtoriksi yliopistolta,kulkee perimänä.En kommentoi muutoin ellen havaitse minuun kohdistettu kiusaamista,täällä on puoliansa pidettävä.olen sen joutunut elämässäni huomaamaan,anteeksi nyt vain ei millään pahalla:)
Nyt on ollut lyhyempää.
Vieläkö riittää voimia väkevään todistukseen?[/quote]
Haa,-olen salaa viisas ,minussa virtaa tiedemiehen veri ,sivistykseni on äidin maidossa imetty,rakas edes mennyt isäni oli kansainvälisesti tunnettu tiedemies,äitini niinikään korkeasti koulutettu ja sisareni myös väitelly tohtoriksi yliopistolta,kulkee perimänä.En kommentoi muutoin ellen havaitse minuun kohdistettu kiusaamista,täällä on puoliansa pidettävä.olen sen joutunut elämässäni huomaamaan,anteeksi nyt vain ei millään pahalla:)[/quote]
Olet ilmeisesti päätynyt tai joutunut sellaiseen tilaan, jossa läheistesi positiiviset puolet ovat kumuloituneet sinussa.
Onko tämä taakka liian raskas kantaa? Siis suhteessa ympäröivän yhteiskunnan alamittaisuuten?
Jatka vaan sitkeästi. Olet omalla tielläsi matkalla jonnekin...
vanhakyynikko kirjoitti:
Nyt on ollut lyhyempää.
Haa,-olen salaa viisas ,minussa virtaa tiedemiehen veri ,sivistykseni on äidin maidossa imetty,rakas edes mennyt isäni oli kansainvälisesti tunnettu tiedemies,äitini niinikään korkeasti koulutettu ja sisareni myös väitelly tohtoriksi yliopistolta,kulkee perimänä.En kommentoi muutoin ellen havaitse minuun kohdistettu kiusaamista,täällä on puoliansa pidettävä.olen sen joutunut elämässäni huomaamaan,anteeksi nyt vain ei millään pahalla:)
Olet ilmeisesti päätynyt tai joutunut sellaiseen tilaan, jossa läheistesi positiiviset puolet ovat kumuloituneet sinussa.
Onko tämä taakka liian raskas kantaa? Siis suhteessa ympäröivän yhteiskunnan alamittaisuuten?
Jatka vaan sitkeästi. Olet omalla tielläsi matkalla jonnekin...kiitos,you too kind,thank you everso:)
Syrjiminen ja selkäänpuukotus on merkki huonosta mausta.
Vilpittömät ihmiset omaavat hyvän maun.
Se, että pitää päästä ”napauttamaan” toisille. (Esim. tuossa aiemmin: ”Sanoin ettten ole koskaan tarvinnut em. palveluja ja olin hyvin ansaitseva yrittäjä. Pieni napautus hänelle.”)
Paistatella siinä ilossa, että pääsinpäs napauttamaan. Just.