Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua olla vaimomateriaalia

Vierailija
11.04.2015 |

Ärsyttää. Olen aina ollut ulkonäöltäni ns. söpö. Pyöreät posket ja hymykuopat varmaan suurin syy. En halua parisuhdetta, mutta miehet eivät tunnu ymmärtävän sitä. Haluan yhden illan juttuja, mutta melkein aina ne miehet kuitenkin pyytävät numeroa tai kysyvät voitaisiinko nähdä uudestaan. Uskon "söpöyteni" vaikuttavan tähän.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät välttämättä halua suhdetta vaan lisää panemista.

Vierailija
2/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:06"]Eivät välttämättä halua suhdetta vaan lisää panemista.
[/quote]

Usein kysyvät lähdenkö kahville tms. Panosuhde kelpaisi kyllä mullekkin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pukeutumaan lutkamaisemmin. Ehkä joku hennatatuointi lisäksi.

Vierailija
4/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka on vaikeaa sanoa, että et halua enää tavata?

Vierailija
5/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tramp stamp, lävistyksiä, hihatatuointi, huoramaiset vaatteet ja shokkivärjätyt hiukset niin et ole enää vaimoksi kelpaava.

Vierailija
6/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:06"]Eivät välttämättä halua suhdetta vaan lisää panemista. [/quote] Usein kysyvät lähdenkö kahville tms. Panosuhde kelpaisi kyllä mullekkin. Ap

[/quote]

No mikä estää vastamasta kahvikutsuun, että ei kiitos, mutta fuckbuddyksi voit alkaa. Ei varmaan tule pakkeja.

Vierailija
7/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä, treffikutsuja satelee vaikka tällä hetkellä kiinnostaa pelkkä seksi ja mielestäni sen mukaisesti käyttäydyn - miehet nyt tuntuu elävän siinä uskossa, että jos naisen "saa" sänkyyn sitä automaattisesti kiinnostaisi muukin. No ei todellakaan.

Vierailija
8/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala suunnitella aamulla siinä sängynlaidalla häiden ruokalistaa ja koristelua, pohdi ääneen, pitäisikö kaasolla ja morsiusneidoilla olla roosan vai laventelin väriset asut. Ala myös kovaan ääneen vaatia, et sitten kun lapsi syntyy, niin sinä olet jo valinnut nimet, eikä siihen ole mitään sanomista. Ota muuten roskapussi tuosta mukaasi ja pistäydypä tossa kiskalla ostamassa mulle terveyssiteitä, always siivekkeillä, ei yö, niitä ne pitää olla ehdottomasti, menet heti vaihtamaan, jos tulee vääriä.

Toimii aina.

Vierailija
9/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vakava ongelma. Sais edes joskus naista :’(

Vierailija
10/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:37"]

Onpa vakava ongelma. Sais edes joskus naista :’(

[/quote]

Vitun idiootti. Perusta oma ketjus tolle sun "ongelmalle" ennenkun tulet muiden ketjuihin dissaamaan asianomaisen ongelmaa.

Vierailija
11/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:31"]

Sama ongelma täällä, treffikutsuja satelee vaikka tällä hetkellä kiinnostaa pelkkä seksi ja mielestäni sen mukaisesti käyttäydyn - miehet nyt tuntuu elävän siinä uskossa, että jos naisen "saa" sänkyyn sitä automaattisesti kiinnostaisi muukin. No ei todellakaan.

[/quote]

Mikä estää tekemästä asiaa selväksi miehelle?

Vierailija
12/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vastaan seksin vonkaajia. Mä en välitä pelkästä seksistä. Se ei anna mitään niin kuin parisuhde antaa.

Vierailija
13/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ahkerasti, sana kiertää ja haluavat vain jatkossa pillua ja persettä. Sittenkin, kun itse haluaisit jotakin muuta.

Vierailija
14/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan sama juttu kuin se, että naiset rakastuvat renttuihin. Ihminen haikailee aina sitä, mitä ei voi saada ja haaveilee toisen muuttamisesta. Minua myös ihmetyttää naisena, joka ei halua parisuhdetta, se, miten puhutaan kumppanin löytämisen vaikeudesta. Tuntuu, että kaikki naimisiin menosta ja perheen perustamisesta haaveilevat miehet aina bongaavat minut, mikä on harmi, koska en voi tai siis halua tätä heille tarjota.