Mitä teette välipäivinä?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt suurin osa on töissä. Viikkohan on ihan normaali, ei välipäiviä. Meillä ei tainnut kukaan ottaa lomapäiviä tälle viikolle, seuraavan loppiaisviikon on pari merkinnyt vuosilomaksi.
Välipäivät on välipäiviä vaikka olisi töitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos siis ihan aidosti minulta kysyttäisiin, löffäisin ja lukisin. Mutta rouva on laittanut siihen malliin "sosiaalisia tapahtumia" kalenteriin että viikon kuluttua kun menen duuniin huokaisen helpotuksesta.
Jos meillä puoliso laittaisi kalenteriin sosiaalisia tapahtumia minulta kysymättä, niin hän saisi mennä niihin ihan itsekseen. Olen lomalla ja todellakin aion levätä.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt suurin osa on töissä. Viikkohan on ihan normaali, ei välipäiviä. Meillä ei tainnut kukaan ottaa lomapäiviä tälle viikolle, seuraavan loppiaisviikon on pari merkinnyt vuosilomaksi.
Meillä on noin kymmenen hengen työyhteisössä yksi töissä tällä viikolla, ensi viikolla kaksi tai kolme. Itsekin lomailen molemmat viikot. Käytän loput vuosilomat + saldovapaata + palkatonta.
Vierailija kirjoitti:
Työttömälle kaikki päivät ovat välipäiviä.
Koko elämä jäi väliin. Tulikin lusiminen 500 eurolla hylkiönä alemman luokan kansalaisena.
Tällä tietoa en mitään, mutta aina voi tulla äkkilähtö töihin.
Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Palstailen.
Eli suomeksi poistatat muiden keskusteuja kun et itse niihin kykene.
Kohta lenkille välimeren ääreen,auringonottoa,syödään hyvin.illemmalla keilaamaan.
Lasten kanssa pyritään elämään normaalia arkea, vaikka mies joutuikin joulunpyhinä sairaalaan. Vielä ei tiedä mikä vaivaa, mutta huoli on kova. Toivottavasti pääsee pian kotiin.
Makaan sohvalla ja katson telkkaria.
Välillä illalla juon bisseä.
Siinä menee päivät.
Töissä välipäivät. Oli tarkoitus käydä leffassa ja teatterissa tällä viikolla, mutta ei nyt sitten onnistu. Ulkoilen ja luen kirjoja.
Töitä.
Hassua mutta meen töihin ihan innoissani. Edellisissä työpaikoissani olin niin poikki töistä, että vaikka makoilin jouluna 2 viikkoa sohvalla yhteen menoon, en ehtinyt siinä ajassa toipua syksyn töistä. Nyt riitti vajaa viikonloppu.