Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pienentyä vaatekoosta 48 kokoon 40/38?

Vierailija
11.04.2015 |

Laihdutuskuurilla joulusta asti ja syöty päivässä alle 1400 kaloria. Käyty lenkillä, joogattu jne. Juoksulenkkiä jalat eivät kestä. Varmana kun on kohta aikaa niin aloitan uimisen. Miten tehostan painonpudotusta? Pahin ongelmakohta on vatsa. En ole lainkaan sali-ihminen, joten jotain muuta. Salia on takana puoli vuotta, minkä jälkeen tulin siihen tuloseen, että harrastus on liian kallis minulle ottaen huomioon sen, että en pidä salillakäynnistä yhtään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän ja liiku vähemmän... eiku...hmm.

Vierailija
2/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko laihduttaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin tavoitteeksi vaikka koko 44, koosta 48 on tosi pitkä matka kokoon 40. Lisää kävelylenkkien määrää, tarkkaile syötkö varmasti järkevästi. Ei ole oikotietä, mutta pikkuhiljaa!

Vierailija
4/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

alat elää kuten koon 40 ihminen. tulet ennen pitkää olemaan siinä koossa, ja siinä on sitten helppo pysyäkin.

Vierailija
5/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet joulusta tähän asti laihtunut?

Vierailija
6/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistuta kilpirauhasarvosi, jos tuntuu että syöt ja liikut oikein mutta paino ei vaan putoa. Yksityisellä pääsee yleensä vähemmän pielessä olevilla arvoilla hoitoon. Kilpirauhanen erittää aineenvaihduntahormonia ja jos se tulehtuu niin alkaa painonnousu ja turvotus. Varsin yleinen sairaus ja helppo ja edullinen hoitaa. Yleensä ihmiset eivät edes muista mainita siitä kun on hoidettuna niin harvinainen.

Vierailija
7/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantion pyöritystä ja nostoja selinmakuulla.

Vierailija
8/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tehostaa loputtomiin. Ei ihmiskeho kykene hajottamaan rasvakudosta kuin maksimissaan sen ~kilon viikossa. Kaikilla ei sitäkään. Jos laihdut sen edes puolisen kiloa viikossa niin älä muuta mitään. Tosin sali olisi hyvä pitää mukana kuvoissa, ettei lihaskatoa niin älyttömästi tulisi. Laiha läski ei ole juurikaan kummoisamman näköinen kuin läski läski.

Vierailija
9/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamalla ja treenamalla itsensä kiinteäksi.

Mä olen juuri kokoa 38/40 eli 164cm ja nippanappa 62 kiloa, mitat 95-77-95

Vierailija
10/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ruokailut vedellä ja porkkanalla. Lisäksi talkkunaa. Ne pitää olon kylläisenä pitkään, niin ei tule ahmittua. Ihan oikeesti se viisi-kuusi kourallista kasviksia päivässä auttaa. Lisäksi liikuntaa tunti-pari päivässä; liikunnan tehoa voit vaihdella. Myös esim. töissä voit päivän mittaan liikkua esim. tauoilla kyykkyjä jne. Sinnikkyyttä vaan!

Vierailija
11/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että mahtuisit kokoon 40/38 vaikka olisit kuinka laiha? Oletko muuten pienikokoinen mutta painoa on vain liikaa? Itse en nimittäin mahdu kokoon 38, vaikka olen normaalipainon alarajoilla.

Vierailija
13/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa itsesi öljyllä tms ennenkuin vedät ne 38/40-koon vaatteet päällesi, liukuvat paremmin.