Onko myyjä pakannut ostoksesi koskaan?
Välillä kun olen asioinut kaupassa tai alkossa ja on ollut hiljaista, niin myyjät ovat pakanneet ostokseni? Saa kyllä sanattomaksi minut. Kiitos. Mies21
Kommentit (24)
Mulle on käynyt niin useasti eri kaupoissa, olen kyllä kiittänyt, hymyillyt ja katsonut silmiin. Ehkä oon käynyt enemmän hiljaisina aikoina ostoksilla.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:46"]
Toivoisin tännekin ns. pakkaajia, joita joissakin maissa on.
[/quote]
Haluatko vielä kalliimpaa ruokaa? Vai onko tämä samanlainen toive kun kuuluisassa kahvilakyselyssä. Pöytiintarjoilu, tilava keskustasijainti ja hintaa sai olla se 2 euroa / kahvikuppi? Ei sillä, kaupan katteet kyllä kestäisivät moisen opiskelijan palkan. Toisaalta, uskon että tulevaisuudessa nykymuotoiset kassat poistuvat pitkälti koska
a) automaattikassat tulevat Suomeen väistämättä jossain kohtaa kuten ulkomailla. Ihmeellistä on että korkeiden työvoimakustannusten Suomessa, matalan tuottavuuden kaupan alalla toimijat eivät ole lähteneet tähän aggressiivisemmin. Kertonee kilpailun toimimattomuudesta.
b) ruuan nettikauppa ja kotiinkuljetus alkaa väistämättä yleistymään jossain vaiheessa jopa kivikautisessa Suomessa
c) ruuan nettikauppa + itsenouto, jopa Tallinnasta asti.
[/quote]
Espanjassa pakataan aina, hedelmät punnitaan ja muutenkin on paljon ihmisillä töitä kaupoissa. Silti kaikki on halvempaa, asuminen, ruoka, terveyspalvelut.
Viinit on ruokakaupassa, viskit siinä vieressä. Kukaan ei makaa kännissä kadulla ja kaikki on ystävällisiä.
Eikö olekin mielenkiintoista?
[/quote]
Ootko oikeasti noin tyhmä vai teeskentelötkö vaan?
Varmaan sinä sitten tekisit sitä työtä sillä Espanjan palkalla täällä Suomessa? Kuitenkin maksaisit ne verot ja muut sivukustannukset siitä onnettomasta palkasta mitkä Suomessa menee kaikilta? Sitten voisitkin ihmetellä, että millä elät kun palkasta jää kuussa käteen max. pari sataa.
Mustissa ja Mirrissä myyjä pakkasi ostokseni. Muutenkin yleistä vaatekaupoissa. Ja stokkan herkussa olen ollut pakkaajana Hullujen päivien aikaan. Silti osa asiakkaista halusi pakata itse ostoksensa.
Kerran ruokakaupassa. Myyjä oli nuorehko mies. Oikein mukava yllätys.