Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ihmetyttää, -97 ja nuorempien , IKÄRASISTISUUS !

Vierailija
11.04.2015 |

Eivät voi olla esim. 2-3vuotta vanhempien kavereita?

Tälläistä oon havainnu ja ite oon -95 syntynyt ja kotosin pienemmältä paikkakunnalta Savosta... Sillon kun minä olin ylä-aste ikänen tai 16-17vuotias, mulla oli MONIAKIN 2-3vuotta vanhempia kavereita, eikä ollut mitenkään ihmeellistä myöskään, jos 7lk tyttö, seurusteli 9lk pojan kanssa ... Nykyään se on kuulemma ihmeellistä. Pitäisi olla tasan omana vuonna syntynyt ja jos ei ole, niin hyvä ei heilu! Moni mun tyttöpuolisista kavereistakin saattoi seurustella 2-3v vanhemman pojan kanssa, kuin myös oman ikästen kanssa, eikä siinä ollut mitään ihmeellistä ...

Sit jos on ite nuori ja kaverit esim. yli 5 vuotta vanhempia, samoin seurustelukumppani niin sillä rupeaakin olemaan jo vähän merkitystä... Mutta 2-3v vanhempi on sinun OMAA IKÄLUOKKAA ja ikäeroa, on niin vähän ettei sillä ole mitään merkitystä.

Tai ei ainakaan luulisi olevan ... Mutta jos näistä -97 ----> syntyneistä , on kasvatettu niin lapsellisia mulkeroita, niin sittenhän se on ongelma ja enemmän tyhmyyttä tuommonen ikärasistisuus, kuin "viisautta" ... Minun mielestä pitää osata tulla toimeen kaikenikästen ihmisten kanssa ja samoin pystyä olemaan kaveri, jos hyvältä tuntuu ! En tarkota nyt tällä, et teinin tai 20-29vuotiaan pitäisi olla minkään yli 40-vuotiaiden naisten ja miesten kavereita, meillä on varmaan jo sen verran erilaiset ajatusmaailmat varmasti, mutta kyllä nuoret nyt keskenään voi olla kavereita/jopa seurustella...

Hirveä hätä jopa siitäkin, mitä äiti ja isä ajattelee. Minä olen ehkä elänyt sitten jokseenkin poikkeellista elämää, kun mulla on ollu aina vanhempia kavereita nuoremmallakin iällä, en ole koskaan ollut mitenkään ikärasistinen ja jotkut seurustelukumppanitkin ollu ala-ikäsenä yli 12v vanhempia. Ikinä en ole tullut ajatelleeksi, että muita ihmisiä tottelisin ja en eläis elämääni, omalla tavallani. :D sellainen olen ollut nuoresta pitäen.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Sinä ja kaveris ette ole epänormaaleja koska sulla on vanhempia kavereita. Veikkaan että noi sua nuoremmat vaan viihtyy paremmin keskenään, ja mitä sitte? Mikä hinku sulla on teinien kanssa hengailla?

Vierailija
22/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:30"]Vähän väärä palsta, lapsille sopii esim demi
[/quote]
Lapsia Demissä harvemmin näkyy, suurin osa meistä on 16-22v :D
Sanomme pikkudemuiksi 13-14-vuotiaita demittäjiä, joita on ehkä 10% koko kirjosta.
Jos teitä kiinnostaa ikäluokka, jolle Demi.fi on suunnattu niin tervetuloa katsomaan. Jutut voivat olla aika rankkojakin, joten toivon ettette kovin nuoria sinne päästäisi :/
T: 17v Demittäjä
[/quote]
Kuulostan ehkä kukkahattutädiltä, mutta olen samaa mieltä. Alle 13-vuotiasta en päästäisi someen lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:30"]Vähän väärä palsta, lapsille sopii esim demi [/quote] Demi.fi on teini-ikäisten tyttöjen keskustelupalsta, ei kovinkaan "lapsille suunnattu". Alle 13 vuotiasta en päästäisi sinne ollenkaan. [/quote] No ala-koulu ikäinen tuskin välttämättä edes haluaisi vielä demiin, jos osaa kunnolla edes käyttää tietokonetta... Mutta mielummin mä esimerkiksi ala-koulu ikäisen lapseni demiin päästäisin, kun esim. tälle aikuisten vauva.fi - palstalle. Siellä demissä on vaan vaarana se, kun itse aikoinani siellä olin niin tiedän kanssa mitä siellä voi olla ( 12-15v. ). Siellä on välillä niin päättömiä ja rumia , teinejen juttuja , ettei sinne edes kukaan täysälyinen teini kirjoita ... Ei ehkä alakoululaisen silmille tee hyvää lukea sellasia haista vittu - juttuja. [/quote] Itse asiassa siellä on ihan asiallistakin keskustelua! Olen käynyt vilkaisemassa, koska mun teini siellä pyörii.

[/quote]

Ai olet käynyt ihan kyyläämässä? :D etkö luota siihen, että teini-ikäinen lapsesi osaisi toimia jo netissä yksin.. Mä ymmärrän sen, jos ala-koululaisen perään pitää vähän kattoakin, mutta luulisi että teini-ikäinen jolle on annettu tarpeeksi vastuuta ja löysää myös, osaa kyllä ihan tarpeeksi hyvin hallita netin käytön itsekin... Itse en jaksaisi koskaan millekään sivustolle, etenkään teini-ikäsen lapseni takia rekkautua, että haluaisin vaan kyylätä häntä. :D T. AP

Vierailija
24/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi alapeukutatte viestejäni. Suurin osa av-mammoista ei ole luultavasti käynyt nykyisessä Demi.fi:ssä ollenkaan, joten luottaisitte vain sanaani :) Lehteä lukee ehkä puolet sivujen käyttäjistä, eikä nettisivuilla ole paljonkaan tekemistä kyseisen Demi-lehden kanssa.
T: se 17v

Vierailija
25/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:54"]

Vai että ikärasismia. :D Asun keskisuomessa pikkupaikkakunnalla ja kyllä täällä kaikki kaveraa toistensa kanssa aika lailla ikään katsomatta. Johtuu varmaan ihan jostain muusta kuin iästä että ihmiset eivät halua olla kanssasi tekemisissä. En haluais olla minäkään. -97, lapsellinen mulkero joka on rajusti allerginen paskapäille

[/quote]

Justiinsa joo. :DDDDD Jos sä luulet tuolla kommentilla, nostavasi itsesi mua ylemmälle jalustalle, niin väärässä olet. ;) T. AP

Vierailija
26/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:30"]Vähän väärä palsta, lapsille sopii esim demi [/quote] Demi.fi on teini-ikäisten tyttöjen keskustelupalsta, ei kovinkaan "lapsille suunnattu". Alle 13 vuotiasta en päästäisi sinne ollenkaan. [/quote] No ala-koulu ikäinen tuskin välttämättä edes haluaisi vielä demiin, jos osaa kunnolla edes käyttää tietokonetta... Mutta mielummin mä esimerkiksi ala-koulu ikäisen lapseni demiin päästäisin, kun esim. tälle aikuisten vauva.fi - palstalle. Siellä demissä on vaan vaarana se, kun itse aikoinani siellä olin niin tiedän kanssa mitä siellä voi olla ( 12-15v. ). Siellä on välillä niin päättömiä ja rumia , teinejen juttuja , ettei sinne edes kukaan täysälyinen teini kirjoita ... Ei ehkä alakoululaisen silmille tee hyvää lukea sellasia haista vittu - juttuja. [/quote] Itse asiassa siellä on ihan asiallistakin keskustelua! Olen käynyt vilkaisemassa, koska mun teini siellä pyörii.

[/quote]

Ai olet käynyt ihan kyyläämässä? :D etkö luota siihen, että teini-ikäinen lapsesi osaisi toimia jo netissä yksin.. Mä ymmärrän sen, jos ala-koululaisen perään pitää vähän kattoakin, mutta luulisi että teini-ikäinen jolle on annettu tarpeeksi vastuuta ja löysää myös, osaa kyllä ihan tarpeeksi hyvin hallita netin käytön itsekin... Itse en jaksaisi koskaan millekään sivustolle, etenkään teini-ikäsen lapseni takia rekkautua, että haluaisin vaan kyylätä häntä. :D T. AP
[/quote]
Kuulostat hiukan yksinkertaiselta. Ihan mielenkiinnosta kävin "kyyläämässä", ja todella pieni osa sivujen sisällöstä on tuota "haista vittu"- kamaa. Suurin osa on ihan asiallista ja kivaa keskustelua.

Vierailija
27/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:54"]

Ikäsyrjintä, ei ikärasismi.

[/quote]

Ajaa saman asian. :) T. AP

Vierailija
28/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:49"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:30"]Vähän väärä palsta, lapsille sopii esim demi [/quote] Lapsia Demissä harvemmin näkyy, suurin osa meistä on 16-22v :D Sanomme pikkudemuiksi 13-14-vuotiaita demittäjiä, joita on ehkä 10% koko kirjosta. Jos teitä kiinnostaa ikäluokka, jolle Demi.fi on suunnattu niin tervetuloa katsomaan. Jutut voivat olla aika rankkojakin, joten toivon ettette kovin nuoria sinne päästäisi :/ T: 17v Demittäjä [/quote] No mihinkäs sinusta pitäisi päästää sitten 13-15vuotias teini keskustelemaan, ellei Demiin? T. AP [/quote] Tarkoitin, ettei esim. alle 13v kannata tulla Demiin, sillä niitä ikäviäkin tyyppejä sieltä löytyy ja sisältö ei ole niin nuorille suunnattu. T. se 17v

[/quote]

Mm.. No jokainen pitäkööt itse huolen siitä, mitä sinnekin kirjottelee. Ei syyttä suotta kannata olla ikävä ja hankala tyyppi. :) T. AP

Vierailija
29/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:27"]

Demi.fi:ssä voisi varmaan saada tästä keskustelua aikaan :)

[/quote]

Joo, se on totta.. mut en viitti sinne tunnusta kyl rekata , tämmösen takia :D kun ei tulis todellakaan muuten käytettyä ..

Mut oon vaan jääny ihmettelemään tätä asiaa, kun tullu ihan muutamia kertoja vastaan. Onko maailma muuttunut? Tuntuu, että minä ja 90-95 syntyneet kaverini ollaan esim. ihan erilaisia tietyssä mielin, mitä 97- syntyneet ja nuoremat ...

Noh, 97 täyttää tänä vuonna 18-vuotta, joten pakko ois alkaa jo tuon oman asenteen muuttua ihan kypsyydenkin takia eri ikäsiä ihmisiä kohtaan, ellei halua olla jälkeenjäänyt, kun alkaa baareilemaan ja siellä varmasti tutustuu monen ikäsiin ihmisiin...

Mutta silti kun minä olin ala-ikäinen, teini-ikäinen, ei ollut tuollasta! Ja sen takia, mä tahtosin jatkaa nuorempien kans vaan sitä kaavaa eteenpäin, koska musta se oli just hyvä et oli vanhempia huolehtivia kavereita... Olin vähän niille niin kun pikkusisko. Ja ne vanhemmat miehetkään, keiden kanssa ala-ikäsenä seurustelin, ei koskaan tehny mulle mitään pahaa, päinvastoin, olivat oikeen huomioonottavia ja mukavia...

Ja tulihan sitä elettyä välillä aika villiä elämää, mutta oli se vain mahtavaa ! :D

[/quote]

Maailma voi tuntua vaarallisemmalta 911n jälkeen.

Vierailija
30/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:30"]Vähän väärä palsta, lapsille sopii esim demi [/quote] Demi on 13-22 vuotiaille suunnattu.

[/quote]

No harvapa yli 18-vuotias siellä Demissä enää pyörii ja ne jotka pyörii, on sitten vähän jälkeenjääneitä tapauksia... Kyllä yleensä yli täys-ikästä jo kiinostaa vähän aikuisemmat keskustelun aiheet, mitä Demi lehti ei kyllä pysty tarjoamaan. :)
[/quote]
Demi.fi:ssä ei puhuta siitä lehdestä tai lehden sisällöstä mitään :D

Vierailija
31/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:54"]

Vai että ikärasismia. :D Asun keskisuomessa pikkupaikkakunnalla ja kyllä täällä kaikki kaveraa toistensa kanssa aika lailla ikään katsomatta. Johtuu varmaan ihan jostain muusta kuin iästä että ihmiset eivät halua olla kanssasi tekemisissä. En haluais olla minäkään. -97, lapsellinen mulkero joka on rajusti allerginen paskapäille

[/quote]

Justiinsa joo. :DDDDD Jos sä luulet tuolla kommentilla, nostavasi itsesi mua ylemmälle jalustalle, niin väärässä olet. ;) T. AP
[/quote]

Mun ei tarvitse nostaa itseäni yhtään mihinkään, koska olet henkisesti viisivuotiaan tasolla. Aloitusviestisi näyttää alakoululaisen kirjoittamalta ja ajatusmaailmasi on naurettava.

Vierailija
32/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:56"]

Hohhoijaa. Sinä ja kaveris ette ole epänormaaleja koska sulla on vanhempia kavereita. Veikkaan että noi sua nuoremmat vaan viihtyy paremmin keskenään, ja mitä sitte? Mikä hinku sulla on teinien kanssa hengailla?

[/quote]

Miksi ei olisi? :D ja itseasiassa mulla ei ole "hinku" hengailla kenenkään kanssa, vaan pyrin tutustumaan vaan mukaviin ihmisiin... :) ajattelen siis, että nuoremmissakin teineissä voi olla mukavia ihmisiä, kun olin itse sillon myös ihan mukava ja asiallinenkin. Joten miksi sellaiseen ihmiseen ei haluaisi/voisi tutustua? Kerroppa mulle se. Ei kuulu mun tapoihin torpata ihmistä tuosta noin vaan, pelkän iän perusteella, annan MAHDOLLISUUDEN näyttää miten mukava ja fiksu voikaan luonteelta olla ja näin voi saada myös niitä vanhempia kavereita, joista voi myöhemmin olla vaan hyötyä ! :) T. AP

Vierailija
33/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:30"]Vähän väärä palsta, lapsille sopii esim demi [/quote] Lapsia Demissä harvemmin näkyy, suurin osa meistä on 16-22v :D Sanomme pikkudemuiksi 13-14-vuotiaita demittäjiä, joita on ehkä 10% koko kirjosta. Jos teitä kiinnostaa ikäluokka, jolle Demi.fi on suunnattu niin tervetuloa katsomaan. Jutut voivat olla aika rankkojakin, joten toivon ettette kovin nuoria sinne päästäisi :/ T: 17v Demittäjä [/quote] Kuulostan ehkä kukkahattutädiltä, mutta olen samaa mieltä. Alle 13-vuotiasta en päästäisi someen lainkaan.

[/quote]

Ja sehän vasta tätä nykypäivän meininkiä olisikin... :D ? jäisi aika mukavasti ulkopuolelle kaikesta ! :D

Vierailija
34/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmiin sattuu lukea AP:n juttuja.... Itse olen 20-vuotias ja voin kyllä kertoa että mulla ei ole mitään kiinnostusta ruveta hillumaan yläasteikäisten kanssa.

Vierailija
35/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:59"]

En ymmärrä, miksi alapeukutatte viestejäni. Suurin osa av-mammoista ei ole luultavasti käynyt nykyisessä Demi.fi:ssä ollenkaan, joten luottaisitte vain sanaani :) Lehteä lukee ehkä puolet sivujen käyttäjistä, eikä nettisivuilla ole paljonkaan tekemistä kyseisen Demi-lehden kanssa. T: se 17v

[/quote]

No empä ymmärrä miksi minunkaan viestejä alapeukutetaan, ehkä pikkusten -97 katkeruudesta tai jostain... :D ihan vaan toin esille asian, minkä olen itse pistänyt muutaman kerran merkille... :) mutta tottakai olen törmännyt mukaviinkin nuorempiin ihmisiin , onneksi ! :) T. AP

Vierailija
36/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:53"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:30"]Vähän väärä palsta, lapsille sopii esim demi [/quote] Demi.fi on teini-ikäisten tyttöjen keskustelupalsta, ei kovinkaan "lapsille suunnattu". Alle 13 vuotiasta en päästäisi sinne ollenkaan. [/quote] No ala-koulu ikäinen tuskin välttämättä edes haluaisi vielä demiin, jos osaa kunnolla edes käyttää tietokonetta... Mutta mielummin mä esimerkiksi ala-koulu ikäisen lapseni demiin päästäisin, kun esim. tälle aikuisten vauva.fi - palstalle. Siellä demissä on vaan vaarana se, kun itse aikoinani siellä olin niin tiedän kanssa mitä siellä voi olla ( 12-15v. ). Siellä on välillä niin päättömiä ja rumia , teinejen juttuja , ettei sinne edes kukaan täysälyinen teini kirjoita ... Ei ehkä alakoululaisen silmille tee hyvää lukea sellasia haista vittu - juttuja. [/quote] Itse asiassa siellä on ihan asiallistakin keskustelua! Olen käynyt vilkaisemassa, koska mun teini siellä pyörii. [/quote] Ai olet käynyt ihan kyyläämässä? :D etkö luota siihen, että teini-ikäinen lapsesi osaisi toimia jo netissä yksin.. Mä ymmärrän sen, jos ala-koululaisen perään pitää vähän kattoakin, mutta luulisi että teini-ikäinen jolle on annettu tarpeeksi vastuuta ja löysää myös, osaa kyllä ihan tarpeeksi hyvin hallita netin käytön itsekin... Itse en jaksaisi koskaan millekään sivustolle, etenkään teini-ikäsen lapseni takia rekkautua, että haluaisin vaan kyylätä häntä. :D T. AP [/quote] Kuulostat hiukan yksinkertaiselta. Ihan mielenkiinnosta kävin "kyyläämässä", ja todella pieni osa sivujen sisällöstä on tuota "haista vittu"- kamaa. Suurin osa on ihan asiallista ja kivaa keskustelua.

[/quote]

Kiitos, kuin myös. :) ja sitten minun täytyy hieman pahoitella väärin ymmärrystäni... Itse en vaan ymmärrä vanhempia / jaa ajatusta niin tiukasta kasvatuslinjasta, että jokainen teini-ikäisensä nuoren tekeminen katsottaisiin tyyliin suurennuslasin kanssa netistä läpi... Tälläisiähän vanhempiakin valitettavasti on. Minusta pitää olla myös sopivasti vapaa kasvatuksen suhteen ja antaa sitä omaakin tilaa ja LUOTTAA siihen, että oma alle teini-ikäinen lapsi OSAA TOIMIA netissä hyvin, ilman vanhempien "kyyläystäkin", jos on kasvatettu oikein... :) Uteliaisuus on tietty eri asia, joskus vanhempikin voi olla utelias että millaisia sivustoja sitä nykypäivän nuorilla onkaan... ;) esim. jos oman nuoruuden aikaan, se tietokone ja netti ei ollut kovin tuttu... T. AP

Vierailija
37/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:27"]

Demi.fi:ssä voisi varmaan saada tästä keskustelua aikaan :)

[/quote]

Joo, se on totta.. mut en viitti sinne tunnusta kyl rekata , tämmösen takia :D kun ei tulis todellakaan muuten käytettyä ..

Mut oon vaan jääny ihmettelemään tätä asiaa, kun tullu ihan muutamia kertoja vastaan. Onko maailma muuttunut? Tuntuu, että minä ja 90-95 syntyneet kaverini ollaan esim. ihan erilaisia tietyssä mielin, mitä 97- syntyneet ja nuoremat ...

Noh, 97 täyttää tänä vuonna 18-vuotta, joten pakko ois alkaa jo tuon oman asenteen muuttua ihan kypsyydenkin takia eri ikäsiä ihmisiä kohtaan, ellei halua olla jälkeenjäänyt, kun alkaa baareilemaan ja siellä varmasti tutustuu monen ikäsiin ihmisiin...

Mutta silti kun minä olin ala-ikäinen, teini-ikäinen, ei ollut tuollasta! Ja sen takia, mä tahtosin jatkaa nuorempien kans vaan sitä kaavaa eteenpäin, koska musta se oli just hyvä et oli vanhempia huolehtivia kavereita... Olin vähän niille niin kun pikkusisko. Ja ne vanhemmat miehetkään, keiden kanssa ala-ikäsenä seurustelin, ei koskaan tehny mulle mitään pahaa, päinvastoin, olivat oikeen huomioonottavia ja mukavia...

Ja tulihan sitä elettyä välillä aika villiä elämää, mutta oli se vain mahtavaa ! :D

[/quote]

Maailma voi tuntua vaarallisemmalta 911n jälkeen.

[/quote]

Mahdollista. :D T. AP

Vierailija
38/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä tässä keskustelussa on niin paljon kirjotus- ja yhdyssanavirheitä?

Vierailija
39/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:54"] Vai että ikärasismia. :D Asun keskisuomessa pikkupaikkakunnalla ja kyllä täällä kaikki kaveraa toistensa kanssa aika lailla ikään katsomatta. Johtuu varmaan ihan jostain muusta kuin iästä että ihmiset eivät halua olla kanssasi tekemisissä. En haluais olla minäkään. -97, lapsellinen mulkero joka on rajusti allerginen paskapäille [/quote] Justiinsa joo. :DDDDD Jos sä luulet tuolla kommentilla, nostavasi itsesi mua ylemmälle jalustalle, niin väärässä olet. ;) T. AP [/quote] Mun ei tarvitse nostaa itseäni yhtään mihinkään, koska olet henkisesti viisivuotiaan tasolla. Aloitusviestisi näyttää alakoululaisen kirjoittamalta ja ajatusmaailmasi on naurettava.

[/quote]

Hohhoijaa. :) empä taida edes jaksaa vastata tälläisiin viesteihin, ei tunnu mun tasolla missään...

Kertoo vain sinusta. ;) T. AP

Vierailija
40/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:59"]

En ymmärrä, miksi alapeukutatte viestejäni. Suurin osa av-mammoista ei ole luultavasti käynyt nykyisessä Demi.fi:ssä ollenkaan, joten luottaisitte vain sanaani :) Lehteä lukee ehkä puolet sivujen käyttäjistä, eikä nettisivuilla ole paljonkaan tekemistä kyseisen Demi-lehden kanssa. T: se 17v

[/quote]

No empä ymmärrä miksi minunkaan viestejä alapeukutetaan, ehkä pikkusten -97 katkeruudesta tai jostain... :D ihan vaan toin esille asian, minkä olen itse pistänyt muutaman kerran merkille... :) mutta tottakai olen törmännyt mukaviinkin nuorempiin ihmisiin , onneksi ! :) T. AP
[/quote]

Koita nyt helvetti ymmärtää että edes nuoremmatkaan ei halua hengata kanssas,i koska olet naurettavan lapsellinen. Ja opettele kirjoittamaan.