Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavin kohtaus kauhuelokuvassa

Vierailija
11.04.2015 |

Mikä on mielestäsi ollut pelottavin? Minulle edelleen Manaajassa se tilanne, kun se riivattu tyttö tulee niitä portaita alas. Hui! Tämä on jotenkin jäänyt mieleen.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunassa kaikki kohdat kun se Kayako rymyää portaissa :S

Vierailija
2/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 11:15"]Kaunassa kaikki kohdat kun se Kayako rymyää portaissa :S
[/quote]
Tai kaikki ne kohtaukset kun se kyttää jostakin piilosta :/ Nukuin kaapit neuroottisesti kiinni ja yövalo päällä kun lapsena näin tän leffan ekan kerran :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauna leffojen mustatukkalikka on kammottava. Tarinana Kauna on oikeastaan äärimmäisen surullinen ja traaginen.

Vierailija
4/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauhuleffa vaan Skavabölen pojat -lopussa, kun isä saa juoppohulluuskohtauksen, kuulee puhelimen soivan ja sitten näkee kuolleen vaimonsa samassa huoneessa:

Mikset vastaa?

- Kuka soittaa?

Minä..

aaaaargh!!

Vierailija
5/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evil Deadin tuoreemmassa versiossa se kun se ihme demoniksi muuttunut tyttö kurkkii sieltä lattialuukun alta ja hymisee jotain laulua.
Kunnon traumat.

Vierailija
6/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista elokuvan nimeä, mutta jostakin sarjamurhaajasta se muistaakseni kertoi. Alussa näkyi video, kun hullu pitää jotakin eläintä vangittuna ja katsoo kuinka se nälkiintyy ja kuolee. Seuraava video on vauvasta, ja se näky sai silmät kostumaan (tiiän, vain elokuvaa) ja se kohtaus kummitteli mun mielessä pitkään :(

Vierailija
7/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:10"]

Kubrickin Hohdossa se kohtaus, jossa kaunis nainen nousee kylpyammeeksi ja Jackin syleilyssä hirviöksi. Ja tietysti ne kaksostytöt ja se, kun veret valuu sieltä hissin ovista ja hotellin seinistä. Joskus edelleen karmii joissain hotellin käytävillä, kun tulee tää leffa mieleen. 

[/quote]

Mä samaistun tähän. Eikä asiaa auta yhtään se että olen töissä vanhassa kartanohotellissa ja joudun välilllä olemaan siellä yksin... :D

Vierailija
8/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:14"]Oletteko kaikki ihan urpoja? Ei tuo ole pelottavaa koska se ei tapahdu oikeasti! Se on elokuvaa! [/quote] arvaa kestä tuli urpo nro. 1

[/quote]

Susta koska uskot kaikkea hölynpölyä.
[/quote]

Todista tuon kaiken olevan hölynpölyä.
Itse olen katsonut elokuvan Conjuring ja tutustunut sen tarinan taustoihin. Se on tositapahtumiin perustuva ja elokuva sivuttaa talon oikeita tapahtumia.
Olen kuunnellut paljon juttuja perheen tyttäreltä joka on julkisuudessa avoimesti kertonut perhettää kohdanneita asioita.
Talossa asui noidan henki joka riivasi perheen äidin. Se mitä kaikkea sillä ihan oikeasti tapahtui, niin miksi kukaan niitä tarinoita valehtelisi? Saman perheen tarinoita on myös kertonut eräs pariskunta joista mies oli kirkon tunnustama demonologi ja nainen taas näkijä (?). Heillä on myös paljon muita kokemuksia kerrottavanaan ollut ja netistä löytyy paljon heistä tietoa.
Jokainen niistä on totta. Ja itse ainakin uskon heitä.
Ei ole urpoa uskoa siihen, että tiedostaa maallisen elämän rinnalla olevan myös henkien maailma. Urpoa on haukkua toisia jotka siihen uskoo, jos oma pää ei kestä uskomista.
Itse myös olen joskus nähny ja kokenut asioita joita en pysty skeptikolle todistamaan oikeiksi, mutta mulle ne on oikeita. En ole hullu, enkä mielenvikainen. Mulla vain on herkkyys aistia asioita ja toivon kehittyväni tässä taidossa vielä paremmaksi. Haluaisin olla samassa tasossa ystäväni kanssa joka näkee ja pystyy kommunikoimaan henkien kanssa. Itselläni on koulutus vielä kesken tämän asia tiimoilta. Ehkäpä joskus minäkin olen valmis ottamaan vastaan henkimaailman viestejä.

Vierailija
9/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kauhuleffoista ylipäänsä kylmiä väreitä tuottaa lapset! Jos lapset esim hyräilee jotain tai ne on muuten vain siellä tavalla tai toisella mukana. En pysty kattomaan semmosia leffoja sit yhtään. :D
Kunnon kauhuleffa friikki mäkin kun lapsia pelkään. :D

Vierailija
10/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 11:51"]En muista elokuvan nimeä, mutta jostakin sarjamurhaajasta se muistaakseni kertoi. Alussa näkyi video, kun hullu pitää jotakin eläintä vangittuna ja katsoo kuinka se nälkiintyy ja kuolee. Seuraava video on vauvasta, ja se näky sai silmät kostumaan (tiiän, vain elokuvaa) ja se kohtaus kummitteli mun mielessä pitkään :(
[/quote]
Seed tais olla leffan nimi

Vierailija
11/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes aisti elokuvasta kun se poika menee sen sairaan tytön huoneeseen ja tyttö kamppaa pojan ja on siellä sängyn alla mustilla silmillä ja katsoo samalla työntäen sitä videolaatikkoa. HYI

Vierailija
12/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:14"]Oletteko kaikki ihan urpoja? Ei tuo ole pelottavaa koska se ei tapahdu oikeasti! Se on elokuvaa! [/quote] arvaa kestä tuli urpo nro. 1

[/quote]

[/quote]

Itse olen katsonut elokuvan Conjuring ja tutustunut sen tarinan taustoihin. Se on tositapahtumiin perustuva ja elokuva sivuttaa talon oikeita tapahtumia.
Olen kuunnellut paljon juttuja perheen tyttäreltä joka on julkisuudessa avoimesti kertonut perhettää kohdanneita asioita.
Talossa asui noidan henki joka riivasi perheen äidin. Se mitä kaikkea sillä ihan oikeasti tapahtui, niin miksi kukaan niitä tarinoita valehtelisi? Saman perheen tarinoita on myös kertonut eräs pariskunta joista mies oli kirkon tunnustama demonologi ja nainen taas näkijä (?). Heillä on myös paljon muita kokemuksia kerrottavanaan ollut ja netistä löytyy paljon heistä tietoa.
Ei ole urpoa uskoa siihen, että tiedostaa maallisen elämän rinnalla olevan myös henkien maailma. Urpoa on haukkua toisia jotka siihen uskoo, jos oma pää ei kestä uskomista.
Itse myös olen joskus nähny ja kokenut asioita joita en pysty skeptikolle todistamaan oikeiksi, mutta mulle ne on oikeita. En ole hullu, enkä mielenvikainen. Mulla vain on herkkyys aistia asioita ja toivon kehittyväni tässä taidossa vielä paremmaksi. Haluaisin olla samassa tasossa ystäväni kanssa joka näkee ja pystyy kommunikoimaan henkien kanssa. Itselläni on koulutus vielä kesken tämän asia tiimoilta. Ehkäpä joskus minäkin olen valmis ottamaan vastaan henkimaailman viestejä.

[/quote]
Tuo toimii myös toisin päin, haluat uskoa niin kovasti että kuvittelet asioita tapahtuvan tarkoituksella/ keksit asioille ja tapahtumille oman selityksesi.
Just saying

Vierailija
13/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:14"]Mikä hiton samara?
[/quote]
Sadako Yamamura, jenkki remakeissa Samara Morgan. Kaivossa asuva tyttö joka tulee telkkarista läpi jos katsoo tietyn videonauhan ja tappaa, ellei sitä 7 päivän kuluessa näytä jollekin muulle.

Vierailija
14/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhrilampaista se kohtaus, jossa Clarice Starling löytää irtileikatun miehen pään. Hyiii!

Vierailija
15/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 11:56"]Mulle kauhuleffoista ylipäänsä kylmiä väreitä tuottaa lapset! Jos lapset esim hyräilee jotain tai ne on muuten vain siellä tavalla tai toisella mukana. En pysty kattomaan semmosia leffoja sit yhtään. :D
[/quote]

Lapset aasialaiset naiset, apua!!

Vierailija
16/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Tuo toimii myös toisin päin, haluat uskoa niin kovasti että kuvittelet asioita tapahtuvan tarkoituksella/ keksit asioille ja tapahtumille oman selityksesi.
Just saying
[/quote]

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Haluat vain sanoa noin, koska et kestä totuutta henkien maailmasta.
En mä ala keksimään asioille selityksiä. Jos tyyliin meillä tippuu taulu seinältä, niin ei se ole henkien tekosia vaan ensimmäisenä syytän kissojani ja seinän heikkoutta.
Vaan kuten sanoin, en pysty todistamaan kokemukiani oikeiksi skeptikoille. Ne vaan tiedän, milloin on hengistä kyse.
Tälläkin hetkellä ympärilläni on henkiä. Aistin ne kylmänä ilmana ympärilläni. Ja todellakin on henkiä. Normaalisti tässäkin kohtaa missä istun on lämmin, jopa kuuma. Juuri tällä hetkellä on viileämpää mitä normaalisti. Tiedän, että lähelläni on henkiä ja en pelkää, koska tiedän niiden olevan hyviä ja minun tukenani.
Ja taidanpa myös tietää kkuka henki on lähelläni tällä hetkellä. :) Tuttu haju ympäröi minua.
Ei sun tarvi keksiä mun kokemuksille rationaalisia selityksiä. Kyllä mä tiedän mitä koen. ;)
-26

Vierailija
17/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Conjuring-elokuvan jälkeen jääneet kauhuleffat vähemmälle.. Katsoin sen elokuvissa ja säikähdin niin monta kertaa. Kovat äänet vaikuttivat paljon, mutta silti. Pahin kohta oli ehkä se akka kaapin päällä tai tyttöjen huoneen nurkassa. Hyi helvetti.

Parin vuoden tauon jälkeen ajateltiin katsoa se poikaystäväni kanssa uusiksi Netflixistä. Alkumusiikin aikana muutin mielipiteeni :D

Vierailija
18/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaunan alkuperäisversion porraskohtaukset.
- Ringu 0:n loppupuolella kohtaus, jossa Sadako tulee kulman takaa ja lähestyy nykivästi kävellen uhrejaan.
- Mama-elokuvassa se, joss mama piileskelee sängyn alla ja kiepsahtaa sieltä esiin

Hyyhhyy!

Vierailija
19/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 11:56"]Mulle kauhuleffoista ylipäänsä kylmiä väreitä tuottaa lapset! Jos lapset esim hyräilee jotain tai ne on muuten vain siellä tavalla tai toisella mukana. En pysty kattomaan semmosia leffoja sit yhtään. :D
[/quote]

Lapset aasialaiset naiset, apua!!
[/quote]

KYLLÄ VAIN! :D
Pahinta mitä muistan niin eräässä japanilaisessa kauhuelokuvassa pieni lapsi vastas puhelimeen, oli hetken hiljaa sit alko kiljuu ihan kurkku suorana. Se oli ihan kamala kohtaus.
Sit menin kaupas käymään seuraavana päivänä ja siel oli ihan prikuulleen samannäkönen mukelo ja seki alko kiljuu (tosin siks ettei saanu karkkia!) ni kyllä muuten löi hiukan kylmät väreet selkään ja meikäläisen kauppareissu loppu siihen. :D
Silloin ei naurattanu, nykysin pystyn tälle nauramaan. :D

Vierailija
20/46 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:07"]The Conjuring-elokuvan jälkeen jääneet kauhuleffat vähemmälle.. Katsoin sen elokuvissa ja säikähdin niin monta kertaa. Kovat äänet vaikuttivat paljon, mutta silti. Pahin kohta oli ehkä se akka kaapin päällä tai tyttöjen huoneen nurkassa. Hyi helvetti.

Parin vuoden tauon jälkeen ajateltiin katsoa se poikaystäväni kanssa uusiksi Netflixistä. Alkumusiikin aikana muutin mielipiteeni :D
[/quote]

Mun mielest toi Conjuring on ihan paras elokuva, mitä on hetkeen tehty!
Katoin myös tossa jokin aika sitten kaverin kanssa Annabelle elokuvan, joka liittyy siihen nukkeen, mikä on myös ns. sivuosassa Conjuringis. :) Sekin oli kattomisen arvoinen! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi