Mun tojota täyttää kohta 20.
Ostin uutena,ajettu 400 000 km. Ei isompia vikoja,normi jarrupalat/levyt vaihdettu öljyjen ja suodattimen lisäksi(15000 välein). Vaihtoarvo ehkä 1000-3000,siis mihin vaihtaa.Tuskin vaihdan,ajelen vuosi kerrallaan,ku katsastuksesta menee läpi heilahtamalla.Minusta ei oo ympäristöteko ostaa sähköauto,jos 8v. Tesla pitää hävittää räjäyttämällä,tai remontoida 20 000. Kuka ostaa sähköauton,jonka vaihtoarvo on muutaman vuoden päästä nolla.Tämä ei ole vihreää vaan suurta liikemiesten huijausta.
Kommentit (51)
Tiedän yhden mersun jolla on ajettu jo yli miljoona kilometriä ja ihan päivittäisessä ajossa se on tänäkin päivänä.
Kyllä diesel auto on ympäristöteko
22v. Pikkasen yli 300 tkm. Arvostan luotettavia ystäviä.
Mun Chevy täyttää 64. Ulkoilee enää kesäaikaan.
Mun Toyota täytti 25, mittarissa 330 t ja hyvin toimii. 2000 euroa on siitä tarjottu, mutta en suostu myymään.
Vierailija kirjoitti:
VW passat -98 ja ajettu vajaa 750 000km
😎
Mun VW Vento -97, ajettu 300 000km vasta. Hyvin on muutama satatuhatta kilsaa jäljellä vielä. Toiseen en vaihda ennenkuin on pakko. On meinaa sen verran varma peli, myös säällä kuin säällä.
Te joilla on satoja tuhansia kilometrejä.ajettu auto, menkää ihan huviksenne kokeilemaan uutta autoa, millainen se on ajaa. Saatatte yllätyä.
Jos siis pankkitilinne saldo kestää auton vaihdon.
Mulla on sisäänajettu -96 vuosimallin Volvo. Eli vaivaiset 270000km vasta ajettu. Sillä on vielä paljon kilometrejä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on satoja tuhansia kilometrejä.ajettu auto, menkää ihan huviksenne kokeilemaan uutta autoa, millainen se on ajaa. Saatatte yllätyä.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut uusia autoja ja kaikissa ajotuntuma on huono. Autoa ajetaan perstuntumalla ja inhoan sellaisia liian kevyesti rullaavia autoja, joilla ei saa minkäänlaista tuntumaa tiehen. Ehkä jollain kova-alustaisella urheiluautolla voisin tykätä ajaa, mutta ne maksavat uutena älyttömästi. Joku uusi tavisauto on ihan kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Nää vanhoja sotaratsuja kunnioittavat ovat oma rotunsa. Entinen naapuri otti pehmusteet lattiasta pois, jotta tuntee paremmin jalkojen kautta sitten kun joku paikka laukeaa, ja pystyy näin heti paikallistamaan että hajosko jotain takaa vai edestä, vasemmalta vai oikealta.
Vierailija kirjoitti:
Mun Chevy täyttää 64. Ulkoilee enää kesäaikaan.
Mun rakas kupla on myös jäänyt osa-aikaeläkkeelle. 57 vuotiaalle se sallittakoot.
Kilometreistä ei mitään tietoa mutta paljon kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VW passat -98 ja ajettu vajaa 750 000km
😎Mun VW Vento -97, ajettu 300 000km vasta. Hyvin on muutama satatuhatta kilsaa jäljellä vielä. Toiseen en vaihda ennenkuin on pakko. On meinaa sen verran varma peli, myös säällä kuin säällä.
Itselläni sama auto -99 (bora), ajettu karvan alle 300000km. Tosin piti ostaa uusi kun jälkikasvu ei enää suostunut tulemaan kyytiin :)
Jätin silti vara-autoksi.
Vierailija kirjoitti:
Toyota on paras auto.
Olen Toyota-kuski kolmannessa polvessa.
Voi olla, mutta taitaa olla rumin ja tyylittömin sekä vanhanaiksisimman näköinen.
Mun Almera täyttää ensi vuonna 20 v ja ajettu vajaat 75.000 km. Silloin tällöin huollettu, öljyjä vaihdettu ja jarrupalat ja -levyt vaihdettu. Pois en vaihda.
Vierailija kirjoitti:
Uudet autot kun tuppaavat järjestään olemaan automaatteja, joten ei todellakaan. Haluan auton, joka on nautinto ja ilo ajaa ja on luonnollisestikin manuaali.
Kyllä ne parhaat autot mitä olen ajanut on 70-90 lukujen vehkeitä.
Olen autokorjaamossa töissä ja joudun ajamaan asiakkaiden autoja erittäin paljon. Toki se on mielipidekysymys mutta itse pidän siitä että auto tuntuu autolta eikä sieluttomalta kinkkusämpylältä vailla mitään tuntumaa yhtään mihinkään.
Itse ajelen 70 luvun asconalla.
Eihän nykyautoja voi enää itse edes korjata
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt sen!
Järkytyin, Luulin autojen kehittyneen 20 vuodessa. Mutta ei.
En kertakaikkiaan halua kyytiä "uusilla". Tai ainakin hintaluokassa pitäisi siirtyä kuusinumeroiseen.
Ainoat lelut joita kaipaanolisivat mukautuva vakkari ja sadetunnistin.
Jatkan leijuntaa Maximallani, jos vaikka joskus keksivät akun sähköautoon, aikuisten oikeesti siis ;.)
Tää on kyllä kova!