Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varashälytin pois vaatteesta?

Vierailija
11.04.2015 |

Myyjä unohti myymäänsä vaatteeseen varashälyttimen joka alkoi monta viikkoa myöhemmin soida toisessa kaupassa. Kuittia ei ole ja vaate lojuu käyttämättömänä. Kotikonstein siis täytyisi saada hälytin poistettua. Vinkkejä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 08:46"]Miten olet saanut sen kaupasta pois jos siinä on hälytin vielä paikallaan.
[/quote]

Kyllä se onnistuu. Minutkin pysäytettiin, kun portit alkoivat piipata, mutta laukussa ei ollut pöllittyä tavaraa (koska en ole varas.) Kotona huomasin, että hälytin on vaatteessa. Kävin poistattamassa kaupassa.

Vierailija
22/35 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin joskus takin jonka taskussa oli hälytin. Ei soinut kun poistuin kaupasta, mutta seuraavassa kaupassa alkoi soimaan, ei kylläkään vielä ekan "hälyrin" jälkeen. Nolotti, mutta onneksi oli kuitti. Sit vaan takas sinne ekaan kauppaan. Eli ap, kauppaan poistattamaan se. Muuten teet reiän siihen ja se sitten varatetulta vaatteelta vasta näyttääkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 08:46"]

Miten olet saanut sen kaupasta pois jos siinä on hälytin vielä paikallaan.

[/quote]

Minulle kävi kerran vastaavasti, hälytin jäi kassalla puseroon. Kaupan kannalta ikävää, että hälytin ei hälyttänyt porteilla. Seuraavana päivänä kun menin puseron (ja kuitin) kanssa samaan kauppaan irrotuttamaan hälytintä, niin portit huusivat sisään mennessäni.

Vierailija
24/35 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi myös noin. Soitin kauppaan, tehtin myyjän kanssa treffit oven ulkopuolle, esitin kuitin ja myyjä kävi poistamassa hälyttimen anteeksipyyntöjen kera. Simple as that jos on puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
25/35 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 08:53"]

Minulle kävi myös noin. Soitin kauppaan, tehtin myyjän kanssa treffit oven ulkopuolle, esitin kuitin ja myyjä kävi poistamassa hälyttimen anteeksipyyntöjen kera. Simple as that jos on puhtaat jauhot pussissa.

[/quote]

Joo j ajos olet käyttänyt kanta-asiakaskorttia se riittää todisteeksi. Se on tosi kätevä turva reklamaatiotakin ajatellen.

Vierailija
26/35 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet siihen kauppaan mistä ostit sen ja pyydät poistamaan hälyttimen. Jos kyselevät kuittia, niin sano milloin ostit ja voivat kaivaa itse kirjanpidostaan kuitin jos tarvitsevat sitä johonkin. Tuotteessa on selvä virhe, joka myyjäliikkeen on korjattava. Itse olen napsinut unohtuneet hälyttimet sivuleikkureilla rikki.

Vierailija
27/35 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hälytin hälyttänyt siellä mistä ostin. Myöhemmin alkoi hälyttää toisessa kaupassa jossa emme löytäneet syytä hälytykseen ja vasta myöhemmin löysin kotona hälyttimen kyn on niin piilossa ja ihan vaatteen värinen. En ilman kuittia kehtaisi mennä liikkeeseen poistattamaan siksi ajattelin onko kotona mahdollista mitenkään.

Vierailija
28/35 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 08:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 08:53"]

[/quote]

Joo j ajos olet käyttänyt kanta-asiakaskorttia se riittää todisteeksi. Se on tosi kätevä turva reklamaatiotakin ajatellen.

[/quote]

No ei kai niin tyhmää ja röyhkeää varasta olekkaan että menisi samaan kauppaan poistattamaan varastamastaan tuotteesta hälytintä? Aika typrä myyjä jos vaatii kuittia poistaakseen hälyttimen.

Vierailija
29/35 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 08:45"]

Varas...

[/quote]

Mitä sitten vaikka olisi? Jos siinä vaatteessa on varashälytin, se on varastettu jostain isosta riistoketjusta.

Vierailija
30/35 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran tosi nolo juttu. "Varastin" muutaman vaatteen, enkä edes tajunnut sitä, ennenkuin seuraavassa kaupassa. Eli hengailin jossain isossa ketjuvaatekaupassa kun kulutin aikaa sovittuun tapaamiseen, joka oli vasta parin tunnin päästä. Kärryssä oli jo pari kassia toisista liikkeistä.

Olin haalinut pari vaatetta kärryyn sovittamista varten melkein heti kun kauppaan tulin ja jossakin farkuisssa tms. oli hälytinkin sitten. Katselin koruja tms. ja keksinkin lähteä seuraavaan kauppaan, kun muistin jotakin, mitä piti sieltä ostaa. Ei käynyt edes mielessä, että mulla on maksamattomia tavaroita kärryssä. Portit ei hälyyttäneet niin en mitään tajunnut.

Seuraavaan kauppaan mennessäni alkoi pillit huutaa: Säikähdin ihan hitosti ja tajusin kyllä samantien, että olen juuri "pöllinyt" tavaraa. Sain kuitenkin myyjälle sanottua, että ahah, tässon jääny häläri kiinni, meenpäs takasin tonne Seppälään tms. poistattaan sen. Takaisin kauppaan posket punaisina ja siinä hiippailin aikani, otin vielä jotakin kyytiin ja menin pokkana kassalle maksamaan koko satsin. Ei tarvinnut enempää selitellä, että tota öööö, mä menin toiseen kauppaan jossa hälärit alko huutaan, niin että voisinksmä niinku NYT maksaa nää ku äsken en muistanut :D

Onneks en "jäänyt kiinni", koska eihän tota olis kukaan uskonut, että oikeasti unohdin koko kamat :)

Vierailija
31/35 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:25"]

Mulle kävi kerran tosi nolo juttu. "Varastin" muutaman vaatteen, enkä edes tajunnut sitä, ennenkuin seuraavassa kaupassa. Eli hengailin jossain isossa ketjuvaatekaupassa kun kulutin aikaa sovittuun tapaamiseen, joka oli vasta parin tunnin päästä. Kärryssä oli jo pari kassia toisista liikkeistä.

Olin haalinut pari vaatetta kärryyn sovittamista varten melkein heti kun kauppaan tulin ja jossakin farkuisssa tms. oli hälytinkin sitten. Katselin koruja tms. ja keksinkin lähteä seuraavaan kauppaan, kun muistin jotakin, mitä piti sieltä ostaa. Ei käynyt edes mielessä, että mulla on maksamattomia tavaroita kärryssä. Portit ei hälyyttäneet niin en mitään tajunnut.

Seuraavaan kauppaan mennessäni alkoi pillit huutaa: Säikähdin ihan hitosti ja tajusin kyllä samantien, että olen juuri "pöllinyt" tavaraa. Sain kuitenkin myyjälle sanottua, että ahah, tässon jääny häläri kiinni, meenpäs takasin tonne Seppälään tms. poistattaan sen. Takaisin kauppaan posket punaisina ja siinä hiippailin aikani, otin vielä jotakin kyytiin ja menin pokkana kassalle maksamaan koko satsin. Ei tarvinnut enempää selitellä, että tota öööö, mä menin toiseen kauppaan jossa hälärit alko huutaan, niin että voisinksmä niinku NYT maksaa nää ku äsken en muistanut :D

Onneks en "jäänyt kiinni", koska eihän tota olis kukaan uskonut, että oikeasti unohdin koko kamat :)

[/quote]

Siinäpä harkitsevan kuluttajan näkemys kestävästä kehityksestä.

Vierailija
32/35 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaate on ostettu syksyllä alennusmyynneistä ja talvella en ole sitä tarvinnut ja nyt kun haluaisin pukea vaatteen niin muistui tuo hälytin mieleen. En kehtaisi puolen vuoden jälkeen palata vaatteen kanssa enää liikkeeseen siksi ajattelin jos saisi kotona hälyttimen pois. :D Alapeukkujen määrän perusteella ihmiset luulevat varkaaksi, eivätkä ymmärrä että niissä porteissa voi oikeasti olla joskus vikaa miksei hälytä kun hälytin jäänyt huomaamatta myyjältä. Ap

Vierailija
33/35 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukuissa on hälyttimiä siellä sisällä olevassa lapussa. Ainakin Mangon laukuissa ja ne hälyttää vaan Mangon porteilla.. Oon ostanu sieltä pari laukkua ja ne aina piippaa ku meen liikkeeseen ja sit myyjät huomaa mulla niiden laukun ja tarjoutuu leikkaamaan sen hälärin pois. En tajuu miksei ni ostotilanteessa voi sitä jo ottaa...

Vierailija
34/35 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähde lumipyryyn tekemään uuttaa 170 kilometrin ajomatkaa lätkän takia joka jäi puseroon kiinni ilmeisen pikkujoulusta väsähtäneen kassaneidin huolimattomuuden takia. Sinällään harmi kun pusero ostettiin joululahjaksi, jotta jos menee nyt kotikonstein irrottaissa sitten pilalle, mutta vastaisen varalle jos näin käy niin tuntee liike sen turhan kustannuksen edestä kyllä mieliharmia jatkossa. Opimpahan ainakin tarkistamaan itse vastaisuudessa ettei lätkiä jää ja opetan myyjätkin tarkkaavaisuuteen.

Vierailija
35/35 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien päästä vasta tajusin että se olikin minun takki joka aina hälytti kaupan kassalla.

Oli sellainen saksilla pois leikattava hälytin jäänyt kiinni.

Ihmettelin vaan aina että kuka nyt yrittää pölliä jotakin.