olen syönyt tänään 2 kertaa hesessä, haukkukaa.
saa vapaasti haukkua. 1. juustoateria 5 aikaa ja nyt kerros.
Kommentit (17)
Kiva. Minustakin on ihana ahmia epäterveellistä ruokaa, vaikka se ei hyvää teekkän.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:47"]En mä sua hauku mutta tolla rahalla minkä Heseen tuhlasit olisit saanut jo kassillisen ruokaa kaupasta. Mahdat olla rikas?
[/quote]
elän niin säästeliäästi että mulla menee 90e/kk ruokaan niin arvaa kiinnostaako? ap
miksi siitä pitäisi haukkua? onko sulla huono omatunto?
itselleni käy noin jos unohdan koko päivän syödä: sitten on viideltä pakko saada jotain nopeaa. ja just kahdeksan seudussa tulee sitten vielä lisää nälkä, sellainen lämpimän ruuan nälkä, mutta siihen aikaan ei enää jaksa alkaa valmistamaan ruokaa. onneksi aika harvoin pidän niin huonosti huolta syömisistäni, etten koko päivänä muista/ehdi/viitsi
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:47"]
Alkoi tehdä mieli Hesburgerin falafel-hampurilaista, kiitti vaan AP! :D
[/quote]
Ihan sama! On ihan sairaan hyvää. Etenkin pienessä darrassa :D
Eli syöt kerran kuussa tuolla tavalla? Ei tolalsia mättöjä montaa mahdu tuohon 90 euroon. Kaipa tuo on ok jos et tuon enempää roskaruokaa vedä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:52"]Eli syöt kerran kuussa tuolla tavalla? Ei tolalsia mättöjä montaa mahdu tuohon 90 euroon. Kaipa tuo on ok jos et tuon enempää roskaruokaa vedä.
[/quote]
öö sanoinko että syön joka kk näin? ja kyllä, tämä mättö mahtuu tähän 90 euroon
En mä sua hauku mutta tolla rahalla minkä Heseen tuhlasit olisit saanut jo kassillisen ruokaa kaupasta. Mahdat olla rikas?
[/quote]
Ai olisi?
Jos käytti kuponkeja joita tulee joka talouteen niin juustoaterian saa hintaan 3.95. Kerroaterian 5,95 e. Alle kympillä saat kassillisen ruokaa mistä?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:52"]
Eli syöt kerran kuussa tuolla tavalla? Ei tolalsia mättöjä montaa mahdu tuohon 90 euroon. Kaipa tuo on ok jos et tuon enempää roskaruokaa vedä.
[/quote]
Oikeesti, onko sulla hajuakaan mitä hesessä maksaa, varsinkin kupongeilla. Se vitonen ei budjettia ihan hirveesti heiluta.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:52"]
[/quote]
Oikeesti, onko sulla hajuakaan mitä hesessä maksaa, varsinkin kupongeilla. Se vitonen ei budjettia ihan hirveesti heiluta.
[/quote]
jep, mulla oli kuponhit käytössä molemilla kerroilla. ap
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:54"]
En mä sua hauku mutta tolla rahalla minkä Heseen tuhlasit olisit saanut jo kassillisen ruokaa kaupasta. Mahdat olla rikas?
[/quote]
Ai olisi?
Jos käytti kuponkeja joita tulee joka talouteen niin juustoaterian saa hintaan 3.95. Kerroaterian 5,95 e. Alle kympillä saat kassillisen ruokaa mistä?
[/quote]
Saa, helposti jos viitsii yhtään hintoja katsoa. Itse kannoin tänään 2 isoa kassillista ruokaa 23 eurolla. Kaipa sitä rahaa menee enemmän jos ostaa kaikenmaailman puolivalmiita ja eineksiä. Kasviksia, lihaa, munia, leipää, jne. saa tuolla oikein mukavasti. Tyhmät maksaa liikaa.
Olen kateellinen. Tosin et hirveästi syönyt, mulla menis enemmän.
Alkoi tehdä mieli Hesburgerin falafel-hampurilaista, kiitti vaan AP! :D
Oliko viisi aikaa kovin täyttäviä?