Raivostuttaa, pakko purkaa!
Siis nyt tekisi mieli vaan huutaa. Tai itkeä. Aion avautua, sillä tähän aikaa kukaan ystävistäni ei ole hereillä ja käteni tärisevät raivosta. En ole trolli, olen hemmetin kiukkuinen, lievästi nöyryytetty ja kaikkea mahdollista.
Olen reilu parikymppinen opiskelija, naispuolinen. Lähdimme tänään ystäväni kanssa paikasta A paikkaan B, bussilla. Matkan tarkoitus oli mennä tuttavaamme vastaan ja palata kotiin. Matkan alkupäässä bussin kyytiin lappautui 10-15 hengen porukka, joka koostui about ikäisistämme miespuolisista henkilöistä. Poikalauma ahtautui bussin takaosaan, kuuntelivat jonkinlaista gangstamusiikkia matkakaiuttimista tms niin kovalla että koko bussi raikasi. Istuimme ystäväni ja muutaman muun matkustajan kanssa edessä. Meteli oli sietämätön ja käännyin vilkaisemaan heidän suuntaansa, sillä huudosta olisi voinut päätellä olevan tappelu käynnissä. Vastapäätä istuva ystäväni oli kasvot poikiin päin ja pian laittoikin minulle puhelimella viestin, että "Älä nyt käänny enää katsomaan tonne päin, toi yks poika näytti meille keskisormea". No, ei siinä, paska musiikki raikui ja matka jatkui päättärille saakka, jossa pojat jäivät kanssamme pois. Pojat alkoivat haastamaan riitaa noustuamme bussista ulos tönien meitä rinnuksista taaksepäin ja uhitellen "mikä sun ongelmas on" jne. Vastasimme, ettei tässä mitään, ja kerroimme tulleemme ystävää vastaan ja että haluaisimme odottaa häntä rauhassa. Pojat alkoivat huutaa, haukkumaan meitä mm. rumiksi, huoriksi ja tappoilmoituksen jälkeen kaksi poikaa sylkäisivät kasvoillemme. Otimme jalat alle ja pojat jäivät huutelemaan ja näyttelemään sormiaan peräämme.
Siinä hetkessä kaikki tuntui pysähtyvän. Kukaan ei ole koskaan sylkenyt päälleni, enkä ole koskaan ennen kuullutkaan saati nähnyt kenenkään tekevän niin toiselle ihmiselle. Tapahtumasta on tunteja aikaa, mutta tärisen hämmennyksestä, nöyryytyksestä ja raivosta vieläkin.
Pojat eivät olleet ennestään meille tuttuja, mutta pienellä FB-tutkinnalla saimme selville, että pari pojista ovat ystäväni kanssa samassa koulussa, muutama asuu tässä ihan lähelläni ja meillä on joidenkin koulututtavuuksien kautta samoja tuttuja.
Hävettää vähän myöntää, mutta mua pelottaa. Poikien hyökkäys tuli täysin puskista, hyökkäys oli voimakas ja siksi niin lamaannuttava, kukaan näköetäisyydellä oleva ei (uskaltanut?) puuttunut tilanteeseen, poikia oli paljon ja tulemme varmasti joskus vielä törmäämään näihin tyyppeihin, ystävä koulussa ja minä liikkuessani ulkona.
Jälkeenpäin kun yritän edes vähän rauhallisemmin miettiä tilannetta, en keksi mitään miten olisin voinut puolustautua jos tilanne olisi mennyt väkivaltaisemmaksi. Merkintä rikosrekisterissäni tarkoittaisi välittömästi porttikieltoa valitsemani alan työmarkkinoille. Toisaalta millä lihaksilla olisin edes voinut puolustautua. Ahdistaa.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 05:57"]Provoooooo!! Ennen vaaleja näyttäs näitä mamuvastaisia provoja ilmestyä tämän tästä. Tää oli vaan yllättävää kyllä aika taitavasti rakennettu provo! Vai kuunteli ne oikein gangstamusaa radiosta? :DD tota on tapahtunut viimeksi 80-luvulla :D
[/quote]
Miten voi olla joku vaaliprovo jos mamutaustan ja rasismihuutelun sijaan ap ihmettelee kuinka jatkaa tästä ja kertoo henkilökohtaisesti omasta tunnetilastaan? Kyllä sitä musiikkia huudatetaan yleisesti busseissa ja junissa tänäkin päivänä, välittämättä muista ihmisistä lainkaan.
Vähän turhan yksityiskohtaisia seikkoja ollakseen keksitty juttu, ainakin mun mielestä.
Anyway, ap, mitään kovin pahaa ei kuitenkaan käynyt, kun pääsit kotiin ehjin nahoin (: kyllä se siitä kun aika kuluu ja rauhoitut.
Jos nainen kertoisi täällä tulleensa eilen raiskatuksi ja olevansa itkuinen niin olisiko sekin jotain vaalien salaliittoa jos joku puolue ajaisi kovempia tuomioita seksuaalirikoksista ? Tollo olet .
Kiva varmaan lukee tätä ja muitakin typeriä viestejä jos tää onki totta ja toisella oikeasti ahdistaa ja on pelokas olo. Ei tää ehkä oikee sivusto oo hakee apua, mut silti miksi täällä aina lyödään maahan jos jollain on joku ongelma tai mielipahaa? Iteki kirjoitan nimettömänä joskus nettii jos on huolia.... se helpottaa ja auttaa saamaan joskus uusia näkökulmia asioihi
tuskin poliisi mitään konkreettista tekee jos ei ollut suun soittoa ja kuolaa enempää? Miten todistat jos todistajat katselivat muualle
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:39"]No voi kyynel. Mitä kyttäsitte. Kyllä muakin vituttaa tollaset hienopieruneidit, jotka mulkoilee. Mun mies on monesti sylkässyt mun naamalle ja kyllähän se tuntuu vitun pahalta ja alentavalta, mutta elämä on!
[/quote]
Miehesi on siis joku muslimi?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:39"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:37"]
Miten niin neekerit? Haloo, kotoisin eri maista = mukana myös ei-mustia.
Esim. iranilainen, irakilainen, kosovolainen ei ole musta.
SAMAA PASKAA ERI PAKETISSA.
[/quote]
Tai tanskalainen
[/quote]
En osaa lohduttaa muuten kuin että voit itse lohduttautua sillä, että tuollaisilla tyypeillä ei ole kovin loistelias elämä nyt ja tuskin tulevaisuudessakaan. Ovat aina osallisena jossain hämärässä ja kärsivät siitä sitten lopun elämää, jos eivät ymmärrä ryhdistäytyä. Onhan se ihan helvetin väärin, että muiden pitää kärsiä tuollaisen pohjasakan virheistä, mutta niin kärsivät hekin. Eivät he koskaan saa mahdollisuutta kokea onnea ja kuolevat lopulta siihen kurjuuteen, jonka ovat itse luoneet.