Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raivostuttaa, pakko purkaa!

Vierailija
11.04.2015 |

Siis nyt tekisi mieli vaan huutaa. Tai  itkeä. Aion avautua, sillä tähän aikaa kukaan ystävistäni ei ole hereillä ja käteni tärisevät raivosta. En ole trolli, olen hemmetin kiukkuinen, lievästi nöyryytetty ja kaikkea mahdollista.

Olen reilu parikymppinen opiskelija, naispuolinen. Lähdimme tänään ystäväni kanssa paikasta A paikkaan B, bussilla. Matkan tarkoitus oli mennä tuttavaamme vastaan ja palata kotiin. Matkan alkupäässä bussin kyytiin lappautui 10-15 hengen porukka, joka koostui about ikäisistämme miespuolisista henkilöistä. Poikalauma ahtautui bussin takaosaan,  kuuntelivat jonkinlaista gangstamusiikkia matkakaiuttimista tms niin kovalla että koko bussi raikasi. Istuimme ystäväni ja muutaman muun matkustajan kanssa edessä. Meteli oli sietämätön ja käännyin vilkaisemaan heidän suuntaansa, sillä huudosta olisi voinut päätellä olevan tappelu käynnissä. Vastapäätä istuva ystäväni oli kasvot poikiin päin ja pian laittoikin minulle puhelimella viestin, että "Älä nyt käänny enää katsomaan tonne päin, toi yks poika näytti meille keskisormea". No, ei siinä, paska musiikki raikui ja matka jatkui päättärille saakka, jossa pojat jäivät kanssamme pois. Pojat alkoivat haastamaan riitaa noustuamme bussista ulos tönien  meitä rinnuksista taaksepäin ja  uhitellen  "mikä sun ongelmas on" jne. Vastasimme, ettei tässä mitään, ja kerroimme tulleemme ystävää vastaan ja että haluaisimme odottaa häntä rauhassa.  Pojat alkoivat huutaa, haukkumaan meitä mm. rumiksi, huoriksi ja tappoilmoituksen jälkeen kaksi poikaa sylkäisivät kasvoillemme. Otimme jalat alle ja pojat jäivät huutelemaan ja näyttelemään sormiaan peräämme.

Siinä hetkessä kaikki tuntui pysähtyvän. Kukaan ei ole koskaan sylkenyt päälleni, enkä ole koskaan ennen kuullutkaan saati nähnyt kenenkään tekevän niin toiselle ihmiselle. Tapahtumasta on tunteja aikaa, mutta tärisen hämmennyksestä, nöyryytyksestä ja raivosta vieläkin. 

Pojat eivät olleet ennestään meille tuttuja, mutta pienellä FB-tutkinnalla saimme selville, että pari pojista ovat ystäväni kanssa samassa koulussa, muutama asuu tässä ihan lähelläni ja meillä on joidenkin koulututtavuuksien kautta samoja tuttuja.

Hävettää vähän myöntää, mutta mua pelottaa. Poikien hyökkäys tuli täysin puskista, hyökkäys oli voimakas ja siksi niin lamaannuttava,  kukaan näköetäisyydellä oleva ei (uskaltanut?) puuttunut tilanteeseen, poikia oli paljon ja tulemme varmasti joskus vielä törmäämään näihin tyyppeihin, ystävä koulussa ja minä liikkuessani ulkona. 

Jälkeenpäin kun yritän edes vähän rauhallisemmin miettiä tilannetta, en keksi mitään miten olisin voinut puolustautua jos tilanne olisi mennyt väkivaltaisemmaksi. Merkintä rikosrekisterissäni tarkoittaisi välittömästi porttikieltoa valitsemani alan työmarkkinoille. Toisaalta millä lihaksilla olisin edes voinut puolustautua. Ahdistaa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähemmästäkin ahdistaisi. Ehkä sun pitäisi käydä kerran tai pari juttelemassa jollekin?

Vierailija
2/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tilanne! Tuo tapaus kannattaisi kyllä kertoa poliisille. Käsiksi käyminen ja sylkeminen menee ihan pahoinpitelystä, joten ilmoitus vaan tekemään. Eihän se teitä enää paljon lämmitä, mutta tuollasille nilkeille ihan hyvä että merkintöjä on jo pohjalla jos uusia tapauksia ilmenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko maahanmuuttajataustaisia? Uteliaisuuttani kyselen. t.ei-persu

Vierailija
4/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

raukkamaista käydä isolla miesjoukolla kahden naisen kimppuun..tai ylipäätään kenenkään kimppuun

Vierailija
5/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

No en oikein tiedä, jos ahdistaa vielä joidenkin päivien tai viikkojen kuluttua, niin varmaan pitää mennä juttelemaan.

Olivat maahanmuuttajataustaisia, tosin kaikki tuntuivat olevan kotoisin eri maista. Ei nyt takerruta enempää siihen, ettei ketjua poisteta.

Vierailija
6/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYLKIVÄT NAAMALLE?! 

Vierailija
7/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:32"]Ap tässä.

No en oikein tiedä, jos ahdistaa vielä joidenkin päivien tai viikkojen kuluttua, niin varmaan pitää mennä juttelemaan.

Olivat maahanmuuttajataustaisia, tosin kaikki tuntuivat olevan kotoisin eri maista. Ei nyt takerruta enempää siihen, ettei ketjua poisteta.
[/quote]
Asutteko pääkaupunkiseudulla? Koska siellähän pyöri se tietty porukka, joka hakkasi teinipoikia? Kuulostaa samantyyppiseltä häirikköporukalta.

Vierailija
8/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin juttusille, mars! Te pelastuitte mutta mistä tiedät pelastuvatko seuraavat joiden kimppuun kyseinen löysi käy?

Vierailija
9/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin neekerit? Haloo, kotoisin eri maista = mukana myös ei-mustia.

Esim. iranilainen, irakilainen, kosovolainen ei ole musta.

Vierailija
10/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:37"]

[/quote]

Tai tanskalainen

Vierailija
11/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel. Mitä kyttäsitte. Kyllä muakin vituttaa tollaset hienopieruneidit, jotka mulkoilee. Mun mies on monesti sylkässyt mun naamalle ja kyllähän se tuntuu vitun pahalta ja alentavalta, mutta elämä on!

Vierailija
12/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ihme, että ahdistaa. Minuakin ihan varmasti jos olisin kokenut tuon.

Minäkin kävisin kyllä tekemässä rikosilmoituksen, koska se, mitä he tekivät, on rikos. Syyllisiä ei välttämättä saada kiinni mutta jos he tekevät saman jollekin toiselle niin voi käry käydä.

Vierailija
13/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, tosin pienemmässä mittakaavassa. Olin kerran illalla menossa Helsingin rautikselta junaan, niin laiturialueella kaksi pissistä yhtäkkiä juoksi kohti ja toinen yritti kaataa pienestä muovipussista päälleni jotain mönjää, joka paljastui joksikin osittain sulaneeksi mehujäämössöksi. Takille ja housuille sitä meni. Että kiitti vitusti, teki mieli sanoa pissisten kielellä :D

Vierailija
14/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:32"]Ap tässä. No en oikein tiedä, jos ahdistaa vielä joidenkin päivien tai viikkojen kuluttua, niin varmaan pitää mennä juttelemaan. Olivat maahanmuuttajataustaisia, tosin kaikki tuntuivat olevan kotoisin eri maista. Ei nyt takerruta enempää siihen, ettei ketjua poisteta. [/quote] Asutteko pääkaupunkiseudulla? Koska siellähän pyöri se tietty porukka, joka hakkasi teinipoikia? Kuulostaa samantyyppiseltä häirikköporukalta.

[/quote]

Jos meinaat sitä "70"-porukkaa joka hakkasi/ryösti 70 uhria tai jotain sen ssuuntaista, niin ei ole samat henkilöt koska nämä ovat vanhempia.. 

Vierailija
15/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:37"]

[/quote]

Tai tanskalainen
[/quote]

Siis somalintanskalainen.

Vierailija
16/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:39"]

No voi kyynel. Mitä kyttäsitte. Kyllä muakin vituttaa tollaset hienopieruneidit, jotka mulkoilee. Mun mies on monesti sylkässyt mun naamalle ja kyllähän se tuntuu vitun pahalta ja alentavalta, mutta elämä on!

[/quote]

typerä trolli, ap sanoi kääntyneensä katsomaan melusakkia, koska luuli tappelun syttyneen takanaan, että se siitä "mulkoilusta"

ja mitä sinä white trash-lortto katselet naamallesi sylkevää miestä

Vierailija
17/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti miten sairasta

Vierailija
18/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten tosi noloa huudattaa musiikkia julkisilla paikoilla, varsinkin julkisessa kulkuvälineessä jossa kanssamatkustajat ovat pakotettuja kuuntelemaan sitä teinimusiikkisaastaa. Voisin olla kitisijä ja laittaa hsl:lle postia, että kuskit voisivat herkemmin puuttua kyseseen toimintaan. Kyse on kuitenkin muidenkin matkustajien rauhasta. Mutt itse apn tapaus ei yllätä mua lainkaan, itse todistan tuollaista jengiperseilyä joka viikko ihan julkisilla läpikulkumestoilla esimerkiksi matkalla töihin. Paha siinä on puuttua yksin kun jengissä aina se suuri koko

Vierailija
19/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tollaset haistattelee varmaan joka päivä jollekin! Olkaa kuin ette oisi koskaan törmänneetkään tuolleen.

Vierailija
20/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvin ja järkevästi kirjoitettu kappalejakoineen ollakseen järkyttyneen parikymppisen tekstiä. Ei jatkoon.