Lue keskustelun säännöt.
Mies jätti minut kotiin yksin ja lähti baariin
11.04.2015 |
Olin tulossa ystävän luota hänen luokseen, kun hän kysyi haluanko lähteä baariin. Vastasin "Joo, mikä ettei. Vaihdan vaan housut." Ovelle päästessäni huikkasi "Joo me mennään ton kaverin kanssa jo, kiire kun meitä odotetaan jo. En oo myöhään. Pusu?" Mitä tästä nyt pitäis oikein ajatella? Mä en olis ikinä tehnyt hänelle noin. Mulle olis ollut itsestään selvää joustaa se 5 min, jotta hänkin pääsee mukaan. Ihan raivona täällä.. Oon niin pettynyt.
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei osaa ilmaista suoraan, että tämä seurustelu on tylsää ja taitaa riittää.
ei selvästi kunnioita sinua. Puhu asia suoraan.
jos mua kohtelisi ihminen, kenen kanssa suhde tuolla lailla...nin tietäisin, että tämä ei oikeasti halua olla kanssani.
kaveri vaan ilmaisee tuolla lailla kiertoteitse asian.
puhu. Kysy mikä vaivaa ja miksi käyttäytyy sinua kohtan halveksien.
toisaalta tuosa ei hirveästi tarvitse tulkita. Ihan voit hyvillä mielin kasata kamasi ja alkaa elää omaa elämää. Roikua ei kannata. Se vie sinulta itsetunnon.
et ansaitse tuollaista huonoa kohtelua. Sinä et ole kenenkään eteismatto, niin että suunilleen jalat pyyhitään j halveksien suhtaudutaan.nouse ylös. Sinä olet arvokas ja hieno tyyppi.
sanoisin neuvoksi, että pihalle siitä suhteesta. Se oli se. Turhaan pitkität.
se tulee sinua ronkitaan vielä takaisn, kun sitä harmittaa se huono käytöksensä.
siinä vaiheessa mieti, mitä sinä haluat. Onko teillä toistenne välistä kunnioitusta?