Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti minut kotiin yksin ja lähti baariin

Vierailija
11.04.2015 |

Olin tulossa ystävän luota hänen luokseen, kun hän kysyi haluanko lähteä baariin. Vastasin "Joo, mikä ettei. Vaihdan vaan housut." Ovelle päästessäni huikkasi "Joo me mennään ton kaverin kanssa jo, kiire kun meitä odotetaan jo. En oo myöhään. Pusu?" Mitä tästä nyt pitäis oikein ajatella? Mä en olis ikinä tehnyt hänelle noin. Mulle olis ollut itsestään selvää joustaa se 5 min, jotta hänkin pääsee mukaan. Ihan raivona täällä.. Oon niin pettynyt.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 05:06"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 04:19"]Montaako eri housua kokeilit? Uskoisin, että vaihtelit housuja, etsien sellaisia, joissa perseesi ei näytä isolta. Sinulla kuluikin 20min, 5min sijasta.
[/quote]
Näin minäkin rivien välistä luin.
[/quote]En siis ehtinyt kokeilla yksiäkään housuja.. en edes ehtinyt ulko-ovesta sisään, kun hän sanoi lähtevänsä. Luetun ymmärtäminen?

Vierailija
2/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten painunut perässä? Tai soittanut perään: haluatteko viettää iltaa kaveriporukalla vai onko paikalla muidenkin puolisoita? Kyllä miehellä pitää sen verran munaa olla että voi sanoa menevänsä baariin kaveriporukalla ja se hänelle suotakoon silloin. Terv. 8v. Parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
4/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:35"]Mikset sitten painunut perässä? Tai soittanut perään: haluatteko viettää iltaa kaveriporukalla vai onko paikalla muidenkin puolisoita? Kyllä miehellä pitää sen verran munaa olla että voi sanoa menevänsä baariin kaveriporukalla ja se hänelle suotakoon silloin. Terv. 8v. Parisuhteessa.
[/quote]

Hän siis sanoi ihan suoraan menevänsä kaverinsa kanssa kahdestaan, koska ei ehdi odotella että vaihdan housut. Jos olisin mennyt perässä, olisin joutunut kävelemään yksin pimeällä kylmässä aika pitkän matkan.

Vierailija
5/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:35"]Mikset sitten painunut perässä? Tai soittanut perään: haluatteko viettää iltaa kaveriporukalla vai onko paikalla muidenkin puolisoita? Kyllä miehellä pitää sen verran munaa olla että voi sanoa menevänsä baariin kaveriporukalla ja se hänelle suotakoon silloin. Terv. 8v. Parisuhteessa.
[/quote]

Hän siis sanoi ihan suoraan menevänsä kaverinsa kanssa kahdestaan, koska ei ehdi odotella että vaihdan housut. Jos olisin mennyt perässä, olisin joutunut kävelemään yksin pimeällä kylmässä aika pitkän matkan.
[/quote] ja heitä siis odotteli kuskina toimiva kaveri.

Vierailija
6/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi haluatko lähteä baariin, mutta ei voinut odottaa sinua muutamaa minuuttia? Kuskikin oli tuttu, eikä mikään kallis taxi. Olisin kyllä raivostunut niin, ettei olisi tarvinnut tuollaisen sian enää naamaansa näyttää.

Mies voi mennä ilman minua kavereidensa kanssa juhlimaan, mutta kaikesta sovitaan, noin ei tehdä. Ilmiselvästi ei halunnut sinua mukaan.

Vierailija
7/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menitkö miehen luo vai yhteiseen kotiin? mutta törkeää kumminkin, suuttuisin jos mun mies tekis tollai! Pyysi eka mukaan mutta ei odottanutkaan ja kyytikin oli alhaalla. Nyt soitat sille ja kysyt että onko joku kaveri-ilta vai onko ok että tulet taxilla perässä, kato mitä vastaa mutta et oikeesti mene sen taxin kanssa pilaamaan iltaasi tuollaisen urpon kanssa. Tuli heti vaan mieleen ettei sua oikeesti halunnut edes mukaan, siksi soittaisin ja kysyin asiaa..

Vierailija
8/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääliö mies

Vierailija
9/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulivat puoli tuntia sitten baarista. Tuolla se juo kaljaa kaverinsa kanssa olohuoneessa. Mies pyysi minua ottamaan heidän kanssaan yhdet mutta sanoin etten jaksa.. Pyysin häntä tuomaan laukkuni että saisin unilääkkeen otettua. Ei kuulunut puoleen tuntiin mitään. Äsken sitten marssin vihaisena olohuoneeseen ja nappasin laukkuni sanomatta sanaakaan. Helvetin urpo vaan nauraa tuolla kaverinsa kanssa, samalla kun mä itken täällä.

Vierailija
10/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa kusipäältä... Tuo että ensin kysyy mukaan ja sitten onkin "et päässekkään, lälläslää" ja se että tuo kavereita teidän yhteiseen kotiin dokaamaan kysymättä etukäteen ja sitten vielä tuo ettei voinut edes tuoda laukuasi, kun pyysit.

Vierailija
11/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 03:36"]

Tulivat puoli tuntia sitten baarista. Tuolla se juo kaljaa kaverinsa kanssa olohuoneessa. Mies pyysi minua ottamaan heidän kanssaan yhdet mutta sanoin etten jaksa.. Pyysin häntä tuomaan laukkuni että saisin unilääkkeen otettua. Ei kuulunut puoleen tuntiin mitään. Äsken sitten marssin vihaisena olohuoneeseen ja nappasin laukkuni sanomatta sanaakaan. Helvetin urpo vaan nauraa tuolla kaverinsa kanssa, samalla kun mä itken täällä.

[/quote]Jos on teidän yhteinen koti niin voit pyytää miehen kaveria poistumaan asunnosta. Siis todella lapsellista, normaalisti pitäisi kysyä onko ok tuoda kämpille muita.. Ja sori vaan mutta oikeesti sun "mies" kuulostaa joltain keskenkasvuiselta idiootilta, tuskin ikää löytyy paljoa. Kannattaisko lähteä sinne omaan kotiin tai hommata oma kämppä ja jättää tuollainen itsekäs paskiainen.

Vierailija
12/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaako eri housua kokeilit? Uskoisin, että vaihtelit housuja, etsien sellaisia, joissa perseesi ei näytä isolta. Sinulla kuluikin 20min, 5min sijasta.

Vierailija
13/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 04:19"]Montaako eri housua kokeilit? Uskoisin, että vaihtelit housuja, etsien sellaisia, joissa perseesi ei näytä isolta. Sinulla kuluikin 20min, 5min sijasta.
[/quote]
Näin minäkin rivien välistä luin.

Vierailija
14/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
15/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sinä lähdit sinne kaverisi luo aiemmin? Ettet vaan samallalailla. ..

Vierailija
16/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän lähti etsii kunnon panoa ja sen vuoksi halus lähtee yksin.

Vierailija
17/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
18/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itke siihen hellalle vaan jatka kokkaamista. Miehes on herättyään krapulassa ja tarvitsee ravitsevaa ja hyvää ruokaa että krapula hellittää ja saa hyvän alun uuteen nousuun!

Vierailija
19/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette asu yhdessä, ettehän?

Vierailija
20/22 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt jotain kunnioitusta nainen! Mitä sä tuommoista miestä katselet ja annat toisen kohdella noin huonosti sua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi