Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleensä tilaatte baarissa?

Vierailija
10.04.2015 |

Otsikossa kysymys. Mä en ikinä tiedä mitä tilata. Oikeastaan en tiedä mistä edes tykkään. :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:06"]

Minä tykkään siidereistä, kuiva omena kuten magners tai makeampi la cidraie. Crowmoor ja Strongbow ovat perustylsiä joita tilaan jos ei muuta ole. Kaikki esanssi-fizzit ja golden capit ovat karmeita. Eroa ei välttämättä hoksaa jos ei ole siidereitä juonut, eli kokeilemalla selviää ja maku voi ajan kuluessa muuttua.

[/quote]

hyi helvetti, kuivat siideri kuiville ämmille? ei mitään eroa tarvitse hoksatakaan golden capin ja mukatrendikkäänmuttasaatananpahanmakuisen magnersin välillä...
[/quote]

Hahhah, minä en ole kyllä trendihakuista henkilöä nähnytkään. Magners on hyvää, ja mikä tärkeintä sitä saa nykyään melkein joka baarista. Jos jotain perkuleen luomuhienostelusiideriä on jossain tarjolla niin otan toki sitä. Etkä ole vissiin golden cappeja paljon maistellut? No, jokainen saa toki etsiä ja löytää omat mieltymyksensä, yritin vain olla ap:lle avuksi.

Vierailija
22/25 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisessa baarissa jotain mielenkiintoisempaa (Old fashioned, yms.), tungoksessa sitten GT tai olut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:02"]

Baari tarkoittaa minulle olut/panimoravintolaa, joten tilaan oluen ja joskus viskin/konjakin/rommin.  
[----]

[/quote]

Pakko mainita, että enpä ole koskaan tuntenut itseäni niin juntiksi, kuin olevinaan-vähän-hienommassa olutravintolassa, kun yritin tilata kolmostuopin, niin kuin muuallakin asioidessani tapaan tilata. Baarimestari katsoi kuin halpaa makkaraa, "Niin, minkälaista?". Melko jäätävää palvelua.

Vierailija
24/25 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:02"]

Baari tarkoittaa minulle olut/panimoravintolaa, joten tilaan oluen ja joskus viskin/konjakin/rommin.  
[----]

[/quote]

Pakko mainita, että enpä ole koskaan tuntenut itseäni niin juntiksi, kuin olevinaan-vähän-hienommassa olutravintolassa, kun yritin tilata kolmostuopin, niin kuin muuallakin asioidessani tapaan tilata. Baarimestari katsoi kuin halpaa makkaraa, "Niin, minkälaista?". Melko jäätävää palvelua.
[/quote]

Sinänsä baarimikolta ihan oleellinen kysymys, teen itse keikkaa olutravintolassa missä kolmosta löytyy hanasta neljää eri merkkiä ja muutama pulloversiokin on. Totta kai monet haluavat ihan vain sen perus karhun/koffin firmasta riippuen, mutta koska kyseessä todellakin on _olut_ravintola niin muita merkkejä menee lähes yhtä paljon ja tällöin on hyvä asiakkaalta varmistaa. Millä äänensävyllä on taas sitten ihan toinen kysymys..

Vierailija
25/25 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku kertoa hyviä mutta halpoja drinkkejä? :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä