Ihminen tarvitsee ihonhoitoon vain puhdistusaineen, kasvoveden ja kosteusvoiteen. Oletko samaa mieltä?
Kommentit (46)
Mulle on riittänyt vesi ja saippua.
Vierailija kirjoitti:
Etkö käytä mitään kosteusvoidetta? Eikö ihosi ole korppu?
Vesi, saippua ja kosteusvoide. Siinä se.
Pesen vain vedellä. Kosteusvoide on pakko olla pakkasilla. En meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö käytä mitään kosteusvoidetta? Eikö ihosi ole korppu?
Mulla ainakin öljyinen.
Kasvovettä ei tarvitse. Se on turhaa kemikaalien levittämistä kasvoille. Puhdistuksen voi viimeistellä laittamalla vanulappuun hieman kosteusvoidetta. Kosteusvoide on parempi vaihtoehto kuin kasvovesi.
Ei iho oikeasti _tarvitse_ mitään noistakaan. Mutta kyllä huomaa, ketkä pesee kasvonsa pelkällä vedellä tai jollain suihkusaippualla eikä hoida mitenkään. Ihon pinta on samea, harmaa ja röpelöinen ja juonteet on syvät.
Kasvovesi turha. Itse pesen kasvot luomushampoolla ja käytän luomu käsivoidetta. Lopputulos on parempi kuin ns pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kasvovettä ei tarvitse. Se on turhaa kemikaalien levittämistä kasvoille. Puhdistuksen voi viimeistellä laittamalla vanulappuun hieman kosteusvoidetta. Kosteusvoide on parempi vaihtoehto kuin kasvovesi.
Kasvovesi ei ole puhdistus- vaan kosteutustuote, joka pehmittää ja valmistaa ihon kosteusvoiteen imeytymiselle.
Mulla riittää vesi, mineraalisavi ja kosteusvoide. Puhdistavat myös meikin.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoveden tarkoitus ei ole pesun viimeistely.
Pesen vain vedellä. En käytä kosteusvoiteita tai meikkiä. Hyvän ruokavalion ja riittävän vedenjuonnin vuoksi iho pysyy hyvänä, ainakin omalla kohdallani.
Olen samaa mieltä mutta yksi puuttuu tuosta ap'n listalta: aurinkovoide (SK50).
Itse tarvitsen jatkuvan happokuorivan puhdistusaineen, tai iho alkaa puskea finniä. Tympii tällaiset neuvot ihmisiltä, jotka ovat voittaneet geenilotossa.
Vesi, saippua ja kosteusvoide (sama perusrasva kuin persposkillekin) sekä aurinkosuoja.
Poistan meikit kookosöljyllä ja pumpulilla. Sen jälkeen vesipesu ja kosteutukseen taas se kookosöljy. Yhdelläputelilla pärjää siisn hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei päde ainakaan omaan ihooni. Käytän aina kasvovettä. Niissäkin on eroja. Joku muu ei ehkä tarvitse.
Kyseiset kolme tuotetta riittäisivät jos voide tarpeeksi laadukas ja kerran vuoteen saa ottaa hoitolasarjan ja joskus kuoria ihon. Ja kesällä käyttää aurinkovoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päde ainakaan omaan ihooni. Käytän aina kasvovettä. Niissäkin on eroja. Joku muu ei ehkä tarvitse.
Kyseiset kolme tuotetta riittäisivät jos voide tarpeeksi laadukas ja kerran vuoteen saa ottaa hoitolasarjan ja joskus kuoria ihon. Ja kesällä käyttää aurinkovoidetta.
Ai pahus, olisi pitänyt lisätä aloitukseen, että kuorinta kerran kuukaudessa. ap
Tarviiko edes puhdistusainetta, ellei käytä meikkivoidetta?