"Outoja" tuoksuja joista tykkäätte?
Minulla on
Bensa (varmaankin aika yleinen)
Koiran tassut, ihana maanläheinen tuoksu
Tuorehiiva :D Aivan ihana!
Maakellari/kivitalon kellari
Vasta avattu multapussi, ihana
Tupakan savu kaukaa vienosti haistettuna, vaikka inhoan tupakoijien hengityksen hajua ja muutenkin tupakan hajua voimakkaana. Tuo hyväntuoksuinen taitaa olla tietyn merkin savua, ehkä camel?
Kommentit (175)
Hitto, nyt lähtee Fahrenheit tilaukseen. Niin paljon bensa ja tupakka hajua, nahkakin jossain näkyi.
Kyllä sillä hajuvedellä pitäis nainen sitten saada. Ja näköjään on vielä GlossMe:llä halpa 39e 50ml.
Helteellä kuivan mäntymetsän tuoksu, kun astuu neulasmatolla ja maasta nousee sellanen kuuma puun haju, vähän muurahaisillekin haiseva :)
Valko- ja kaikkien muidenkin sipulien tuoksu sormissa niiden käsittelyn jälkeen. En sitten tiedä, miten outo mieltymys tämä loppupelissä on, mutta tuntuu, että kaikki vaan haukkuu etenkin valkosipulin hajua. Minä taas voisin nuuhkia sormiani loputtomiin.
Asfaltin tuoksu sateen jälkeen,silityksestä lähtevä tuoksu( vaatteiden) ,keittävien perunoiden tuoksu.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:48"]
Hitto, nyt lähtee Fahrenheit tilaukseen. Niin paljon bensa ja tupakka hajua, nahkakin jossain näkyi. Kyllä sillä hajuvedellä pitäis nainen sitten saada. Ja näköjään on vielä GlossMe:llä halpa 39e 50ml.
[/quote]
Valitettavasti se bensa ei tuoksu hyvältä, jos se on tarttunut johonkin. Ilmassa leijuvana moni paha on hyvä. Hajuvesillä ei saa naista, sori. Kyllä se on miehen oma myski, mikä viehättää.
Aika samoja kuin muillakin, hevosenlanta, hevostalli, bensa, kahvi, valkosipuli, autotalli/pyöräkellari, kloori, sikari ja tupakka, lemmikkieläin, kesäsade, kaupan pakastealtaat..
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:48"]
Hitto, nyt lähtee Fahrenheit tilaukseen. Niin paljon bensa ja tupakka hajua, nahkakin jossain näkyi. Kyllä sillä hajuvedellä pitäis nainen sitten saada. Ja näköjään on vielä GlossMe:llä halpa 39e 50ml.
[/quote] :-D
Mielestäni koirani tuoksuvat ihanalta :)
Tykkään haudata pääni naapurin mummon pehva.. sohvaan
Kauppojen kumisaapasosastot ja uudet kiiltävät aikakauslehdet.
Nukkuvan koiran tassut
Bensa
Meri
Vanhat puurakennukset
Pikkumaissit tölkissä (se suolaliemi)
Sahanpuru
Elektroniikka
Vastauksia luettuani, alkoi ruveta kiinnostamaan, käytettyjen naisten alushousujen tilaaminen. Japanissa kuulemma suosittua. (haisteltavaksi)
Lue käytettyjen alushousujen, -ei käytettyjen naisten...
Autotalli,lintsin vuoristorata,"rantatuoksu" (eli sellanen hien,veden,aurinkosuojien ja hiekan sekoitus"), kissat, vanhojen kirjastokirjojen haju, tietyt meikit, hattara, omat hiukset sillain vähän paskasina...
Bensa, autonrenkaat. Ihanin on kuitenkin imurista lähtevä sellainen pölyn haju! Se on aivan ihana, voisin henkäillä sitä loputtomiin! Tekis melkein mieli syödä koko pussi kun haistaa sen hajun :D
Polttamaan tupakka. Ja vähän erikoisempaa. Mätänevä sieni.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 03:39"]Polttamaan tupakka. Ja vähän erikoisempaa. Mätänevä sieni.
[/quote]
Tarkoitin siis polttamaton tupakka. Vaikka savupiippu haisee hyvälle. Vaatteissa pahalle
En ole tupakoija, mutta poltetun piipputupakan tuoksussa on jotakin mystistä.
Vanhat kirjat, tupakanpurut, savu, yöilma tulevat ensimmäisinä mieleen :) niin ja mulla on kanssa yksi pesusieni minkä olen ihan pienenä saanut ja se tuoksuu ihanalta mun mielestä <3